Supermercaos Masymas

Supermercaos Masymas ye una marca comercial de cuatro empreses:[2]

  • Hijos de Luis Rodríguez, S.A. n'Asturies y Llión
  • Juan Fornés Fornés, S.A. en Castellón, Valencia, Alicante y Murcia.
  • Sucesores de Pedro Soriano Buforn, S.L. n'Alicante y Valencia.
  • Luis Piña, S.A. en Córdoba y Xaén.
Supermercaos Masymas
cadena de supermercados (es) Traducir
Llocalización
Sede Llugo
Direición España
Historia
Fundación1932
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cuenta con dellos premios INVAC a la meyor carnicería.[3]

Historia editar

 
Supermercáu Masymas en La Jara, Dénia, Alicante

El so empiezu remontar a 1932, cuando Luis Rodríguez Fernández y Macrina Cuervo Menéndez, orixinarios del conceyu de Salas, abrieron una tienda d'alimentación na cai Doctor Casal d'Uviéu. L'establecimientu yera una tienda al usu na dómina, surtida de comestibles que yá destacaben pola so calidá. La tienda funcionaba bien y los promotores del negociu decidieron dar un nuevu xiru a la so actividá, creando en 1941 un almacén de distribución al per mayor col nome de Almacén de Coloniales Luis Rodríguez na cai Fray Ceferino. Nesa dómina, na que trabayaben na empresa 8 persones, la venta principal yera la de les pataques, pero tamién se vendíen ceberes de Castiella, llegumes, sal, etc.

En payares 1973, Luis Rodríguez muerre y la segunda xeneración de la familia, los sos fíos Juan y Gerardo, fáense cargu del negociu.

En 1982 la empresa treslládase al polígonu industrial d'Asipo, en Llanera, y pasó a denominase Hijos de Luis Rodríguez S.A.

En 1992 Hijos de Luis Rodríguez S.A., empresa entós dedicada a la distribución al per mayor, adquier la cadena de supermercaos Los Tulipanes S.A., que pasa a tomar el nome comercial calteníu hasta'l momentu, supermercaos masymas, y empieza la so andadura na venta al per menor.[4]

Referencies editar

Enllaces esternos editar