Alderique:Día del Arguyu Gai

¿N'asturianu nun sería gai? Tuve mirando y XEGA ponenlo con i: XEnte Gai Astur. --Omarete (mensaxes) 12:18, 29 xun 2005 (UTC)

Nel diccionariu de l'Academia nun apaez nenguna de les dos formes, que son d'usu mui reciente. Pue tomase como referencia l'asociación que tu menciones ( ¿quién meyor que los interesaos pa saber cómo los hia que llamar ?). Amás la prensa n'asturianu fai referencia a la celebración como día del arguyu gai ( orgullu paez ser castellanismu )

[1]

[2]

Nel diccionariu que tengo yo (Diccionario General de la Lengua Asturiana) orgullu ta "redirixío" a arguyu tamién, y tampocu me salen ni gay ni gai. A ver que diz Henrique, yo por mi treslladábalu a "Día del arguyu gai", con les minúscules. --Omarete (mensaxes) 11:57, 30 xun 2005 (UTC)

Creyo que tien de ser con mayúsculas por que ye una cellebración, lu de gay con ye, ye por que ye un anglicismu y como en casique tolas llinguas escríbese a la inglesa paecióume más lóxicu. En referencia a Arguyu ou Orgullu ye que na mayore parte de Llión ye Argutu y como nun yera una pallabra muy rellacionada con Asturies pescundié que meyore yera tirare pa la cai del mediu. Pero dame igual que seya Arguyu, Argutu Gay ou Gai. Nestas cousas lo que seya meyore pa toos asína que dexemoslu en Día del Arguyu Gai pero sí que'n mayúsculas. Y en referencia conu de los interesaos, jajaj, somos muitos asina que nun t'esfotes nos xeitos d'escribire una pallabra polos interesaos. ASina que camudailu pa Día del Arguyu Gai que you nun séi faceilu.henrique

Volver a la páxina «Día del Arguyu Gai».