Telecable

Telecable ye una empresa de cable asturiana qu'ufierta servicios de televisión, teléfonu ya internet. Ye la marca comercial de la Sociedad Promotora de las Telecomunicaciones en Asturias, S.A. (SPTA). Anguaño ye una filial d'Euskatel.

Telecable
negociu
Telecable logo.svg
Direición España
Historia
Fundación1995
Sector
Industria sector de telecomunicaciones (es) Traducir
industria de la telefonía móvil (es) Traducir
Productos destacaos Teléfonu
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

HistoriaEditar

Crease en 1995 al constituise les sociedaes Telecable Avilés, Telecable Uviéu y Telecable Xixón. Tres recibir les llicencies municipales oportunes, entamose'l diseñu y la implantación de freba óptico que diba cubrir les trés principales ciudaes asturianes.

ServiciosEditar

Telecable remana pa dar los sos servicios una combinación de freba óptico que forma una rede principal y cable coaxial que ye'l que realmente aporta a los sos clientes. La empresa ufierta anguaño los sos servicios en packs, siendo obligatoriu la contratación de televisión pa los clientes particulares.

La empresa ufierta estos servicios en más del 80% del territoriu asturianu. Y la rede móvil que fechu un alcuerdu entre Euskaltel y Movistar (Primera accionista de Telecable) pa comparter la cobertura de Movistar.

AccionistesEditar

Los accionistes de Telecable son:

Enllaces esternosEditar