The Banksia Atlas ye un llibru australianu que documenta les especies, hábitats, gama y taxonomía de les especies Banksias. Espublizóse per primer vegada en 1988, y foi la resultancia de más de 400 investigaciones d'aficionaos y científicos de la botánica. Más tarde el llibru foi editáu por Anne Taylor y Stephen Hopper, esta nueva edición foi publicái pol Serviciu de Publicaciones del Gobiernu d'Australia.

The Banksia Atlas
obra escrita
Datos
Autor dellos autores
Fecha 1988
Xéneru ensayu
Llingua de la obra inglés
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción editar

El proyeutu de The Banksia Atlas inspirar nel llibru Atlas of Australian Birds, un proyeutu científicu que cuntó con más de 1000 persones investigando alrodiu de les aves australianes. Magar el proyeutu Atlas taba en marcha, el Dr. Stephen Hopper interesar n'establecer proyeutos similares pal mapeo de la flora australiana. Ente 1979 y 1983, Hopper realizó dos proyeutos pilotos, probando l'usu de voluntarios y mapes informatizados pal rexistru de avistamientos de flores y diverses orquídees d'Australia Occidental. En 1983 foi mercáu pol Estudiu Australianu de Recursos Biolóxicos (ABR), que quixera poner a prueba un estudiu de distribución a nivel nacional d'un xéneru sobre plantes significatives. El xéneru Banksia foi catalogada cómo una especie d'altu perfil polo que se-y dio lluz verde al proyeutu sobre les atles Banksias.

Resultancia editar

Como resultancia del proyeutu, dos nueves especies de Banksias (la Banksia epica y la Banksia oligantha fueron afayaes en y occidente d'Australia, amás de que 1 añu dempués atopáronse subespecies de la B. oblongifolia (tal cómo un felechu de fueyes Banksia), xuntó a otres especies cómo la Banksia occidentalis o la Banksia seminuda que fueron reconocíes, y una variedá de la Banksia serrata, llamada la Banksia «Superman» foi rexistrada. Un núemro d'Híbridos fueron espuestos per primer vegada al mundu. Anque delles especies como la Banksia chamaephyton fueron esaniciaes de la seición d'especies rares.

Referencies editar

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar