Yolanda Arestegui

actriz asturiana

Yolanda Arestegui (1965Avilés) ye una actriz asturiana.

Yolanda Arestegui
Vida
Nacimientu Avilés1965 (58/59 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz
Miembru de Academia de les Artes Escéniques d'España
IMDb nm1388327
Cambiar los datos en Wikidata

Vida profesional editar

N'estudiando na Real Escuela Cimera d'Arte Dramático, Yolanda Arestegui dedicó gran parte de la so vida profesional al teatru trabayando con direutores como Gustavo Pérez Puig o Adolfo Marsillach.
Foi 2 años Doña Inés en Don Juan Tenorio, na tradicional doble representación que se realiza en Alcalá de Henares añalmente los díes 31 d'ochobre y 1 de payares.
En televisión púdo-ylo ver representando a Elena en Casi perfectos xunto a Emilio Aragón. Antes presentara'l magazín De par en par en Les mañanes de La 1 y collaboró episódicamente en series tan conocíes como Farmacia de guardia, 7 vidas, Cai nueva y Al salir de clase. Foi una de les protagonistes de la teleserie Ciudad Sur n'Antena 3. Tamién trabayó n'episodios de les series, Fuera de control (2006), Supervillanos (2006), Aída (2006) y Cuenta atrás (2007). Darréu, emprestó la so voz al personaxe de Ingrid na serie de Cuatro Gominolas. En 2008-2010 interpretó'l papel de Irene Espí en El internado. Últimamente trabayó en series como Bandolera.

Trayeutoria editar

Teatru editar

Televisión editar

Cine editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar