Catarina Wallenstein

actriz portuguesa

Catarina de Lemos Wallenstein Teixeira, conocida artísticamente como Catarina Wallenstein (23 d'agostu de 1986Londres) ye una actriz, dobladora, presentadora de televisión portuguesa.

Catarina Wallenstein
Vida
Nacimientu Londres23 d'agostu de 1986 (37 años)
Nacionalidá Bandera de Portugal Portugal
Llingua materna portugués
Estudios
Llingües falaes portugués
Oficiu actriz, modeluactriz de cine
IMDb nm2244706
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nacida en Londres, siendo neña, viaxa ya instálase cola so familia en Lisboa. Ye fía de Pedro Franco Wallenstein Teixeira (5 de setiembre de 1955), que foi contrabajista de la Orquesta Sinfónica Portuguesa, y de la cantante llírica, Lúcia de Castro Cardoso de Lemos (tía de Margarida Remonto Pinto y bisnieta d'Afonso Mariña), integrando'l coru de la Fundación Musical de los Amigos de los Neños, onde tamién estudió violoncelo y canto coral. La mesma Fundación llevar a participar nos elencos d'ópera pa neños como Tosca, La Bohème, Carmen, nel Teatru Nacional de São Carlos. Pel llau paternu, ye nieta del poeta y actor Carlos Wallenstein, y sobrina del actor José Wallenstein. El so hermanu Tomás nació en 1988.

Allegó al Lyceé Français Charles Lepierre, onde frecuentaba'l atelier de teatru, que la llevaría al Institutu Francu-Portugués coles pieces Sonho de Uma Noite de Verão, de William Shakespeare, y O Equívocu, d'Albert Camus.[1]

En 2004, llegó a la televisión, integrando el repartu de Só Gosto de Ti, una miniserie de seis episodios exhibida na SIC.

En 2005, participó na serie infanto-xuvenil Uma Aventura, y apaeció nel llargumetraxe Fin de cursu, de Miguel Marti. Y al añu siguiente marca la so presencia nel curtiumetraxe Sitiaos, de Mariana Gaivão (2006) y nel telefilme Glória, de José Nascimento. A partir d'ende estrémase ente'l cine y la televisión. Integró el repartu de les series Nome de Códigu: Sintra (2007), Conta-me Como Foi (2007), A Vida Privada de Salazar (2009), Mistérios de Lisboa (2010) y, más apocayá, Destín Imortal (2010). Nel cine, tuvo una curtia participación en Après Lui, de Gaël Morel (2007), onde actúa con Catherine Deneuve, Llobos, de José Nascimento (2007), Um Amor de Perdição, de Mário Barroso (2008) y Singularidaes de Uma Rapariga Loura, de Manoel de Oliveira (2009).

Llogró una llicenciatura en Teatru, ramu d'Actores de la Escuela Cimera de Teatru y Cine, y estudia dende 2008 en París, onde frecuenta'l Conservatoire national supérieur d'art dramatique.[2]

Foi vencedora de la primer edición del Premiu L'Oreal París — Nuevu Talentu, nel European Film Festival, de 2007, realizáu en Estoril.

Filmografía editar

2006: Glória (TV): Tânia

Doblaxe editar

Premios y gallardones editar

Fuentes editar

Referencies editar

  1. «Catarina Wallenstein» (portugués) (2012). Consultáu'l 4 d'abril de 2013.
  2. «CATARINA WALLENSTEIN» (portugués). Artistes Xuníos (febreru de 2013). Consultáu'l 4 d'abril de 2013.

Enllaces esternos editar