Zeebo foi una videoconsola de séptima xeneración producida poles compañía brasilana Tectoy y la d'Estaos Xuníos Qualcomm para Zeebo Inc. Yera una consola bien probe téunicamente ya incapaz de competir coles sos contemporánees. En pallabres de los sos creadores la Zeebo "Nun fuera diseñada pa competir col restu de les consoles de la so xeneración, sinón pa buscar encaxar nun mercáu de menor escala", anque a la fin el so preciu en Méxicu yera d'unos 3,000 pesos lo cual yera un preciu bien alto yá que por menos d'eso podíase consiguir una PS2 qu'a pesar de ser de la xeneración anterior yera bien cimera y con un catálogu infinitamente más ampliu. La compañía productora de Zeebo, definía a la so consola como "Una consola qu'ufierta la diversión, la emoción del entretenimientu interactivo y l'educación pa los qu'hasta agora tuvieron pocu o nengún accesu a esta teunoloxía" polo cual foi llamada en tonu de burlla "la consola pa probes" y ye considerada probablemente la peor consola de la hestoria.[1]

Ficha de softwareZeebo
Sistema operativu B.R.E.W. (es) Traducir
Tipu modelu
Parte de videoconsoles de séptima xeneración
Cambiar los datos en Wikidata

El proyeutu sorpresivamente cuntó con ciertu sofitu d'empreses como Electronic Arts, Activision, Namco, Capcom y id Software les cualos pensaben qu'invertíen nun nuevu y inexplorado mercáu de "miles de millones" anque a la fin les ventes fueron desastroses.

El 31 de mayu de 2011 diose un curtiu comunicáu oficial onde se dicía que l'equipu Zeebo inc. dexaría d'esistir. El soporte de la consola y el serviciu a internet cesaron el 30 de setiembre del mesmu añu, amás de nun producise más consoles Zeebo.[2]

La consola primeramente foi llanzada en Brasil, Méxicu, China ya India.

Descripción xeneral editar

Les carauterístiques de la consola suponíase que seríen dafechu esplotaes pola rede entidá (ZeeboNet) al traviés de 3G o Edge, onde'l xugador podría mercar y descargar los xuegos, que seríen tresferíes al traviés de les descargues por aciu una moneda virtual (Z-Creitos), adquiríos por tresferencia bancaria, tarxeta de creitu, domiciliación bancaria o tarxetes de pre-pagu anque depués resultó un desastre una y bones la conexón a internet yera perlenta ya inestable. Según TecToy, que cerrara una alianza con América Móvil (rede de telefonía móvil) p'apurrir los datos de namái rede 3G, l'usuariu taría siempres conectáu a la rede inalámbrica ensin nengún tipu de tarifa (anque esta afirmación podría ser falsa en Méxicu yá que Telcel, el distribuidor de Zeebo en Méxicu, cobraba pol usu de la rede 3G). Ye d'aprofiar la mala calidá de la conexón a internet de la que disponíen les consoles. Amás hubo dellos discutinios como por casu los materiales de pésima calidá cola que taba fabricada ya inclusive que cuntaba con una ranura SD pero solu yera eso, la ranura, una y bones la consola nun tenía nel so interior los componentes necesarios pa faer usu d'ella. Tamién el cable de voltaxe de la consola yera d'ínfima calidá, solo yera un cable xenéricu similar a los de los teléfonos móviles de la dómina.

Carauterístiques téuniques editar

Basáu nel hardware de Android, ésti taba integráu por:

  • Procesador ARM11 / QDSP-5 a 528Mhz
  • Procesador de videu ATI Imageon
  • Memoria interna de 1 GB NAND Flash
  • Memoria de trabayu de 160 MB RAM, 128 MB DDR SDRAM + 32 MB DDR SDRAM en MSM7201A *

Resolvimientu VGA (640 x 480) - 4:3

  • Conexón 3G (amenorgándose a 2.5G o 2G cuando lo precisa)
  • 3 puertos USB 2.0 Standard A (Solo los puertos, nun tenía los componentes por que funcionaren)
  • SD Card Slot / Interface
  • Interfaz: USB HID
  • Enerxía: Adaptador AC 5V 3A *

Consumu: 15 W max.

  • Gráficos: 4 millones de polígonos per segundu Audiu: 8 canales simultánees MP3, ADPCM, MIDI
  • Resolvimientu: 640x480
  • Tamañu: Anchu x Diagonal x Altu - 44 x 215.4 x 157 mm
  • Pesu: 1.3 kg
  • Sensibilidá : <- 106 dBm (in UMTS)

Desenvuelvo editar

El desenvolvimientu de la nueva consola foi por aciu una asociación de 12 empreses nel mundu, tando ente los principales la compañía de los EE.XX.: Qualcomm, que tien el 43% de Tectoy nos Estaos Xuníos y va ser nomáu Zeebo Inc - l'otru 57% pertenecen al Grupu brasilanu. Acordies con Fischer, presidente de Tectoy, el Zeebo tuvo alredor de 17 millones de dólares n'inversiones, con 5 millones de dólares aprovíos por dellos inversionistas y 12 millones de Qualcomm.

Xuegos editar

Zeebo cuntaba con versiones de xuegos como Resident Evil 4, FIFA 09, Need for Speed: Carbon, Prey, Crash Nitro Kart, Quake y Quake 2. En Brasil, Zeebo venía con tres juegos instalaos - FIFA 2009, Action Hero 3D y Brain Training.

Evil Prey, Quake y Need for Speed: Carbon taben disponibles pa descargar de forma gratuita, toos en portugués. Amás d'estos títulos, el catálogu de Zeebo tenía la probe suma de 58 xuegos. Cabo resaltar que los xuegos de Zeebo yeren adautaciones de xuegos de móviles (como Resident Evil 4) o xuegos de la quinta xeneración (como Quake), cola única esceición de Prey Evil.

Referencies editar

  1. Villa, Aimé (14 de xineru de 2009). «anu-2009/ Zeebo, la nueva consola que va debutar anguaño 2009» páxs. 1. 3DJuegos. Consultáu'l 20 d'agostu de 2009.
  2. http://blog.zeebo.com.br/?p=1271