Virginia María de Leyva

Virginia María De Leyva (4 d'avientu de 1575Milán – 17 de xineru de 1650Milán) foi una relixosa benedictina italiana, nacida en Milán en Palaciu Marín, agora Conceyu de la ciudá. El so nome civil yera Marianna De Leyva y Marín, y yera fía del comendador español Martin de Leyva y de doña Virginia Marín y bisnieta d'Antonio de Leyva que llogró'l condáu de Monza por Carlos V.

Virginia María de Leyva
Vida
Nacimientu Milán4 d'avientu de 1575
Nacionalidá Ducáu de Milán
Llingua materna italianu
Muerte Milán17 de xineru de 1650 (74 años)
Causa de la muerte artritis reumatoide (es) Traducir
Familia
Padre Martino de Leyva
Pareyes Gian Paolo Osio
Fíos/es 1
Familia
Pueblu House of Leyva (en) Traducir
Estudios
Llingües falaes llatín
italianu[1]
castellanu
Oficiu relixosa cristianamonxa
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Orde relixosa Orde de San Benitu
Cambiar los datos en Wikidata
Sor Virginia Maria de Leyva
bisnieta del xeneral Antonio de Leyva, conocida como "La monxa de Monza" gracies al romance "I promessi sposi" d'Alessandro Manzoni.

Al morrer la so madre Virginia en 1576, el so padre unviar al Monesteriu Benedictín de Monza, por cuenta del so axatáu comportamientu y porque según el costume de la so dómina, la moza Mariana sentíase mental y socialmente incapacitada pa tener parte nel testamentu de la so finada madre, pol fechu de ser muyer.

Caltuvo un romance con Paolo Osio, un terrateniente, de quien foi amigu y con quien caltuvo correspondencia, y amás, dio a lluz a la so primer fía, Mariana Osio De Leyva.

Morrió nel monesteriu de Santa Valeria en Milán, cerca de la ilesia de Sant'Ambrogio, en 1650 a la edá de 75 años, y a casi 184 años dempués de la so muerte, la so vida inspiró al poeta italianu Alessandro Manzoni pa escribir el so llibru "I Promessi Sposi" (Los novios), y apocayá, en 2006, una miniserie na RAI, titulada "Virginia, La monxa de Monza".

Referencies editar

  1. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.

Enllaces esternos editar