NASCAR fai referencia a les sigles n'inglés de National Association for Stock Car Auto Racing ("Asociación Nacional de Carreres d'Automóviles de Serie") y, anguaño, representa la categoría automovilística más comercial y popular de los Estaos Xuníos, y la competición de stock cars ("automóviles de serie") más importante del mundu. Ye miembru del Automobile Competition Committee for the United States. Ye considerada la categoría más importante del automovilismu estauxunidense.[1]

NASCAR
negociu, lliga deportiva y federación deportiva
Llocalización
Sede Charlotte
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica empresa privada
Historia
Fundación1948
Fundador Bill France, Sr. (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Les marques que na actualidá compiten son: Ford col Ford Fusion na Copa NASCAR, y col Ford Mustang na Xfinity Series; Chevrolet col Chevrolet SS na Monster Energy NASCAR Cup Series y na Xfinity Series col Chevrolet Camaro; Toyota col Toyota Camry en dambes . Hai de solliñar que Pontiac y Dodge tamién solíen participar na competición, sicasí, éstes abandonaron en rexistrando resultancies pocu favorecedores.

La particularidá d'estes competiciones básase, principalmente, en que se suelen correr en circuitos ovales y son siempres automóviles de serie, esto ye, automóviles que'l so diseñu básicu ye'l d'un automóvil salíu de fábrica. Anguaño, los automóviles son fabricaos por especialistes basándose nos perfiles y especificaciones detallaos por NASCAR y los motores tán provistos por Toyota, Ford y Chevrolet asegurando un nivel de competición pareyu pa tolos participantes.

Historia editar

Carreres tempranes de stock cars editar

Na década de 1920 y 30, Daytona Beach fíxose conocida como'l llugar pa establecer récores de velocidá terrestre mundial, suplantando a Francia y Bélxica como'l llugar preferíu pa los rexistros de velocidá terrestre, con 8 récores mundiales consecutivos establecíos ente 1927 y 1935.[2][3] Dempués d'una carrera histórica ente Ransom Olds y Alexander Winton en 1903, la sablera convertir na meca de los entusiastes de les carreres y estableciéronse 15 récores no que se convirtió nel Daytona Beach Road Course ente 1905 y 1935. Cuando Bonneville Salt Flats convertir nel principal allugamientu pa la busca de rexistros de velocidá de la tierra, Daytona Beach convirtiérase en sinónimu d'autos rápidos en 1936.[4] Los conductores corrieron nun percorríu de 4.1 milles (6.6 km), que consiste nun tramu de sablera de 1.5-2.0 milles (2.4-3.2 km) como una recta y una carretera angosta frente a la sablera, State Road A1A, como la otra. Los dos rectes taben coneutaes por dos xiros zarraos, fondos y cubiertos de sable en cada estremu.

Les carreres de Stock Cars nos Estaos Xuníos tienen el so orixe nel contrabandu mientres la Prohibición, cuando'l conductores usaben güisqui de contrabandu fabricáu principalmente na rexón de los Apalaches nos Estaos Xuníos. Bootleggers precisaba distribuyir los sos productos ilícitos, y típicamente usaben vehículos pequeños y rabiones pa safar meyor a la policía. Munchos de los conductores modificaríen los sos automóviles p'ameyorar la velocidá y el manexu, según p'aumentar la capacidá de carga, y a dalgunos encantába-yos la conducción rápida poles serpenteantes carreteres de monte.

La derogación de la Prohibición en 1933 ensugóse dalgunos de los sos negocios, pero aquel día los suriegos desenvolvieren un gustu pol alcohol illegal, y dellos de los conductores siguieron "corriendo rellumu", esta vegada safando a los "recaldadores" que taben tratando de grabar la so operaciones.[5] Los autos siguieron ameyorando, y pa fines de la década de 1940, les carreres con estos autos realizar por arguyu y ganancies. Estes carreres fueron entretenimientu popular nel sur de los Estaos Xuníos, y tán más estrechamente acomuñaes cola rexón del Condáu de Wilkes en Carolina del Norte. La mayoría de les carreres nesos díes yeren d'autos modificaos. Los vehículos de la cai fueron allixeraos y reforzaos.[6]

El principiu de NASCAR editar

 
Anterior logotipu de la NASCAR usáu dende 1978 hasta 2016.

Hacia l'añu 1945, cuando EE. XX. recuperar de los efeutos de la Segunda Guerra Mundial y la normalidá tornaba al país, les carreres d'automóviles de serie empezaron a resurdir como eventos que llamaben poderosamente l'atención del públicu.

La popularidá llogró que col correr de los años llevar a cabo competiciones d'esti tipu a lo llargo y anchu de los EE. UU., aquel día, cada organizador o pista (llamaos tamién promotores) llevaba la competición lo más xusto posible acorde a la so propia reglamentación. Los eventos ente sigo yeren aisllaos y los pilotos d'una rexón escasamente corríen n'otra so un reglamentu similar.

La pauta histórica pa esti deporte tomólo Bill France Sr., promotor de la carrera de Daytona International Speedway (el primer óvalu asfaltáu y Super Speedway n'Estaos Xuníos) al xunir a los arreyaos principales na primer asociación d'automóviles stock, la Nascar, nacida n'avientu de 1947. Dos meses dempués, el 15 de febreru de 1948 apostóse la primer carrera na hestoria de Nascar, esta foi celebrada en Daytona y foi ganada por Rede Byron nun Ford modificáu. Sicasí, hubo grandes problemes pola falta de gasolina disponible en EE. UU. mientres les guerres mundiales

Principales pistes editar

Tradicionalmente dende l'añu de 1949 Daytona destácase como una de les pistes más importantes de Nascar coles sos famoses 500 Milles de Daytona (namái la so importancia vese superada coles 500 milles d'Indianapolis), constituyida nes enfollagaes sableres de Daytona. L'óvalu reemplazó a la carreres que se corríen nel circuitu playeru de Daytona. El trazáu de 2,5 milles (4 km) de llargor cunta con curves d'un peralte cimeru a los 30 graos, que dexen algamar altes velocidaes.

Col pasu del tiempu amestar a ésta les pistes de Charlotte en Carolina del Norte, onde se cuerre la prueba más llarga de la temporada, les 600 Milles dende 1963 nel Charlotte Motor Speedway. Más palantre amiéstase la pista de Talladega Superspeedway en Alabama, que constitúi l'óvalu más llargu de la temporada con más de 4,1 km. En dicha pista, como en Daytona, les velocidaes son bien altes, debíu tanto al so llargor como a los sos peraltes; por tantu en toles categoríes asítiense-y dos plaques restrictoras de velocidá, que s'asitien sobremanera na boca del carburador torgando que'l motor desenvuelva más potencia dexando a los vehículos cola metá de la mesma nos motores faciendo necesariu'l "Draft" o'l "efeutu de succión".

Bristol en Tennessee constitúi una de les más interesaes carreres de la temporada siendo una de les más curties de la temporada, a esta pista conózse-y como "Thunder Valley", esta pista cunta tamién cola otra particularidá de que ye un óvalu bien peraltado con variación ente los 26 y 30° anque n'años recién menguó'l so peralte en función de dexar mayor númberu de sobrepasos con una relativa velocidá alta. Nos años 70 tamién entra na escena l'óvalu de Pocono (qu'en realidá ye un triángulu) cuenta con unu de los trazaos más difíciles y llongures de la temporada, ye asemeyada en tamañu a Daytona, y la postrera gran incorporación que ye Indianápolis, l'óvalu míticu integra Nascar dende 1994 depués del rompimientu de la IndyCar Series, dexando una rellación más estrecha ente la Indy Racing League y la Nascar; en dicha pista apuéstense les 400 Milles de Brickyard, llamada asina porque'l circuitu taba fechu orixinalmente de lladriyos, dalgunos de los cualos caltiénense na llinia de meta.

Magar correr n'óvalos casi tol añu, tamién cuerren en circuitos mistos. Nel casu del Sprint Cup Series, éstes son Infineon Raceway en Sonoma, California, y el circuitu de Watkins Glen en Nueva York, siendo estos 2 los principales trazaos non óvalos de toa Nascar. Na Xfiniti Series correr hasta 2008 tres carreres en circuitos mistos, nel Circuit Gilles Villeneuve, en Watkins Glen y nel Autódromu Hermanos Rodríguez en Méxicu (nel que se corrió hasta 2008). Pa 2009 esta fecha ye reemplazada pola carrera nel óvalu de Iowa. Na temporada 2010 de l'antigua Nationwide Series corrieron nel trazáu de Road America, que pensaren incorporar al calendariu del Sprint Cup Series.Para 2016 amiéstase'l circuitu de Mid-Ohio na ciudá de Lexington nel estáu d'Ohio, igualmente compleméntase a la pista del Elkart Lake en Road America.

Divisiones principales editar

Otres divisiones editar

Tamién esisten otres categoríes de monoplaces que cuerren en circuitos bien distintos a los tradicionales circuitos pavimentados como Daytona, que recibe'l nome de Nascar Whelen Modified Tour, estos tienen la particularidá de correr en pistes de folla asemeyáu a los Speedway en motos, estes competiciones facer en pistes ovalaes bien curties casi toes de daqué más de 1/4 de milla, amás cunten col atenuante de la superficie de la pista, que obliga a los pilotos a derrapar casi constantemente talmente que aseméyase al rally; esta fai d'antoxana y como una escuela pa pilotos que quieren entrar a les máximes divisiones de NASCAR. Esta tamién cunta cola carauterística que rescata'l sentimientu sureñu y el calter de la NASCAR primitiva, dau a que nos entamos, los circuitos se parecian a competencies de lo que güei se conoz como "Rallycross".

Amás esisten la K&N Pro Series del Este y del Oeste, que son divisionales rexonales de NASCAR que se componen de pistes multivariadas con óvalos y circuitos y ye l'antoxana a la Camping World Truck Series.

Campeones editar

Monster Energy NASCAR Cup Series (MENCS) editar

Añu !Pilotu !Equipu !Númberu,


Marca !Victories

Top 10 Poles Puntos (marxe)
1949 Rede Byron Raymond Parks #22, Oldsmobile 88 2 4 1 842.5 (117.5)
1950 Bill Rexford Julian Buesink #60, Oldsmobile 88 1 11 0 1959 (110.5)
1951 Herb Thomas align="center"|#92,

Hudson Hornet

7 18 4 4208.45 (146.2)
1952 Tim Flock Ted Chester #91, Hudson Hornet 8 25 4 6858.5 (106)
1953 Herb Thomas align="center"|#92,

Hudson Hornet

12 31 12 8460 (646)
1954 Lee Petty align="center"|#42,

Chrysler New Yorker

7 32 3 8649 (283)
1955 Tim Flock Carl Kiekhaefer #300, Chrysler 300 18 33 18 9596 (1508)
1956 Buck Baker Carl Kiekhaefer #300B, Chrysler 300-B 14 39 12 9272 (704)
1957 Buck Baker align="center"|#87,

Chevrolet

10 38 6 10716 (760)
1958 Lee Petty align="center"|#42,

Oldsmobile

7 43 4 12232 (644)
1959 Lee Petty align="center"|#42,

Plymouth

11 35 2 11792 (1830)
1960 Rex White align="center"|#4,

Chevrolet Impala

6 35 3 21164 (3936)
1961 Ned Jarrett W.G. Holloway, Jr. #11, Chevrolet Impala 1 34 4 27272 (830)
1962 Joe Weatherly Bud Moore #8, Pontiac 9 45 7 30836 (2396)
1963 Joe Weatherly Bud Moore #8, Pontiac 3 35 6 33398 (2228)
1964 Richard Petty align="center"|#43,

Plymouth Sport Fury

9 43 8 40252 (5302)
1965 Ned Jarrett Bondy Long #11, Ford Galaxie 13 45 9 38824 (3034)
1966 David Pearson Cotton Owens #6, Dodge Charger 15 33 7 35638 (1950)
1967 Richard Petty align="center"|#43,

Plymouth Satellite

27 40 18 42472 (6028)
1968 David Pearson Holman Moody #17, Ford Torino 16 38 12 3499 (126)
1969 David Pearson Holman Moody #17, Ford Torino Talladega 11 44 14 4170 (357)
1970 Bobby Isaac Nord Krauskopf #71, Dodge Charger Daytona 11 38 13 3911 (51)
1971 Richard Petty align="center"|#43,

Plymouth Satellite

21 41 9 4435 (364)
1972 Richard Petty align="center"|#43,

Plymouth Satellite

8 28 3 8701.4 (127.9)
1973 Benny Parsons L.G. DeWitt #72, Chevrolet Chevelle 1 21 0 7173.8 (67.15)
1974 Richard Petty align="center"|#43,

Dodge Charger

10 23 7 5037.75 (567.45)
1975 Richard Petty align="center"|#43,

Dodge Charger

13 24 3 4783 (722)
1976 Cale Yarborough Junior Johnson #11, Chevrolet Chevelle 9 23 2 4644 (195)
1977 Cale Yarborough Junior Johnson #11, Chevrolet Malibú 9 27 3 5000 (386)
1978 Cale Yarborough Junior Johnson #11, Oldsmobile Cutlass 10 24 8 4841 (474)
1979 Richard Petty align="center"|#43,

Chevrolet Monte Carlo

5 27 1 4830 (11)
1980 Dale Earnhardt Sr. Rod Osterlund #2, Chevrolet Monte Carlo 5 24 0 4661 (19)
1981 Darrell Waltrip Junior Johnson #11, Buick Regal 12 25 11 4880 (53)
1982 Darrell Waltrip Junior Johnson #11, Buick Regal 12 20 7 4489 (72)
1983 Bobby Allison Bill Gardner #22, Buick Regal 6 25 0 4667 (47)
1984 Terry Labonte Billy Faigan #44, Chevrolet Monte Carlo 2 24 2 4508 (65)
1985 Darrell Waltrip Junior Johnson #11, Chevrolet Monte Carlo 3 21 4 4292 (101)
1986 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Monte Carlo 5 23 1 4468 (288)
1987 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Monte Carlo 11 24 1 4696 (489)
1988 Bill Elliott Melling Racing #9, Ford Thunderbird 6 22 6 4488 (24)
1989 Rusty Wallace Raymond Beadle #27, Pontiac Grand Prix 6 20 4 4176 (12)
1990 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Lumina 9 23 4 4430 (26)
1991 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Lumina 4 21 0 4287 (195)
1992 Alan Kulwicki align="center"|#7,

Ford Thunderbird

2 17 6 4078 (10)
1993 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Lumina 6 21 2 4526 (80)
1994 Dale Earnhardt Sr. Richard Childress #3, Chevrolet Lumina 4 25 2 4694 (444)
1995 Jeff Gordon Hendrick #24, Chevrolet Monte Carlo 7 23 8 4614 (34)
1996 Terry Labonte Hendrick #5, Chevrolet Monte Carlo 2 24 4 4657 (37)
1997 Jeff Gordon Hendrick #24, Chevrolet Monte Carlo 10 23 1 4710 (14)
1998 Jeff Gordon Hendrick #24, Chevrolet Monte Carlo 13 28 7 5328 (364)
1999 Dale Jarrett Robert Yates #88, Ford Taurus 4 29 0 5262 (201)
2000 Bobby Labonte Joe Gibbs #18, Pontiac Grand Prix 4 24 2 5130 (265)
2001 Jeff Gordon Hendrick #24, Chevrolet Monte Carlo 6 24 6 5112 (349)
2002 Tony Stewart Joe Gibbs #20, Pontiac Grand Prix 3 21 2 4800 (63)
2003 Matt Kenseth Roush #17, Ford Taurus 1 25 0 5022 (90)
2004 Kurt Busch Roush #97, Ford Taurus 3 21 1 6506 (8)
2005 Tony Stewart Joe Gibbs #20, Chevrolet Monte Carlo 5 25 3 6533 (35)
2006 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet Monte Carlo SS 5 24 1 6475 (56)
2007 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet Monte Carlo SS 10 24 4 6723 (77)
2008 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet Impala SS 7 22 6 6684 (69)
2009 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet Impala SS 7 24 4 6652 (141)
2010 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet Impala SS 6 23 2 6622 (39)
2011 Tony Stewart Stewart-Haas #14, Chevrolet Impala SS 5 19 1 2403 (0)
2012 Brad Keselowski Penske #2, Dodge Charger 5 23 0 2400 (39)
2013 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet SS 6 24 4 2419 (19)
2014 Kevin Harvick Stewart-Haas #4, Chevrolet SS 5 20 8 5043 (1)
2015 Kyle Busch Joe Gibbs #18, Toyota Camry 5 16 1 5043 (1)
2016 Jimmie Johnson Hendrick #48, Chevrolet SS 5 16 1 5040 (3)

Númberu de Títulos por pilotos (Sprint Cup Series) editar

Pilotu !Total Temporaes
Richard Petty 7 1964, 1967, 1971, 1972, 1974, 1975, 1979
Dale Earnhardt 7 1980, 1986, 1987, 1990, 1991, 1993, 1994
Jimmie Johnson 7 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2013, 2016
Jeff Gordon 4 1995, 1997, 1998, 2001
Lee Petty 3 1954, 1958, 1959
David Pearson 3 1966, 1968, 1969
Cale Yarborough 3 1976, 1977, 1978
Darrell Waltrip 3 1981, 1982, 1985
Tony Stewart 3 2002, 2005, 2011
Herb Thomas 2 1951, 1953
Tim Flock 2 1952, 1955
Buck Baker 2 1956, 1957
Joe Weatherly 2 1962, 1963
Ned Jarrett 2 1961, 1965
Terry Labonte 2 1984, 1996
Rede Byron 1 1949
Bill Rexford 1 1950
Rex White 1 1960
Bobby Isaac 1 1970
Benny Parsons 1 1973
Bobby Allison 1 1983
Bill Elliott 1 1988
Rusty Wallace 1 1989
Alan Kulwicki 1 1992
Dale Jarrett 1 1999
Bobby Labonte 1 2000
Matt Kenseth 1 2003
Kurt Busch 1 2004
Brad Keselowski 1 2012
Kevin Harvick 1 2014
Kyle Busch 1 2015

NASCAR Xfinity Series editar

Antes de la era Busch Grand National Series editar

  • (*) Cabo citar qu'esta ye la era semi-profesional, yá que a partir de 1982 reconozse oficialmente la so profesionalización de dicha serie, enantes, yera considerada una serie preparada pa los pilotos qu'entá nun teníen esperiencia en coches Stock, y yera de calter más rexonalista.

NASCAR Sportsman División (1950-1967)

NASCAR Late Model Sportsman División (1968-1981)

D'era NASCAR Late Model Sportsman Series (1982-1983; auspiciado por Budweiser), NASCAR Busch Grand National Series (1984-2003; auspiciado por Busch) a la NASCAR Nationwide Series(2008-2014) y NASCAR Xfinity series na actualidá editar

  • (**) Oficialmente dase estatus de segunda serie nacional dende 1982, polo qu'esta ye considerada la segunda serie más antigua delantre de la Truck Series.
Añu !Pilotu campeón Equipu !Númberu del

coche !Marca !Victories


Top 10 Poles Puntos (marxe)
1982 Jack Ingram align="center"|11 Pontiac 7 24 1 4495 (47)
1983 Sam Ard Howard Thomas 00 Oldsmobile 10 30 10 5454 (84)
1984 Sam Ard Howard Thomas 00 Oldsmobile 8 26 7 4552 (426)
1985 Jack Ingram align="center"|11 Pontiac 5 22 2 4106 (29)
1986 Larry Pearson David Pearson 21 Pontiac 1 24 1 4514 (7)
1987 Larry Pearson David Pearson 21 Chevrolet 6 20 3 3959 (394)
1988 Tommy Ellis John Jackson 99 Buick 3 20 5 4281 (295)
1989 Rob Morosu align="center"|25 Oldsmobile 4 16 7 4001 (55)
1990 Chuck Bown Hubert Hensley 63 Pontiac 6 18 4 4372 (200)
1991 Bobby Labonte align="center"|44 Oldsmobile 2 21 2 4264 (74)
1992 Joe Nemechek align="center"|87 Chevrolet 2 18 1 4275 (3)
1993 Steve Grissom Wayne Grissom 31 Chevrolet 2 18 0 3846 (253)
1994 David Green Bobby Labonte 44 Chevrolet 1 14 9 3725 (46)
1995 Johnny Benso Bill Baumgardner 74 Chevrolet 2 19 0 3688 (404)
1996 Randy LaJoie Bill Baumgardner 74 Chevrolet 5 20 2 3714 (29)
1997 Randy LaJoie Bill Baumgardner 74 Chevrolet 5 21 2 4381 (266)
1998 Dale Earnhardt, Jr. Dale Earnhardt Inc. 3 Chevrolet 7 22 3 4469 (48)
1999 Dale Earnhardt, Jr. Dale Earnhardt Inc. 3 Chevrolet 6 22 3 4647 (280)
2000 Jeff Green Greg Pollex 10 Chevrolet 6 27 7 5005 (616)
2001 Kevin Harvick Richard Childress 2 Chevrolet 5 24 4 4813 (124)
2002 Greg Biffle Roush 60 Ford 4 25 5 4924 (280)
2003 Brian Vickers Hendrick Motorsports 5 Chevrolet 3 21 1 4637 (14)
2004 Martin Truex Jr. Chance 2 Motorsports 8 Chevrolet 6 26 7 5173 (230)
2005 Martin Truex Jr. Dale Earnhardt Inc. 8 Chevrolet 6 22 3 4937 (68)
2006 Kevin Harvick Richard Childress, Kevin Harvick Inc.[7] 21, 33 Chevrolet 9 32 1 5648 (824)
2007 Carl Edwards Roush-Fenway 60 Ford 4 21 0 4805 (618)
2008 Clint Bowyer Richard Childress 2 Chevrolet 1 29 0 5132 (21)
2009 Kyle Busch Joe Gibbs 18 Toyota 9 30 3 5682 (210)
2010 Brad Keselowski Penske 22 Dodge 6 29 5 5639 (445)
2011 Ricky Stenhouse, Jr. Roush-Fenway 6 Ford 2 26 3 1,222 (45)
2012 Ricky Stenhouse, Jr. Roush-Fenway 6 Ford 6 26 4 1251 (23)
2013 Austin Dillon Richard Childress 3 Chevrolet 0 22 7 1180 (3)
2014 Chase Elliott JR Motorsports 9 Chevrolet 3 26 2 1213 (42)
2015 Chris Buescher Roush-Fenway 60 Ford 2 20 0 1190 (15)
2016 Daniel Suarez Joe Gibbs Racing 19 Toyota 3 27 3 4040(2)

Númberu de Títulos por pilotos (Nationwide Series) editar

  • (*) Namái cunta a partir de la serie Busch Grand National Series hasta l'actualidá).
Pilotu !Total Temporaes
Sam Ard 2 1983, 1984
Jack Ingram 2 1982, 1985
Larry Pearson 2 1986, 1987
Randy LaJoie 2 1996, 1997
Dale Earnhardt, Jr. 2 1998, 1999
Kevin Harvick 2 2001, 2006
Martin Truex, Jr. 2 2004, 2005
Ricky Stenhouse, Jr. 2 2011, 2012
Tommy Ellis 1 1988
Rob Morosu 1 1989
Chuck Bown 1 1990
Bobby Labonte 1 1991
Joe Nemechek 1 1992
Steve Grissom 1 1993
David Green 1 1994
Johnny Benson 1 1995
Jeff Green 1 2000
Greg Biffle 1 2002
Brian Vickers 1 2003
Carl Edwards 1 2007
Clint Bowyer 1 2008
Kyle Busch 1 2009
Brad Keselowski 1 2010
Austin Dillon 1 2013
Chase Elliott 1 2014
Chris Buescher 1 2015
Daniel Suarez 1 2016

NASCAR Camping World Truck Series editar

Añu !Pilotu campeón Equipu !Númberu/Marca !Victories


Top 10 Poles Puntos (marxe)
1995 Mike Skinner Richard Childress #3, Chevrolet 8 18 7 3224 (126)
1996 Ron Hornaday Dale Earnhardt #16, Chevrolet 4 23 2 3831 (53)
1997 Jack Sprague Rick Hendrick #24, Chevrolet 3 23 5 3969 (232)
1998 Ron Hornaday Dale Earnhardt #16, Chevrolet 6 22 2 4072 (3)
1999 Jack Sprague Rick Hendrick #24, Chevrolet 3 19 1 3747 (8)
2000 Greg Biffle Jack Roush #50, Ford 5 18 4 3826 (230)
2001 Jack Sprague Rick Hendrick #24, Chevrolet 4 17 7 3670 (73)
2002 Mike Bliss Xpress #16, Chevrolet 5 18 4 3359 (46)
2003 Travis Kvapil Xpress #16, Chevrolet 1 22 0 3837 (9)
2004 Bobby Hamilton align="center"|#4,

Dodge

4 16 0 3624 (46)
2005 Ted Musgrave align="center"|#1,

Dodge

1 15 1 3535 (55)
2006 Todd Bodine Stephen Germain #30, Toyota 3 16 1 3666 (127)
2007 Ron Hornaday Kevin Harvick #33, Chevrolet 4 22 1 3982 (54)
2008 Johnny Benson Bill Davis #23, Toyota 5 18 3 3725 (7)
2009 Ron Hornaday Kevin Harvick #33, Chevrolet 6 20 4 3959 (187)
2010 Todd Bodine Stephen Germain #30, Toyota 4 20 2 3937 (207)
2011 Austin Dillon Richard Childress #3, Chevrolet 2 16 5 888 (6)
2012 James Buescher Turner Motorsports #31, Chevrolet 4 14 0 808 (6)
2013 Matt Crafton ThorSport Racing #88, Toyota 1 19 0 804 (40)
2014 Matt Crafton ThorSport Racing #88, Toyota 2 17 0 833 (21)
2015 Erik Jones Kyle Busch Motorsports #4, Toyota 3 20 5 899 (15)
2016 Johnny Sauter GMS Racing #21 Chevrolet 3 19 1 4030 (15)

Númberu de Títulos por pilotos (Truck Series) editar

Pilotu !Total Temporaes
Ron Hornaday 4 1996, 1998, 2007, 2009
Jack Sprague 3 1997, 1999, 2001
Todd Bodine 2 2006, 2010
Matt Crafton 2013, 2014
NAJ
1
1995
Greg Biffle 2000
Mike Bliss 2002
Travis 2003
Bobby Hamilton 2004
Ted Musgrave 2005
Johnny Benson 2008
Austin Dillon 2011
James Buescher 2012
Erik Jones 2015
Johnny Sauter 2016

Ver tamién editar

Otros campeonatos rellacionaos editar

Referencies editar

  1. http://collections.library.appstate.edu/stockcar/history
  2. Cutright, Thomas. «Table of Official Land Speed Record». Department of Physics, University of Miami. Archiváu dende l'orixinal, el July 25, 2008. Consultáu'l December 24, 2007.
  3. Dickens, Bethany (October 1, 2014). «Episode 27 Leather Cap and Goggles». Consultáu'l January 27, 2016.
  4. «Daytona beach: sun-seekers and race car fans flock to this Florida vacation haven». Travel America (Travel America). November–December 2003. http://findarticles.com/p/articles/mi_m0FCQ/is_3_19/ai_110730198. Consultáu'l December 24, 2007. 
  5. http://collections.library.appstate.edu/stockcar/history
  6. Hinton (April 4, 2009). «Little Widow made a big impression». ESPN. Consultáu'l April 30, 2009.
  7. Harvick apostó cuatro carreres y coronóse campeón nel so coche propiu #33.

Enllaces esternos editar