Schweppes ye una marca internacional de bébores carbonataes que llegó a España na década de los 50 y qu'anguaño pertenez al grupu Orangina-Schweppes. El nome provién de Jacob Schweppe, un xoyeru alemán del sieglu XVIII, y científicu aficionáu, afincáu en Xinebra, que creó'l primer procesu industrial pa producir agua mineral “artificial” carbonatada, y poniendo la primer piedra de la industria moderno de bébores refrescantes. El so actual eslogan ye: “Schweppes, dixebrando homes de neños dende 1783”. A finales del sieglu XX llegó Schweppes a Perú en llata, pero fracasó por cuenta del so altu preciu. Tornó nel 2014 so autorización de Coca Cola colos sos sabores Ginger Ale y Citrus en botella. Estos sabores son bona compañia de los llicores peruanos como'l Chilcano de Pisco.

Schweppes
marca
Llocalización
Sede Xinebra
Direición Reinu Xuníu
Historia
Fundación1792
Fundador Jacob Schweppe
Orixe del nome Jacob Schweppe
Organigrama
Dueñu The Coca-Cola Company
Sector
Industria industria alimentaria (es) Traducir
Productos destacaos tónica
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Johann Jacob Schweppe (1740-1821), alemán, desenvolvió un métodu pa carbonatar l'agua na ciudá suiza de Xinebra, fundando la empresa Schweppes en dicha ciudá en 1783. En 1792 treslladar a Londres pa desenvolver el negociu hasta retirase en 1798, dexando'l negociu abiertu a la so espansión futura, sol nome de J. Schweppe & Co.

Alredor de 1870 apaeció la Tónica. Esta bébora yera direuta y orixinal heredera d'ingleses que colaron a la India. Estos tomaben quinina pa combatir la malaria y otres fiebres, y acostumáronse a entemecela, p'apangar el so sabor amargoso, con llimón y soda. La resultancia, solo o entemecíu con xinebra, acabó teniendo tantu ésitu, que lo llevaron consigo de vuelta a Inglaterra y convertir na bébora nacional. Naciera'l gin-tonic, un tragu "llargu, vivu y llixeru", perfecta compañía igual pal aperitivo que pa la sobremesa o la nueche.

Cronoloxía editar

  • En 1783 Jacob Schweppe crea'l primer procesu industrial pa producir agua mineral “artificial” carbonatada, antecesora de la soda y pon la primer piedra de la industria moderno de bébores refrescantes.
  • El rei Guillermu IV d'Inglaterra apadrina la bébora, y asina ye como Schweppes empieza a usar el famosu epígrafe "by appointment of" ("pola gracia de la so maxestá").
 
Schweppes Mineral-Waters (1883)
  • En 1835 apaeció'l primer refrescu carbonatáu de llimón del mundu so la marca Schweppes y hubo qu'esperar casi 100 años más pa la naranxa Schweppes.
  • Schweppes llanza una ufierta y gana el concursu pa suministrar oficialmente refrescos a la primer feria internacional, la Gran Esposición Universal de 1851.
  • Alredor de 1870 apaeció la Tónica.
  • La tónica foi heredada polos soldaos ingleses destinaos a la India en tiempos del Imperiu Británicu, que combatíen la malaria y otres fiebres tomando quinina entemecida con llimón y soda.
  • Walter James Hawksford, de Kingston, Surrey, viaxa a Nueva York a bordu del Titanic pa convertise nel primer xefe d'esportación de Schweppes. Llega sanu y salvu. En 2012, la botella orixinal de Schweppes, que se fundió col barcu, foi atopada en perfectes condiciones.
  • Schweppes empezó a comercializar los sos productos n'España en 1957.
  • El lluminosu de Schweppes del Edificiu Carrión de la Gran Vía de Madrid asitiar en 1969.
  • Tónica Schweppes convertir nun refrescu conocíu gracies a les sos campañes de publicidá. La campaña de “L'home de la tónica”, con doce años d'apaiciones en TV y cerca de 50 spots, conducieron a España a liderar el consumu per cápita de tónica a nivel mundial.

Premios y reconocencies editar

Cimera Taste Award 2012,[1] dau pol Institutu Internacional de Sabor y Calidá, de Bruxeles, concedió a Schweppes Limon la reconocencia internacional pol so sabor cimeru. Schweppes ye la primer bébora gaseoso dende 1783 orixinaria de Xinebra, Suiza

The New York Times[2] escoyó en 2013 la Tónica Schweppes como la Meyor del Mundu.

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar

Referencies editar