El Bancu de Corea (Hangul:한국은행 Hanguk Eunhaeng) o The Bank of Korea n'inglés, ye'l bancu central de Corea del Sur. Foi establecíu'l 12 de xunu de 1950 so la Llei del Bancu de Corea en Seúl.

Bancu de Corea
한국은행 (ko)
bancu central
Llocalización
Sede Jung-gu (es) Traducir
Direición Corea del Sur
Forma xurídica bancu central
Historia
Fundación12 xunu 1950
Organigrama
Presidente Lee Ju-yeol (1r abril 2014)
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'oxetivu principal del Bancu ye la estabilidá de precios. Pa ello, el bancu tien d'oxetivu les metes d'Inflación. L'oxetivu ye trés años (2010-12) d'inflación media nos Índice de Precios al Consumidor de 3.0 ± 1%.

Comité de Política Monetaria editar

Nel visu de la organización del Bancu de Corea esta'l Comité de Política Monetaria (Geumnyung Tonghwa Wiwonhoe). La función principal del Comité ye la formulación de polítiques monetaries y de creitu. Amás, el Comité delibera y resuelve cuestiones importantes relatives a les operaciones del Bancu de Corea.

Los miembros son nomaos pol presidente pa un mandatu de cuatro años, sacante'l vicegobernador que'l so mandatu ye de trés años pudiendo ser reelegibles. Tolos miembros actúen sobre una base a tiempu completu y nengún miembru puede ser despidíu del so cargu en contra de la so voluntá. El Gobernador desempeñábase simultáneamente como Presidente de la Comisión.

Distribución de divises editar

El Bancu de Corea ye l'únicu emisor llegal de moneda en Corea del Sur. El Bancu distribúi los billetes y monedes al públicu por aciu la unviada a los bancos comerciales. El Bancu imprime los billetes y monedes nel Korea Minting and Security Printing Corporation, la Ceca gubernamental y d'imprenta de documentos. Los billetes y monedes totalmente nuevos arrexuntar endólquense y únviense a la sede del Bancu de Corea. El Bancu de Corea unvia dalgunos d'esos billetes nesi mesmu estáu a los bancos de xemes en cuando. Mientres los dos díes de fiesta más grande de Corea, el Seollal y el Chuseok, el Bancu unvia una cantidá enorme de billetes nuevos a los bancos pa distribuyilos y recueye los foliaos.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar