Consuelo González de Perdomo

política colombiana

Consuelo González Claros de Perdomo (20 de xunetu de 1950Pitalito) ye una política colombiana, miembru del Partíu Lliberal, dende la década de 1980 empecipió una ascendente carrera política, a pesar de nun tener más qu'un pregrado en psicoloxía y nun exercer nunca, esto nun foi torga por que la so carrera política fuera medianamente esitosa, aportando a conceyal de Pitalito y de Neiva y diputada departamental del Huila, hasta que llogra una curul na Cámara de Representantes en 1994. En 1998 ye reelecta cola segunda votación más alta del departamentu (y la primera del so partíu), pero nun llogra rematar el so mandatu, por cuenta de que foi secuestrada pola Columna Móvil Teófilo Forero de les FARC el 10 de setiembre de 2001 cuando se dirixía a la ciudá de Neiva dende la llocalidá de Pitalito, pa tomar un avión escontra Bogotá.[1]

Consuelo González de Perdomo
Vida
Nacimientu Pitalito20 de xunetu de 1950 (73 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Creencies
Partíu políticu Partido Liberal Colombiano (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

El 10 de xineru de 2008, pasaes les 10:00 (15:00 UTC), helicópteros aterrizaron nuna zona desconocida pal gobiernu nacional y con coordenaes secretes en dalgún llugar del Guaviare con una comisión internacional de la Cruz Roja nel so interior y representantes del gobiernu del Presidente Hugo Chávez, según la senadora Piedad Córdoba recibieron a González, quien foi lliberada xunto a Clara Rojas, llegando al Aeropuertu Internacional Mayor Bonaventura Vives Guerrero de Santu Domingu, nel estáu Táchira, a les 3:15 PM (Hora venezuela). Esto constituyó'l final de la llamada Operación Emmanuel, operativu de rescate humanitariu.

Mientres el so secuestru de más de seis años, Consuelo González perdió al so maríu Jaime Perdomo, les sos fíes casáronse y nació la so primer nieta. Tres la lliberación, la dirixente anunció que se va venceyar a la campaña de busca del alcuerdu humanitariu pa la lliberación de los demás secuestraos de Colombia.

Nes eleiciones llexislatives de Colombia de 2010 llogró recuperar la so curul como Representante a la Cámara pol Huila, a nome d'Unidá Lliberal, grupu de ciudadanos allegaos al Partíu Lliberal.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Ministeriu de Defensa de Colombia. terra.com.co (ed.): «Expediente de Luis Edgar Devia Silva». Consultáu'l 28 d'ochobre de 2010.