Tenjō Tenge (天上天下, n'asturianu lliteral Cielu y Tierra o A lo llargo del Cielu y la Tierra) ye un manga creáu por Ōgure Ito, más conocíu por Oh! Great. El títulu posiblemente ta basáu na fras dicha por Buda cuando nació: ("Namás que s'honra nel cielu y tierra", -天上天下唯我独尊- Tenjō Tenge Yuiga Dokuson).[1] La historia principalmente enfoca a los miembros del Club Juken y el grupu opositor, el conseyu Disciplinariu, que ye dirixíu por un estudiante nuna escuela dedicada a les artes marciales. Como la historia revela, dambos grupos tendrán batalles en cursu, que se tien dexao ensin iguar por cientos de años.

El manga tuvo éxitu bultable, siendo llicenciáu en varios países, incluyendo la so distribución a países.

Argumentu editar

Sōichiro Nagi y Bob Makihara son dos estudiantes que tienen tomao'l control de 99 colegxs per aciu de los sos puños, escoyendo l'academia Tōdō como la númberu 100, pero alcuentrense con que nesti llugar hai persones munchu más fuertes qu'ellos. Esto débese a que Tōdō foi fundada col envís de convertise nun llugar onde caltener vives les artes marciales d'antaño. Ellos alcuentrense con Maya Natsume, quien ye la capitana del club últimu que s'interpon énte'l control total del Conseyu Disciplinariu, el Club Jūken. Cada añu los estremaos grupos peleen pol control de la escuela, anque primero d'empezar, yá'l Conseyu Disciplinariu tien emprimao a destruyir a los sos opositores.

Tenjō Tenge ye una historia qu'emplega una cadarma dramática baxo la forma de segmentos, que ye común pa esti mediu. Oh! Great emplega davezu les téuniques lliteraries del retrocesu y de tiempos pasaos p'allargar l'argumentu. Estes téuniques empléguense pa facer cumplir la noción del determinismu, que s'emplega al traviés de la historia.

Referencies editar

  1. Prensa gráfica. «"Tenjo Tenge", del cielo a la tierra» (castellanu). Consultáu'l 14 de xunu de 2008.

Enllaces esternos editar