Christina Masterson

actriz estauxunidense

Christina Marie Masterson (Anaheim, California; 2 d'abril de 1989) más conocida como Christina Masterson, ye una actriz de cine, teatru y televisión d'Estaos Xuníos, conocida por interpretar a Emma Goodall, la Ranger Rosa na serie televisiva Power Rangers: Megaforce.

Christina Masterson
Vida
Nacimientu Anaheim2 d'abril de 1989 (35 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, cantante, baillarina, actriz de televisiónactriz de cine
Instrumentu musical voz
IMDb nm1901841
christinamasterson.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Ye una actriz d'Estaos Xuníos, qu'anguaño se ve nel reinicio de la icónica serie de televisión Power Rangers, "Power Rangers Megaforce." Christina adquirió'l calter de la Ranger Rosa con arguyu, dedicación y conocencia del impautu que la franquicia sigue teniendo colos aficionaos, nuevos y vieyos.

Masterson empezó la so carrera como modelu y ye un acabante llegar a la industria del entretenimientu. A la edá de dieciséis años, Masterson empezó a trabayar como modelu, con un enfoque nos mercaos globales y asiáticos. Tres el so ésitu modeláu, Masterson empezó a filmar comerciales internacionales, incluyendo una campaña de televisión pa Levis. Tamién puede vese en dellos anuncios de televisión como la Coca-Cola, Levi, Johnson & Johnson.

Christina Masterson fixo'l so debú nel cine con un papel na comedia de New Line Cinema "Monster-in-Law" (2005), protagonizada por Jennifer Lopez, Jane Fonda y Wanda Sykes ," Deadgirl" (2008), ella foi parte de los Kids Choice Awards (2014). Los creitos televisivos de Masterson inclúin "CSI: Crime Scene Investigation" y ". La vida secreta d'una adolescente" papeles de la película indie de Masterson inclúin "Monster II" (2012) como'l papel principal de 'Gabby' y en "Zombie" 360" (2014) como "Lisa".

Masterson criar nel sur de California como la neña media con dos hermanos mayores y dos hermanos menores. Les sos pasiones son la música y los viaxes.

Filmografía editar

Añu Títulu Papel
2005 Monster-in-Law Pretty Young Thing at Wedding
2008 Deadgirl Rosy
2012 Monster Gabby
2012 Sharkproof Katy

Televisión editar

Añu Titulo Papel Nota
2007 Not Another High School Show Boych Posse 1 episodiu
2010 CSI: Crime Scene Investigation Lexie estrella convidada 1 episodiu, serie de TV
2012 The Secret Life of the American Teenager Random Girl estrella convidada 1 episodiu, serie de TV ABC Family
2013—2014 Power Rangers Megaforce

Protagonista, serie de TV Nickelodeon

2017 Toxic Shark Audra

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar