23-07-2019 11:10

La bandera d'Italia ye una tricolor formada por trés franxes verticales ya iguales colos colores verde, blancu (nel centru) y colloráu.

Ficha d'escuduBandera d'Italia
Datos
Entidá Italia
Fecha d'adopción 18 de xunu de 1946 (77 años)
Proporción 3:2
Colores verde, blancu y bermeyu
Elementos representaos campo (es) Traducir (verde, bermeyu, blancu)
Cambiar los datos en Wikidata

Historia de la bandera editar

Tien el so orixe nun estandarte con esos mesmos colores apurríu por Napoleón en payares de 1796 a un cuerpu de voluntarios de la Lexón Lombarda que s'incorporaron al exércitu francés.

El 7 de xineru de 1797, l'estandarte tricolor foi adoptáu como emblema de la República Cispadana axuntada en Reggio Emilia. Ocupaba un territoriu d'unos 40.000 km² trevesaos pol ríu Po y con Milán como sede del gobiernu. Cuntaba con un exércitu integráu por tropes franceses.

La República Cisalpina creada'l 9 de xunetu de 1797 por Napoleón Bonaparte utilizó la disposición actual de les franxes tricolores.

El poeta del sieglu XIX, Francesco Dall'Ongaro, espunxo la simboloxía de los colores de la bandera emplegando una descripción del territoriu italianu. "Blancu como los Alpes, coloráu como los volcanes y verde como les llanures de Lombardía".[1]

Banderes históriques editar

Construcción de la bandera editar

 

Otres banderes editar

Banderes de la Marina editar

Banderes de les instituciones editar

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Cita de Francesco Dall'Ongaro sobre la bandera italiana Archiváu el 19 de febreru de 2009 na Wayback Machine. Consultáu'l 8 de payares de 2011

Enllaces esternos editar