Capcom Co., Ltd. (株式会社カプコン Kabushiki-gaisha Kapukon?, TYO: 9697) ye una empresa xaponesa desarrolladora y distribuidora de videoxuegos. Foi fundada en 1979 como Japan Capsule Computers, una empresa dedicada a la fabricación y distribución de máquines de videoxuegos. El so actual nome ye la resultancia de xunir Capsule Computers.En 2016 Capcom Ent.,Inc. se movio a San Francisco,California(EE.XX.).

Capcom
distribuidora de videoxuegos y empresa
Llocalización
Sede Chūō-ku (Osaka) (es) Traducir
Direición Xapón
Forma xurídica Kabushiki gaisha y empresa de capital abiertu
Historia
Fundación30 mayu 1979
Fundador Kenzō Tsujimoto
Sector
Industria industria del videoxuegu
Productos destacaos software
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Datos económicos
Parte de Bolsa de Tokiu 9697 (dende 18 ochobre 2000)
Emplegaos 2832
Ingresos totales 783 200 000 $ (2020)
Beneficiu netu 148 700 000 $ (2020)
Beneficiu enantes d'impuestos 219 100 000 $ (2020)
Varios
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Capcom creó dalgunes de les series más famoses y duraderes de la historia de los videoxuegos. Creó'l so primera arcade, Vulgus, en 1984. Los sos primeros xuegos siguieron siendo arcades, como'l Shoot 'em up 1942.

A finales de los años 80, Yoshiki Okamoto xunir a Capcom n'abandonando Konami. En 1987 Capcom comercializó'l xuegu Street Fighter y esi mesmu añu tamién publicó'l xuegu de plataformes Mega Man (Rockman en Xapón) pa la consola Nintendo Entertainment System. Final Fight, un beat'em up, foi publicáu en 1989. En 1991, Street Fighter II, de Yoshiki Okamoto, llegó a los salones recreativos. Resident Evil (Biohazard en Xapón), un esitosu survival horror, estrenóse para PlayStation en 1996.

Dos empreses desarrolladoras dependientes de Capcom, Clover Studio y Flagship, tamién crearon esitosos xuegos, incluyendo la serie Viewtiful Joe y cuatro juegos de The Legend of Zelda realizaos so la supervisión de Shigeru Miyamoto. Oracle of Ages, Oracle of Seasons, A Link to the Past & Four Swords y The Legend of Zelda The Minish Cap.

Mascota editar

La mascota orixinal de Capcom yera Captain Commando, un superhéroe qu'usa una armadura futurista d'orixe desconocíu. El so orixe remontar a un xuegu llamáu Section Z y a los manuales de los primeros xuegos de la mesma consola, nos que daba les gracies a los xugadores por mercar los xuegos. Más tarde protagonizó Captain Commando, un beat'em up pa la recreativa CPS-1. Tamién apaeció en Marvel vs Capcom, Marvel vs Capcom 2 y Namco X Capcom para PS2.

Mega Man sustituyó a Captain Commando como mascota oficial pola so inmensa popularidá. Anque anguaño considérase que Ryu, de la serie del Street Fighter, apuerta a el representante de la compañía de Capcom, por cuenta de que Ryu apaeció representándola en tolos crossovers que llegaron a salir con otres empreses.

Subsidiarias editar

  • Capcom U.S.A., Inc. establecer en California como la subsidiaria oficial de Norteamérica n'agostu de 1985.
  • Capcom Entertainment, Inc.
  • Capcom Studio 8, Inc. creóse como la empresa d'investigación y desenvolvimientu de la división americana de Capcom en xunu de 1995. En mayu de 2006, Capcom cerró esti estudiu, debíu al poco ésitu que tuvieron los xuegos desenvueltos por esti equipu (el más recién foi Final Fight: Streetwise).
  • Capcom Asia Co., Ltd., establecida en Ḥong Kong como la subsidiaria oficial de Capcom en xunetu de 1993.
  • Capcom Eurosoft Ltd. establecida nel Reinu Xuníu como la subsidiaria oficial n'Europa en xunetu de 1998.
  • Captron Co., Ltd. encargar de los asuntos económicos al respective de les propiedaes.
  • Flagship Co., Ltd. ye l'estudiu de desenvolvimientu que creó Onimusha y Zelda para Game Boy Color y Game Boy Advance.
  • Capcom Charbo Co., Ltd. encargar del arriendu y caltenimientu de les máquines de videoxuegos.
  • CE Europe Ltd. establecida en Londres en payares de 2002.
  • CEG Interactive Entertainment GmbH establecer n'Alemaña en febreru de 2003.
  • Clover Studio Co., Ltd. ye un estudiu de desenvolvimientu que tien la so base n'Osaka en xunetu de 2004, foi'l responsable de la saga Viewtiful Joe. Cerró en marzu de 2007 por non presentar les ganancies que Capcom riquía.

Software editar

Videoxuegos y sagues destacaos editar

Esto ye namái un pequeñu llistáu de los meyores xuegos desenvueltos por Capcom a lo llargo de la so historia. Nun intenta ser estensivu, sinón señalar les sagues y los títulos más importantes na historia de la empresa:

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar