The Wallace Collection

The Wallace Collection ye una banda d'orixe belga que llogró notoriedá nel mundu de la música pop escontra la segunda metá de los años 60. Catalogaos como una banda "One Hit Wonder", a nivel mundial llograron asitiar nes llistes de popularidá la so recordada tema "Daydream"(Suañu) en 1969.

The Wallace Collection
Orixe Bélxica
Xéneru(os) pop rock
Sellu discográficu EMI
Enllaces esternos
Discogs 296490
IMDb nm1649706
[editar datos en Wikidata]

Entamos editar

Fundada en 1968 en Bruxeles (Bélxica) por Freddy Nieuland (batería) y Sylvain Vanholme (guitarra), llueu'l dúu complementar col teclista Marc Hérouet y el baxista Christian Janssens. Na busca d'un nuevu soníu tuvieron la idea de añader un toque clásicu a la música pop. Complementaos pol destacáu violinista Raymond Vincent (procedente de la Orquesta Nacional de Bélxica) y el violonchelista Jacques Namotte, dicha busca atopó a la fin una vía. L'amiestu de pop, Jazz y Música Clásica #convertir nel sellu d'esta banda. El grupu de mozos, deseosos d'entrar nel mundu musical, buscó un direutor que los llevara pela vía del ésitu. La persona foi Jean Martin, quien darréu los rellacionó col ámbitu discotequeru y del espectáculu.

Provistu de delles cintes conteniendo "deamos" (maquetes) del grupu y tratando de consiguir una audición, dirixir a EMI Récores, compañía discográfica que daquella yera mundialmente famosa por incluyir nel so catálogu a The Beatles, The Hollies y otros grupos destacaos del mundu del Pop. Al convencer al productor David Mackay de qu'escuchara a The Wallace Collection, ésti quedó impresionáu pol estilu novedosu de la banda. Coles mesmes, el grupu empezó a participar n'actuaciones qu'adulces-yos fueron apurriendo cierta fama. La bona impresión que causaron valió-yos por que considerárase-yos como una de les meyores bandes europees dempués de The Beatles.

Suañu (Daydream) editar

De cierta semeyanza col cantar"Hey Jude", orixinal de The Beatles, "Daydream (I fell asleep amid the flowers)" sería'l llanzamientu de Wallace. Estrayíu del álbum "Laughing Cavaliere", la tema, con una musicalización un tanto murnia, convertir nun ésitu musical a nivel mundial, yá que rápido asitióse como númberu unu nes llistes de popularidá de 20 países en 1969. George Martin, productor de The Beatles, #considerar como la meyor tema d'aquel añu.

El cantar degoló fronteres y abrió-yos les puertes a diversos países d'Europa, como Francia, Alemaña, Italia, España y Portugal, pero non tou quedaría ende, yá que les sos xires estender por América, Méxicu, Venezuela y el Festival de Ríu en Brasil. Xunto a ello, tamién participaron nel festival del Cantar de Sanremo.

Escontra 1970, la fervencia del movimientu Hippie empezaba a perder influencia na cultura y na música, debíu al surdimientu de nueves corrientes musicales, lo que condicionaría la fama de The Wallace Collection, menguando la so popularidá. Sicasí, el so estilu llevólos a que se-yos escoyera pa realizar la banda sonora de la película "La Maison", protagonizada pol actor francés Michel Simon.

Decadencia editar

Probablemente, el vertixinosu ascensu a la fama tomó por sorpresa a los mozos, quien se vieron sometíos a una dura rutina de xires, grabaciones n'estudiu y actuaciones en televisión, calteniéndo-yos por momentos so una fuerte tensión, lo qu'ensin dulda empezó a amenorgar la capacidá creativa de los miembros y a favorecer nellos ciertu fadiu y cansanciu, colo que, xuníu a los distintos oríxenes musicales de cada unu d'ellos, la convivencia tamién se tornó complicada. El grupu eslleir en 1971. Solamente Freddy Nieuland caltendríase actuando col nome de Wallace Collection.

Reunificación editar

Hacia l'añu 1990, los integrantes orixinales de la banda axuntáronse nuevamente pa remembrar los sos ésitos, y siguieron actuando de manera regular, en xires d'alcordanza, y grabando dellos álbumes (ver discografía).

Discografía editar

  • Laughing Cavalier (EMI, 1969)
  • Wallace Collection (EMI, 1970)
  • La Maison (Banda sonora del filme del mesmu nome, EMI, 1970)
  • The Best Of… The Wallace Collection (Ariola, 1990)
  • Wallace Collection (EMI Francia, 1991)
  • Candelights to Satellites (1992)
  • Live Concert with the Best of Wallace Collection (RM Récores, 1999)
  • Laughing Cavalier - Serenade (EMI Bélxica, 2004)

Intereses editar

  • Años dempués, Sylvain Vanholme formaría con Lou Deprijck el dúu "Two Man Sound", que llograría fama mundial en 1979 cola tema "Discu Samba".
  • Freddy Nieuland finó'l 10 de xineru de 2008, a los 63 años d'edá.

Referencies editar

Enllaces esternos editar