Campochaera sloetii

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Campochaera sloetii
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Campephagidae
Xéneru: Campochaera
Sharpe, 1878
Especie: C. sloetii
(Schlegel, 1866)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Campochaera sloetii[2] ye una especie d'ave paseriforme de la familia Campephagidae endémica de Nueva Guinea. Ye la única especie del xéneru Campochaera.[3]

Descripción editar

El oruguero doráu mide unos 20 cm de llargu. El plumaxe del cuerpu de los machos ye de color mariellu intensu, cola cola y les ales negres, y una mancha tamién negra qu'ocupa la parte inferior de la cabeza y la cimera del pechu, y ta enmarcada penriba per una banda blanca. El so pileu ye gris y presenta una llista blanca nes ales. El so picu ye curtiu y negru. Les femes son d'un mariellu más apagáu con tonos verdosos nel mantu, y sustitúin por gris el negru de la cara y el pechu de los machos.

Distribución editar

Alcuéntrase namái nes selves húmedes de tierres baxes de la islla de Nueva Guinea.

Referencies editar

  1. BirdLife International (2012). «'Campochaera sloetii'» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2012.1. Consultáu'l 24 de setiembre de 2013.
  2. De Juana, E; Del Hoyo, J; Fernández-Cruz, M; Ferrer, X; Sáez-Royuela, R; Sargatal, J. «Nombres en castellano de las aves del mundo recomendados por la Sociedad Española de Ornitología (Décima parte: Orden Passeriformes, Familias Campephagidae a Turdidae)». Ardeola. Handbook of the Birds of the World (Madrid: SEO/BirdLife) 52 (2):  páxs. 389-398. ISSN 0570-7358. https://www.seo.org/wp-content/uploads/tmp/docs/vol_52_2_decimo.pdf. Consultáu'l 16 d'agostu de 2013. 
  3. «Itis Report: Campochaera». Integrated Taxonomic Information System. Consultáu'l 12 de xunu de 2012.

Enllaces esternos editar