Adrienne Armstrong

empresaria estauxunidense

Adrienne Ilene Nesser (6 d'ochobre de 1969Minneapolis) ye una diseñadora y empresaria, llicenciada en socioloxía, más conocida por ser la esposa y la madre de los fíos del líder de la banda d'Estaos Xuníos de punk rock, Green Day, el cantante Billie Joe Armstrong. Ye fundadora y copropietaria, xunto col so home, de Adeline Records y diseñadora de les sos propies compañíes de ropa llamaes Adeline Street y Atomic Garden.

Adrienne Armstrong
Vida
Nacimientu Minneapolis6 d'ochobre de 1969 (54 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Billie Joe Armstrong
Fíos/es
Hermanos/es Steve Nesser
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu empresariacantante
IMDb nm2136001
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Adrienne Nesser o Adrienne Armstrong, nació en Minneapolis, nel estáu de Minnesota, Estaos Xuníos.

Tien una llicenciatura en Socioloxía de la Universidá de Minnesota.

Adrienne conoció al cantante de la banda Green Day, Billie Joe Armstrong nun conciertu que realizaba dicha banda en Minneapolis, ciudá natal de Adrienne, nel añu 1990. Falaron per primer vegada cuando ella averóse a mercar el primer álbum de la banda, y tres eso, empezaron a comunicase per teléfonu. El primer besu ente ellos inspiró a Billie a escribir el cantar 2,000 Light Years Away.

Ella taba comprometida con otru mozu, Billy Bisson, a quien dexó en conociendo a Billie Joe. En 1994, marchó a vivir con Billie a California, eso inspiró a Billie el cantar Westbound Sing. Casáronse'l 2 de xunetu d'esi mesmu añu. La pareya tien dos fíos, Joseph Marcicano Armstrong, al que llamen Joey, nacíu'l 28 de febreru de 1995 y llamáu asina por Joey Ramone, vocalista de la banda The Ramones y ídolu del so padre, Billie Joe, y Jakob Danger Armstrong, nacíu'l 12 de setiembre de 1998. Anguaño vive n’Oakland, California al pie del so home y los sos fíos. Billie Joe escribió munchos cantares sobre Adrienne como 80, 2000 Light Years Away, Private Ale, Westbound Sign, When I Come Around, Redundant, Worry Rock, Scattered, Poprocks & Coke, Church On Sunday, Do Da Da, Dry Ice, On The Wagon, Minnesota Girl, Last Night on Earth, When It's Time, Sweet 16, Missing You, ente otres.

Adeline Street editar

Adrienne empezó la so carrera na moda a la edá de 17 años, cuando trabayaba nuna tienda de ropa reciclada en Minneapolis, Minnesota. Nuna entrevista en xunu de 2006 faló de les sos primeres esperiencies cola creación de ropa, ella comentó: "Gustaríame traer a casa bolses y bolses de ropa y estrozales una a una tratando de faer coses distintes y ecolóxiques." Adrienne tamién afirma qu'ella "tenía una idea específica del so propiu estilu y siempres trabayó na creación de ropa que-y gustaba, independientemente de cualquier moda." Adrienne afirma tener un "sestu sentíu pa la moda llétrica", y declaró delles vegaes que tanto ella como'l so home y los sos fíos "lleven les coses qu'ellos quieran, ensin importar si son d'una tienda de segunda mano o de la meyor boutique del mundu". El cantar de Green Day "Fashion Victim", llanzada nel álbum de la banda Warning, en 2000, tratar de la escena de la moda de güei y la cantidá de persones que gasten tiempu y dineru namái pa encaxar. Cuando se-y preguntar alrodiu de la importancia de la moda na escena punk, Adrienne comentó: "Yo creo realmente que la moda nun ye tan importante, hai xente ende fuera que piensa que tou lo que te pones ye a partir del códigu de vistir punk predecible y de les marques de diseñu de gama alta, nun me gusten les etiquetes polo xeneral, soi bien llindada. Gústame tar nun show de punk tanto como na entrega de premios y non me vistu pa encaxar, pongo lo que me gusta, independientemente d'onde toi, lo que soi o de lo que vamos faer. " Adeline Street empecipiar en febreru de 2005, como una estensión de Adeline Records, y rápido graduóse de la mercancía de la banda de base nuna llinia completa de ropa d'home y muyer. La llinia ye en gran parte influyida pola pasión de Nesser 'pal estilu individual, y ye un esfuerciu de collaboración ente la pareya. Adrienne describe Billie, el so home, como "un home d'idees". Adrienne non solo trabaya con muyeres, neños y llinies d'accesorios, sinón que tamién desempeña un gran papel na llinia de los homes, siendo Billie, el que se suel encargar de la parte masculina. La ropa puede mercase al traviés de delles tiendes en tou Estaos Xuníos, y en llinia al traviés de dellos sitios web, un porcentaxe de les ganancies trimestrales va a obres de caridá. La tienda virtual Adeline Street tamién cunta con un 'Take Action' de recursos, afalando a los visitantes pa convertise y arreyaos en causes sociales y ambientales.

Aición pal mediu ambiente y Atomic Garden editar

N'abril de 2007, la familia Armstrong ufiertó col proyeutu de desarrollu hábitat pa la humanidá, que trabayen en New Orleans mientres tres díes. Adrienne comprometer a trabayar col Natural Resources Defense Council. Compunxo un videu p'ayudar a crear conciencia de les coses que tolos díes la xente puede faer pa protexer el mediu ambiente. El sitiu web de Green Day + NRDC tamién ufierta a los visitantes la oportunidá de participar en causes ambientales y campañes. En payares de 2007, xunir a Jamie Kidson p'abrir Atomic Garden, allugáu en 5453 College Avenue en Oakland, California, una ropa amigable col mediu ambiente y la tienda d'artículos pal llar con una orientación comuñal fuerte. Un blogue sobre la tema "More Ways To Waste Time", tamién da información sobre'l proyeutu . Nun podcast recién con Vickie Howell, Adrienne aldericó Atomic Garden, según el so otru trabayu ambiental en cursu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar