Banzáu de Syncrude Tailings

La presa de Syncrude Tailings ye una presa que ye, por volume del material, la presa más grande del mundu con 540.000.000 m³.[1] Atópase cerca de Fort McMurray, Alberta, Canadá. La presa y el llagu fechu con materiales de relave dientro d'él son parte de les operaciones en marcha de Syncrude Canada Ltd. na estracción de crudu de les Arenas d'alquitrán de Athabasca.

Banzáu de Syncrude Tailings
presa d'agua
Llocalización
PaísBandera de Canadá Canadá
ProvinciaBandera de Alberta Alberta
Coordenaes 57°03′29″N 111°36′07″W / 57.058°N 111.602°O / 57.058; -111.602
Banzáu de Syncrude Tailings alcuéntrase en Canadá
Banzáu de Syncrude Tailings
Banzáu de Syncrude Tailings
Banzáu de Syncrude Tailings (Canadá)
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción editar

La presa de relave de Syncrude ye una presa que s'usa p'almacenar relaves dexaos del procesu d'estracción de crudu nel llugar. Como parte del procesu d'estracción, avolumaes cantidaes de refugayes prodúcense como refugayes de subproductos. Parte d'esti material ye sólidu, y contribúi a la construcción de la presa. Otru material ta en forma líquida y almacénase nuna llaguna de contención dientro de les llendes de la presa. Polo que se refier al añu 2008, prodúcense diariamente mediu millón de tonelaes de relave nel llugar.[2] La presa constrúyese usando un métodu corriente enriba.[3]

Historia editar

La construcción de la presa empezó mientres el periodu 1973 a 1978 pa sofitar la esportación d'operaciones de crudu de sables de crudu de baxa fondura. La inauguración oficial de la operación minera y asina la operación de la presa y la llaguna de contención, foi'l 15 de setiembre del añu 1978.[4] Puesto que les operaciones mineres siguen, la presa y la llaguna de contención dientro d'ella siguen creciendo hasta'l so tamañu actual.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar