Altadis ye la compañía líder del sector del tabacu n'España.

Altadis
negociu y empresa
Llocalización
Sede Madrid
Direición España
Forma xurídica sociedá por acciones
Historia
Fundación1636
Participación empresarial
Organización matriz Imperial Brands (es) Traducir
Propietariu de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cuenta con una amplia proyeición internacional como parte del grupu Imperial Tobacco, una multinacional con 36.400 emplegaos partíos por 160 países, de los cualos cerca de 800 pertenecen a Altadis. El so matriz cotiza na Bolsa de Londres, forma parte del FTSE Top 25 y rexistra un beneficiu operativu añal de 3.100 millones de llibres.


Reconocencies editar

Altadis ye una de les meyores empreses nes que trabayar según Actualidá Económica y recibió los últimos años el certificáu d'excelencia ‘Top Employers’ (2012-2017), en reconocencia a les polítiques de Recursos Humanos que lleva a cabu la compañía, comprometida col bienestar y el desarrollu profesional de los sos emplegaos.

Altadis apuesta firmemente pola xestión del talentu basada na atraición -ufiertando programes rotacionales y de práutiques y collaborando con universidaes- el desarrollu y la retención de talentu, con una política de formación y programes de talentu pa desenvolver les cualidaes tantu de los perfiles júnior como sénior.


Historia editar

Los antecedentes de Altadis remontar a la fundación, l'añu 1636, de la Institución de la Renta del Estancu del Tabacu n'España. En 1887 créase una sociedá, la Compañía Arrendataria de Tabacos (CAT), que s'encarga de la xestión del monopoliu de tabacos. En marzu de 1945 camuda'l so nome pol de Tabacalera, S.A., empresa que sería privatizada n'abril de 1998.

Altadis naz nel añu 1999, resultante de la fusión de les empreses Tabacalera y Seita, que dio llugar a unu de los grupos líderes de la industria del tabacu, líder mundial en cigarros, con un destacáu llugar nel mercáu de pitos n'Europa occidental y unu de los primeros operadores loxísticos nel sur d'Europa. Pela so parte, los antecedentes de Seita remontar al añu 1664, cola creación de la Facienda de Tabacos. En 1926 constitúyese'l Serviciu d'Esplotación Industrial de Tabacos (Seit), que pasa a convertise en Seita en 1935. La so privatización tendría llugar nel añu 1995.

Precisamente, a finales del añu 1999 establecer n'España Imperial Tobacco, dientro del so apueste por espandise internacionalmente. L'apertura de les nueves oficines en Madrid tuvo llugar sol nome de John Player, S.L, y dende equí pasáronse a controlar les aiciones de Marketing y Ventes nel Sur d'Europa.

En setiembre del 2002, debíu a la crecedera del Grupu en tolos mercaos d'Europa occidental, produzse una nueva distribución rexonal, estableciéndose con base en Madrid la zona xeográfica denomada Iberia, compuesta per España, Portugal, Andorra y Xibraltar. En xineru de 2008 Imperial Tobacco adquier Altadis, qu'hasta'l momentu ocupaba la quinta posición del ranking a nivel mundial, lo que sirve pa consolidar la cuarta posición d'Imperial Tobacco a nivel global y ayuda a fortalecer toles categoríes de productu.


Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar