Splatoon (スプラトゥーン Spratún?) ye un videoxuegu de disparos en tercer persona desenvueltu y publicáu por Nintendo para Wii U . Salió a la vienta'l 28 de mayu de 2015 en Xapón y el 29 de mayu n'Europa y América. En Splatoon, el xugador dispara tinta de colores a los enemigos, según a les superficies del escenariu, amás, el personaxe del xugador puede nadar en forma de calamar al traviés de la tinta del so color pa escondese de los enemigos, aumentar la velocidá de movimientu, o xubir poles parés. Na manera multixugador en llinia, dos equipos de cuatro xugadores compiten pa cubrir la mayor cantidá de territoriu cola tinta del so color, ente que na manera campaña pa un solu xugador, el xugador tien de lluchar contra un exércitu de pulpos enemigos qu'utiliza'l so propiu arsenal d'armes de tinta. El títulu ye una composición de les pallabres n'inglés "splatter" (chiscar o chiscadura) y "platoon" (pelotón) (splatter platoon) o tamién puede significar "splatter" (salpicon o chiscadura) y "cartoon" (caricatura o animáu)

Splatoon
Desendolcador Nintendo Entertainment Analysis and Development
Distribuidora Nintendo
Compositor Tōru Minegishi y Shiho Fujii
Motor LunchPack (en) Traducir
Plataforma Wii U
Publicación 28 mayu 2015 (Xapón)
29 mayu 2015 (Europa, América del Norte, América Llatina)
30 mayu 2015 (Australia)
Serie Splatoon (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de disparos en tercer persona y videojuego posapocalíptico (es) Traducir
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada Wii U GamePad, Wii Remote y Wii U Pro Controller
Clasificaciones
CERO Todos +10 (es) Traducir
ESRB Todos +10 (es) Traducir
PEGI PEGI 7
USK USK 6
Más información
Páxina web oficial splatoon.nintendo.com, nintendo.co.jp…, nintendo.co.uk… y gamesites.nintendo.com.au…
' Splatoon '
Cambiar los datos en Wikidata

Esisten hasta'l momentu 3 principales modalidaes de xuegu en llinia d'equipu 4 vs 4, una que son los "Combates amistosos" (Regular Battle), que se basa nos combates en "Manera territorial" (Turf War), que consta en pintar la mayor superficie'l mapa posible cola to tinta en 3 minutos, l'equipu que tenga mayor porcentaxe del mapa pintáu va ser el ganador. Dempués tán los "Combates competitivos" (Ranked Battle), que tien 3 modalidaes distintes que se van alternando cada determináu tiempu. El primeru foi "pinta zones" (Splat Zones), que consiste en caltener el control de determinada zona del mapa de color del to equipu, españando a los tos enemigos y entintando la zona. L'equipu que llogre caltener el control por 5 minutos o tenga'l control la mayor parte del tiempu gana. Manera "Torreón/Torre" (Tower Control), que consiste en llevar una torre que s'atopa nel centru del mapa hasta la base enemiga. L'equipu que llogre llevar la torre hasta la base enemiga gana, o bien, l'equipu que caltuviera la torre más cerca de la base enemiga gana tres 5 minutos. La postrera y más recién modalidá ye "Pexe Doráu" (Rainmaker). Esta modalidá consta de tresportar un oxetu (pez) que s'atopa al entamu nel centru del mapa a la base enemiga. El "Pexe Doráu" sirve como arma a quien la porta y esta ten de ser asitiada nun pedestal en base enemiga. El primer equipu que llogre llevar el "Pexe Doráu" o caltenga'l pexe más cerca de la base enemiga tres 5 minutos gana. Y solo en festivales ta la modalidá de "Combate temáticu" (Splatfest Battle), que ye igual que "Manera territorial", solo qu'esta vegada se combate pa saber cuál de los dos equipos gana nel festival.

N'avientu del 2015 nos TGA 2015 foi gallardoniáu como meyor shooter y meyor xuegu multiplayer del añu. La revista Famitsū de la distribuidora Enterbrain premiar como'l meyor videoxuegu de 2015, el premiu a la innovación (compartíu con Super Mario Maker) y el premiu novatu (compartíu con Ensemble Stars!, Castle & Dragon y Dragon's Dogma Online), condecoraciones daes a los títulos llanzaos ente'l 1 de xineru y el 31 d'avientu de 2015.[1] ye un shooter bien encamentáu

Splatoon 2 editar

Anuncióse una secuela col nome de Splatoon 2 para Nintendo Switch. Foi presentáu'l 13 de xineru de 2017 mientres la presentación del Nintendo Switch. El so llanzamientu va ser el 21 de xunetu de 2017 y va cuntar con nuevos escenarios, armes, skins y un nuevu manera historia.

Referencies editar