Crónicas de la Marca del Este

Crónicas de la Marca del Este (Holocubierta Ediciones, 2011) ye una antoloxía de rellatos de lliteratura fantástica inspiraos nel universo del esitosu xuegu de rol Aventuras en la Marca del Este.[1]

Crónicas de la Marca del Este
obra lliteraria
Datos
Autor Rubén Serrano y otros
Fecha 2011
Cambiar los datos en Wikidata

Trátase d'una antoloxía atropada y dirixía pol escritor de narrativa fantástica Rubén Serrano, qu'axuntó tanto a escritores profesionales como a aficionaos a los xuegos de rol pa encadarmar esti proyeutu.

Nella participaron autores tan destacaos como l'asturianu Vicente García Oliva, miembru de l'Academia de la Llingua Asturiana y autor de conocíes noveles como El barco de los locos o Relato de las aventuras de Inés Saldaña; Magnus Dagon (alcuñu de Miguel Ángel López Muñoz), ganador, ente más otros, del premiu UPC, el más importante gallardón de ciencia ficción n’España. Fermín Moreno González, miembru de l'Asociación Española de Escritores de Terror Nocte; la colombiana María Victoria Albornoz, profesora de Lliteratura Latinoamericana en Saint Louis University: o l'autora de novela romántica Megan Maxwell (númberu un en ventes na Fnac en 2010 cola so obra Deseo concedido).

El llibru tien más de 300 páxines y cada rellatu va encabezáu por una ilustración orixinal del dibuxante Iván Gil. La portada ye del dibujante Víctor Bravo.

Referencies editar

Enllaces esternos editar