Wizardmon (ウィザーモン?) ye un personaxe ficticiu de los mangues, animes y videoxuegos de Digimon

Wizardmon
Información
[editar datos en Wikidata]

Wizardmon ye un digimon bruxu o bruxu que ye capaz de lleer la mente, xenerar enerxía y volar. Lleva sombreso picudu y tien bona parte la so cara tapada con un pañuelu que nun amuesa sacante cuando come y bebe. Del so traxe cuelguen diversos adornos y amuletos máxicos y tien un blagu cola punta en forma de sol.

Actuaciones na serie Digimon Adventure editar

De primeres apaez como'l compañeru de fatigues de Gatomon, darréu afayar qu'ésta-y salvó la vida cuando tuvo a puntu de morrer deshidratado nel desiertu. Na invasión de Xapón per parte de Myotismon, Wizardmon atopó l'octavu dispositivu sagráu y afayó que Kari yera la octava neña escoyida. Como la so compañera yera Gatomon, decidió protexeles de Myotismon. Pa ello robó l'octavu emblema, pero foi descubiertu y Myotismon llanzar a les agües de la badea de Tokiu. Dempués foi rescatáu por Joe y Tk, y llevó l'emblema a Kari. Nesi momentu tol mundu preparar pa la batalla final, cuando Myotismon llanzó un ataque mortal a Kari y Gatomon que Wizardmon paró col so cuerpu, Algamó a estimar a Gatomon el dalu un sentíu a la so vida, y entós expiró cayendo muertu y fechu estrices.

En Digimon Adventure 02 Tres años más tarde en Digimon Adventure 02, el mesmu día de la so muerte, los Datos de Wizardmon resucitaron nun "pantasma" qu'empezó a provocar disturbios y n la estación de Fuji Tv. Apaecíase como una solombra nes cintes d'audiu y les grabaciones. Cuando los neños escoyíos llegaron a la estación de televisión, en memoria de los Digimon que llucharon y morrieron na batalla contra Myotismon, el so espíritu manifiéstase y Gatomon reconocer. Entós Wizardmon alvirtió a los neños escoyíos por que tuvieren preparaos, pa la nueva aventura que los esperaba. Cuando la so pantasma sumió Gatomon glayó-y y depués púnxose a bien murnia. Dizse que dempués d'eso volvió renacer nel Mundu Dixital.

Actuaciones na serie Digimon Frontier editar

Apaeció cuando los protagonistes engarraron na aldega [[CandlemonApareció cuando los protagonistes engarraron na aldega Candlemon, que'l so líder, al ser ganáu pola digievolución del xelu, digievolucionó nun Wizardmon y ganó a kumamon. Usando diverses téuniques ilusories, tuvo nun tris de vencer, pero la victoria nun foi so.]]

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon

Ñácaru | Kiimon

Básicu | Yaamon

Infantil

Impmon
Campeón

Wizardmon

Megacampeón

Baalmon

Hipercampeón Mega Beelzemon


Referencies editar

Enllaces esternos editar