Cecilia Álvarez Correa

María Cecilia Álvarez Correa Glen (30 d'agostu de 1953Ciénaga)[2] ye una inxeniera industrial y política colombiana. Desempeñóse como ministra de Comerciu, Industria y Turismu ente 2014 - 2016. Ente'l 3 de setiembre de 2012 y el 19 d'agostu de 2014 desempeñóse como ministra de Tresporte, siendo la primer muyer n'ocupar felicidá cartera.[3]

Cecilia Álvarez Correa
Ministro de Comercio, Industria y Turismo de Colombia (es) Traducir

7 agostu 2014 - 4 mayu 2016
Ministro de Transporte de Colombia (es) Traducir

3 setiembre 2012 - 19 agostu 2014
Vida
Nacimientu Ciénaga30 d'agostu de 1953 (70 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Familia
Casada con Gina Parody [1]
Estudios
Estudios Pontificia Universidá Xaveriana
Universidad del Rosario (es) Traducir
Marymount International School Barranquilla (en) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu inxenierapolítica
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Cecilia Álvarez estudió inxeniería industrial na Pontificia Universidá Javeriana. Ocupó altos cargos nos sectores público y privao, como la vicepresidencia de la Contraloría de Bavaria S.A. y la vicepresidencia de La Previsora S.A., amás de desempeñase como asesora de l'Alta Conseyería de la Presidencia de la República y Conseyera Económica de l'Alta Conseyería.[4]

Ente 2010 y 2012 desempeñóse como direutora del Fondu Adautación, entidá adscrita al Ministeriu de Facienda y creada pa identificar y priorizar necesidaes na etapa de recuperación, construcción y reconstrucción depués de la temporada iverniza de 2010 causada pol fenómenu de la Neña.[5]

El 29 d'agostu de 2012 foi designada pol presidente Juan Manuel Santos como ministra de Tresporte, tomó posesión del so cargu'l 3 de setiembre de 2012 y tuvo al mandu de esti ministeriu hasta'l 19 d'agostu de 2014, fecha en que se posesionó como ministra de Comerciu, Industria y Turismu.[6]

El 28 d'agostu de 2014 fixo pública la so rellación de pareya cola ministra d'Educación, Gina Parody.[7][8]

Trayeutoria editar

Cecilia Álvarez-Correa, ex ministra de Tresporte y Comerciu de Juan Manuel Santos, nació en Barraquera, Madalena. Ye inxeniera industrial de la Universidá Javeriana y especialista en Finances Privaes de la Universidá del Rosario.

Cuando llogró'l títulu d'Inxeniera Industrial viaxó a Inglaterra a estudiar finances pero tuvo que devolvese porque'l so pá taba bien enfermu. Álvarez-Correa ye la menor de siete hermanos.

Foi direutora alministrativa de la Universidá del Norte de Barranquilla y trabayó nel Bancu de Bogotá. En 1984, aceptó'l cargu de vicepresidente de La Previsora S. A., onde tuvo trés años hasta qu'Augusto López, entós presidente del Grupu Santu Domingu, llamar pa ufierta-y un puestu en Bavaria S.A.

Entró a trabayar de la mano de López y a los dos años foi nomada vicepresidenta de la contraloría de Bavaria S.A. Ende tuvo hasta'l 2001 cuando decidió abandonar Bavaria dempués de cumplir un ciclu de 14 años.

Nesi momentu contautar l'amigu personal d'Álvaro Uribe, José Roberto Arango, quien foi'l primeru n'ocupar l'Alta Conseyería de la Presidencia de la República n'asuntos económicos. Él díxo-y que'l gobiernu diba crear un sistema de siguimientu de metes y convidar a ser parte del equipu. Ella aceptó y asina empezó la so trayeutoria en Presidencia.

En 2002 foi asesora de l'Alta Conseyería n'asuntos económicos y ende conoció a Alicia Arango, secretaria privada de Uribe, quien rápido se volvió la so gran amiga. Cuando s'abrir el puestu de Conseyera na mesma area, Arango faló-y d'ella al Presidente y promover.

En mayu de 2007, nomar Alta Conseyera n'asuntos económicos, cargu qu'enantes ocuparen José Roberto Arango, Juan Lozano y Óscar Iván Zuluaga y que tenía rangu de ministeriu. Como Alta Conseyera encargar de coordinar el Conseyu de Ministros y faer l'enllaz ente'l Gobiernu y el sector priváu. Álvarez-Correa foi una funcionaria bien cercana a Uribe.

El 20 de payares 2008, Álvarez-Correa arrenunció. Según ella, yá-y presentara'l so arrenunciu al Presidente en mayu y el motivu principal de la so salida -según dixo- foi de calter personal pos venía con fatiga pol escesu de trabayu. Sía que non, esto marcó una rotura col ex-presidente Uribe.

Sicasí, Álvarez-Correa caltuvo una rellación cercana con Juan Manuel Santos y con otros políticos qu'enantes fueron uribistas como Gina Parody.

En 2010, Álvarez-Correa asumió la direición del Fondu d'Adautación, entidá que se creó pa la reconstrucción y reubicación de la infraestructura afeutada pol fenómenu de la Neña mientres la traxedia iverniza.

Ende tuvo hasta agostu de 2012 cuando'l presidente Santos, metanes una crisis ministerial, ufiertó-y el cargu de Ministra de Tresporte, en reemplazu de Miguel Peñaloza, nel que tuvo hasta l'entamu del segundu periodu Santos.

N'agostu de 2014 Santos designó a Álvarez Ministra de Comerciu, Industria y Turismu en relevu de Santiago Rojas a quien nomó como direutor de la Dian. El so arrenunciu a esti cargu dar en 2016.

Resultó venceyada nel casu de corrupción de Odebrecht dempués de que se-y acusara de favorecer intereses de la familia de la so pareya Gina Parody na concesión de la construcción de la carretera Ocaña – Gamarra.

Referencies editar

Enllaces esternos editar