Deogracias Fonseca Espinosa

soldáu colombianu (1908–2006)

Deogracias Fonseca Espinosa (21 de marzu de 1908Ibagué – 25 de marzu de 2006Cali) foi un militar y políticu colombianu, integrante de la Xunta Militar que gobernó a Colombia del 10 de mayu de 1957 al 7 d'agostu de 1958.

Deogracias Fonseca Espinosa
Vida
Nacimientu Ibagué21 de marzu de 1908
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Muerte Cali[1]25 de marzu de 2006 (98 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu soldáu
Cambiar los datos en Wikidata

Estudios y primeros cargos editar

Foi bachiller del Colexu San Simón de Ibagué. Ingresó a la Escuela de Cadetes en 1928. Foi comandante de los batallones Junín, Huila y Camilo Torres, Distritu Militar Non 12, batallones Pichincha, Codazzi, Mistu, Juanambú, Boyacá, Santander y Nariño. Tien De destacar la so notable actuación na batalla de Güepí mientres la Guerra colombo-peruana, el 16 de mayu de 1933, na cual foi mancáu. Los sos cargos más importantes fueron: comandante del batallón d'infantería Non 8 Pichincha, oficial de la guarnición de Tarapacá, comandante del puestu de Tarapacá, alcalde militar del conceyu de Pradería (Valle del Cauca) y de Tumaco (Nariño), comandante del batallón d'infantería Non 15 Santander, xefe d'Estáu Mayor de la tercer brigada y comandante de dicha unidá operativa, inspeutor xeneral de les Fuercies Militares, representante de les Fuercies Militares en visita oficial a Santiago de Chile, delegáu de Colombia a la selmana de la patria en Venezuela, comandante de les Fuercies de Policía de Colombia y miembru de la Xunta militar de Gobiernu. Retirar por voluntá propia al apurrir el poder al presidente Alberto Lleras Camargo el 7 d'agostu de 1958.

Ascensu a la presidencia editar

Foi miembru de la Xunta Militar que'l 10 de mayu de 1957 asumió'l poder ante l'arrenunciu del teniente xeneral Gustavo Rojas Pinilla como mandatariu de Colombia hasta'l 7 d'agostu de 1958, xunto col mayor xeneral Gabriel París Gordillo, el brigadier xeneral Rafael Navas Pardo, el contralmirante Rubén Piedrahíta Arango y el brigadier xeneral Luis Ernesto Ordóñez Castillo.

Familia editar

Deogracio Fonseca yera fíu de los señores Jesús Fonseca Jiménez y Ericinda Jiménez Espinosa, y nietu de Jenaro Fonseca y Gertrudis Jiménez, y de Deogracias Jiménez y Eduvina Espinosa. Contraxera matrimoniu'l 18 de xunu de 1936 en Popayán con Ana María Iragorri Castro, nacida nesa ciudá en 1919, fía de Carlos Iragorri Castro y Abigaíl Castro Escorsa. Fueron los sos fíos Jesús Enrique, Yolanda Teresa, Alina Socorru, Carlos Alfonso, Marco Aurelio, Nisle Inés, Ana Mireya, Guillermo Alberto, Patricia Helena, Gustavo Adolfo, María Elvira y Carmen Eugenia Fonseca Iragorri.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

The Half-Day Revolt Artidulo en THE TIMES

The Strongman Falls Artículu en THE TIMES

Noticia de la so muerte en eltiempo.com (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).

Biblioteca Luis Ángel Arango

Noticia de la so muerte en cascoxu.com

Noticia de la so muerte en presidencia.gov


Predecesor:
Gustavo Rojas Pinilla
Presidente de Colombia
10 de mayu de 1957
al 7 d'agostu de 1958
Socesor:
Alberto Lleras Camargo