Sterling Sandmann Knight[2][3] (n. 5 de marzu de 1989)[4] ye un actor, cantante, compositor, direutor, comediante y músicu d'Estaos Xuníos. Más conocíu polos sos papeles na película de 2009, 17 Again, en Sonny With A Chance y So Random! como Chad Dylan Cooper, y na Película Orixinal de Disney Channel, Starstruck como Christopher Wilde.

Sterling Knight
Vida
Nacimientu Houston5 de marzu de 1989 (35 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Houston
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu actor de televisión, actor de cine, cantante, cantautoractor
Mena de voz tenor
Instrumentu musical voz
Discográfica Walt Disney Records
IMDb nm2241512
Cambiar los datos en Wikidata

Vida y carrera editar

Primeros años editar

Sterling Knight nació y creció en Houston, Texas,[4] onde afayó la so pasión pola actuación a los 10 años. Él tien una hermana menor, Samantha Scarlett, y un hermanu menor, Spencer Shuga.[2] Gústa-y xugar al golf, faer snowboard y tocar la guitarra. A partir del so manexu cola guitarra, Sterling formó una banda en YouTube cola estrella y amigu Matt Shively y tien una canal llamada Connecting Channels (nesti casu les canales coneutaes son Disney Channel y Nickelodeon).[ensin referencies] Sterling Knight vive en Los Angeles colos sos compañeros de cuartu. Nel so tiempu llibre, Sterling Knight cunta con reproducción de música, fai deportes, interacción colos fans, y a cencielles préstase.

Knight apaeció en delles obres de teatru al traviés de los sos años escolares. Participó en numberoses series como Hannah Montana, Grey's Anatomy y The Closer

2009—2011: 17 Again y Sonny with a Chance editar

La so gran oportunidá foi na película , 17 Again, onde trabayó xunto a Zac Efron y Matthew Perry, interpretando al fíu de Mike O'Donnell, la película estrenó'l 14 de febreru de 2010 n'Estaos Xuníos, y costó US$ 20 millones y recaldó más de US$ 130 millones de dólares a nivel mundial. Nel so primer papel principal una serie de televisión, Knight interpretó a Chad Dylan Cooper, un personaxe famosu del programa #1, MacKenzie Falls, quien ensin querer namorar del so rival, Sonny Monroe (Demi Lovato), en Sonny With A Chance.

La serie Sonny with a Chance yera para Disney Channel, un ésitu aseguráu, al tar protagonizada por Demi Lovato. Con éses Sonny with a Chance, foi diseñada pa convertise nuna suerte de matriz pública para Demi Lovato, tal como lo fora para Miley Cyrus, la serie de Hannah Montana, sicasí, el qu'exercería'l co-protagonismu cola nueva estrella n'ascensu, yera Sterling Knight, un mozu actor que sumaba yá más de diecinueve años y que yera relativamente desconocíu, pero nel cual los executivos de Disney víen potencial.

Sterling Knight diba interpretar a Chad Dylan Cooper, quien na serie ye presentáu como un bien famosu actor de televisión, que ye desaxeradamente popular gracies a la so serie de drama, Mackenzie Falls y que ye por demás narcicista, egocéntricu y por si fora poco, considera que la comedia nin siquier ye arte, polo cual desprecia al repartu de "So Random" ("¡Qué Onda!" en Llatinoamérica). Asina, perfílase, primeramente como l'antagonista, pero darréu, entrando na segunda temporada convertir nel noviu de Sonny Munroe.

La serie, amás cuntaría con Tiffany Thornton, Brandon Mychal Smith, Doug Brochu y Allisyn Ashley Arm como miembros del repartu. El pilotu foi filmado n'agostu de 2008 y foi llanzáu'l 8 de febreru de 2009 a la pantalla, gociando d'ésitu inmediatu y convirtiéndose rápido nuna de les series más esitoses de Disney Channel.

Automáticamente, Sterling, pasó del anonimatu a dase a conocer frente a millones de persones y talo como como Disney esperara, la reacción del públicu con él foi estraordinaria, tornándose cada vegada más popular, hasta que se convirtió nun miembru, imprescidible de la serie y resultó nomáu a un Teen Choice Award.

Mientres más famosa y más esitosa diba faciéndose la serie, más se consolidaba la imaxe de Sterling Knight, pa la cual Disney yá tenía planes.

2010: Starstruck, el nuevu "Disney Boy" editar

Tres l'ésitu collecháu por Sonny with a Chance y con una imaxe pública consolidada, Sterling Knight, taba llistu pa dar el siguiente pasu, protagonizar la so propia película, daqué para lo cual Disney taba más que llistu, tres décades llanzando a múltiples estrelles xuveniles, aspiraben, que'l mozu actor, fora'l próximu, una vegada que'l so proyeutu pa televisión tuviera llistu.

L'afamáu proyeutu yera Starstruck, una película Orixinal de Disney Channel, que foi llanzada a nivel internacional. La película narra la hestoria d'un esitosu, talentosu cantante y ruempe-corazones de Hollywood, Christopher Wilde (Sterling Knight), qu'a los sos diecisiete años tener tou, pero qu'en conociendo a una moza llamada Jessica Olson (Danielle Campbell), que al contrariu del restu del mundu nun lu idolatra nin amuesa interés dalgunu escontra él, vese envueltu nuna serie de situaciones que la llevarán a namorase de la moza, pero la so rellación poner en riesgu la so carrera y la so imaxe pública, por esto vese obligáu a decidir ente lo que la so carrera demanda y lo que dicta'l so corazón.

La película cuntó amás coles actuaciones de Brandon Mychal Smith y Chelsea Kane, estrenóse'l 14 de febreru de 2010 y convirtióse nun terrible ésitu, llogrando una audiencia na so primer emisión de 9 millones de persones namái n'Estaos Xuníos, a lo cual súmase l'ésitu de la banda sonora de la mesma que vendió más de seis millones de discos. L'ésitu de la película, xuníu al de la serie de Sonny with a Chance, consolidar como un talentu d'importancia dientro de Disney, asitiándose según un "Disney Boy" y un miembru de la xíriga xuvenil del mundu del entretenimientu.

Nel 2010, tres acontecimientos importantes acarretaron l'atención al respective de Sterling, el primeru foi l'anunciu de la participación del actor y músicu en Elle: A Modern Cinderella Tale, onde va interpretar a una estrella pop, esto xunto al anunciu de la secuela de Starstruck, pero'l terceru foi esmolecedor pa los sos siguidores, yá que se corrieron rumores, per internet, de que Sterling abandonaría la serie Sonny with a Chance, rumores que resultaron ser falsos y fueron desmentíos por Disney y por el mesmu Sterling.

2011— 2012: So Random! editar

Tres l'arrenunciu de Demi Lovato, So Random! (conocíu como ¡Qué Onda! en Llatinoamérica) foi presentáu como la so propia serie que se centra más nos sketches risibles de Sonny with a Chance. La filmación de la temporada empezó'l 30 de xineru de 2011 y terminó en setiembre de 2011. Cada episodiu cunta con sketches de comedia cola repartu de So Random!, según una interpretación en direuto d'un invitáu especial. Orixinalmente destináu a ser la tercer temporada de Sonny with a Chance, Disney empezó a describir el programa como una serie propia, amás de Sonny with a Chance, dempués d'arrenunciu confirmáu de Demi Lovato. La serie ye distinta a les otres series de Disney na que'l públicu conviértese parte del show, con más interactividad del públicu xunto a la comedia y les típiques interpretaciones en direuto d'un invitáu especial. Cada episodiu amuesa cinco y seis sketches. Nesti formatu de la serie Sterling sigue col so personaxe dende un principiu Chad Dylan Cooper pero lo qu'estrema ye qu'agora él ye parte del repartu de So Random! En Sonny with a Chance ye un egoísta y egocéntricu miembru de Mackenzie Falls, pero agora xunióse a So Random!

Filmografía editar

Cine editar

Añu Títulu Personaxe Notes
2005 Calm Skater Curtiumetraxe
2006 Career Day Ben Taylor
2009 Balls Out: Gary the Tennis Coach Equipu contrariu, Xugador de Tenis Ensin acreitar
2009 17 Again Alex O'Donnell Co-protagonista
2010 Privileged Soph 1
2010 Elle: A Modern Cinderella Tale Ty Parker Protagonista
2010 Monster Heroes
2010 Starstruck: El mio noviu ye una super estrella Cristopher Wilde Protagonista
2012 Transit Shane

Televisión editar

Añu Títulu Personaxe Notes
2006 Hi-Jinks Brendan Episodiu: "Winner"
2007 Hannah Montana Lucas Episodiu: "My Best Friend's Boyfriend"
The Closer Grady Reed Episodios: "Next of Kin: Part 1" y "Next of Kin: Part 2"
2008 Out of Jimmy's Head Brad Episodiu: "Bad Fad"
2008 Grey's Anatomy Kip Episodiu: "Freedom"
2009—2011 Sonny With a Chance Chad Dylan Cooper Co-Protagonista, serie de TV Disney Channel
2011—2012 So Random! Chad Dylan Cooper Protagonista, serie de TV Disney Channel
2010 The Clone Wars Korkie Kryze Episodiu: "The Academy"
2011 Disney's Friends for Change Games Él mesmu Equipu Verde

Melissa & Joey

Zander Personaxe recurrente, serie de TV ABC Family

Videos musicales editar

Añu Títulu Artista Notes
2008 "La La Land" Demi Lovato Chad Dylan Cooper
2010 "Something About The Sunshine" Anna Margaret Él mesmu
2010 "Starstruck" Él mesmu Cantar principal de Starstruck


Discografía editar

Bandes sonores editar

Premios y nominaciones editar

Añu Premiu Categoría Trabayu Resultancia
2010 Teen Choice Awards rowspan="2"|

Sonny With a Chance

Nomáu
Hollywood Teen TV Awards

style="background:#afa;color:black; text-align:center; vertical-align:middle;" | Ganador

Referencies editar

  1. Afirmao en: CONOR.SI. Identificador CONOR.SI: 182901603.
  2. 2,0 2,1 Rubin, Sam (entertainment reporter, interviewer); Sterling Knight; Michaela Pereira. KTLA Morning News. Los Angeles: KTLA. Escena en 1:30. «[Pereira:] What is your sister's name? [Knight:] Samantha Scarlett. [Pereira:] And your brother? [Knight:] Spencer Shuga… My mom is a Xeorxa Girl. [Rubin:] Do you have a rap middle name too? [Knight:] I, umm, it's pretty bad. Sandmann. I'm not kidding… I will show you my ID…»
  3. «Sterling Knight interview». SportstownChicago.com. Consultáu'l 5 de xunu de 2010. (Knight mentions that his middle name has two n's at the end)
  4. 4,0 4,1 «Sterling Knight Biography». DisneyChannelMedianet. Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.

Enllaces esternos editar