Anomochlooideae ye una subfamilia de plantes fanerógames perteneciente a la familia de les gramínees.

Anomochlooideae
Clasificación científica
Reinu: Plantae
División: Magnoliophyta
Clas: Liliopsida
Orde: Poales
Familia: Poaceae
Subfamilia: Anomochlooideae
Pilg. ex Potztal
Subdivisiones
Ver testu.
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Carauterístiques editar

Esta subfamilia foi orixinalmente incluyida en Bambusoideae, pero anguaño ta claro que namái tienen un parentescu distante. Estes especies son herbales y tienen unes inflorescencies de morfoloxía única que son difíciles d'interpretar, y verdaderamente nun se paecen a les espiguillas carauterístiques del restu de les camperes. Paecen ser el clado hermanu de tol restu de la familia (Clark et al. 1995, Soreng y Davis 1998), esto suxure que la espiguilla carauterística de les camperes probablemente anicióse depués de que Anomochlooideae diverxera.

Les plantes d'esta subfamilia presenten pseudopecíolo con un pulvínulo apical, la lígula como una guedeya de pelos y les cañes de la inflorescencia cimosas. Con al respective de les bráctees de la inflorescencia, presenten dos a lo llargo de cada ramificación y dos más debaxo de cada flor. Les anteres son centrifijas (en Anomochloa) o cuasi basifijas (Streptochaeta), o les flores tán dispuestes en forma espiralada a lo llargo d'exes racimosos, con delles bráctees debaxo de cada flor. Carauterísticamente, la primer fueya de la plántula escarez de llámina.

Númberu cromosómico editar

El númberu cromosómico básicu ye x=11 y 18.

Xéneros editar

Esta subfamilia inclúi a dos xéneros: Anomochloa y Streptochaeta, con 4 especies, qu'habiten selves y que se distribúin dende Centroamérica hasta'l sureste de Brasil.

  • Sinonimia: Anomochloaceae Nakai y Streptochaetaceae Nakai

Tribus y xéneros editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar