La Colonia de Natal yera una colonia británica allugada nel sureste d'África. La rexón foi proclamada como colonia británica'l 4 de mayu de 1843 dempués de que'l gobiernu británicu amestóse la República de Natalia, y perduró hasta'l 31 de mayu 1910 cuando se combinó con otros trés colonies pa formar la Unión Sudafricana como una de les sos provincies.[1] Anguaño'l so territoriu forma parte de la provincia de KwaZulu-Natal de Sudáfrica. Los indios que fueron traíos a esti país de la India llamar 'Netaal Tapu' (Islla de Netal).

Colonia de Natal
(de 1843 a 31 mayu 1910)
[[Provincia de Natal (es) [[Provincia de Natal (es) Traducir|→]]
colonia alministrativa
flag of Natal (en) Traducir coat of arms of Natal (en) Traducir
Alministración
Capital Pietermaritzburg
Forma de gobiernu Monarquía constitucional
Prime Minister of the Colony of Natal (en) Traducir
Llingües oficiales inglés
Afrikaans
Xeografía
Coordenaes 30°S 30°E / 30°S 30°E / -30; 30
Superficie 91610 km²
Demografía
Población 1 108 754 hab.
Densidá 12,1 hab/km²
Economía
Moneda llibra esterlina
Cambiar los datos en Wikidata

Nel so orixe comnprendía namái la metá del tamañu de l'actual provincia, que les sos llendes nororientales taben formaos pelos ríos Tugela y Buffalo más allá del reinu independiente de Zululandia (KwaZulu en zulú). La provincia foi ampliada más tarde cola adición de Griqualand Oriental escontra'l sur.

El feroz conflictu cola población zulú llevó a la evacuación de Durban, y, finalmente, los Bóeres aceptaron l'anexón británica en 1844 so presión militar. Un gobernador británicu foi designáu pa la rexón y munchos colonos emigraron d'Europa y la Colonia del Cabu. Los británicos establecieron una industria de la caña d'azucre nos años 1860. Los propietarios de granxes tuvieron dificultaes p'atraer trabayadores zulús pa trabayar nos sos plantíos, polo que los británicos traxeron miles de trabayadores contrataos de la India. Como resultáu de la importación de trabayadores indios, Durban convertir nel llar de la mayor concentración d'indios fora de la India.[2]

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar