El términu inglés stock car puede traducise como «automóvil de producción», «de llinia», «de serie» o «estándar». Orixinalmente referir a un automóvil ensin modificar al respective de la configuración de fábrica, a diferencia de los preparaos pa carreres. Anguaño refierse a los automóviles usaos na NASCAR (National Association for Stock Car Auto Racing).

Stock car
disciplina deportiva
automovilismu
Cambiar los datos en Wikidata

El porqué d'utilizar esti términu —cuando anguaño falten enforma d'una configuración de fábrica— vien de la tradición de la NASCAR, la organización más importante de competiciones de stock cars. Cuando la NASCAR foi fundada por Williams France Sr. pa regular les competiciones d'automóviles de llinia, riquióse que cualesquier automóvil que deseyara ingresar tenía de tar construyíu dafechu por pieces disponibles al públicu en concesionaria d'autos concesionarios y talleres. Ello ye que nos entamos de la NASCAR los autos yeren tan de llinia que yera común ver a los competidores llegar a los autódromos nos mesmos vehículos colos que pertenecíen.

Anguaño, los automóviles de serie de les divisiones mayores de la NASCAR son prototipos de carreres; esto ye, los sos xasis, motores y equipamientu de seguridá difieren por completu de los de cualesquier automóvil de cai.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar