Dunlop ye un fabricante de neumáticos y derivaos del cauchu del Reinu Xuníu. Na actualidá, Dunlop pertenez nun 75% a Goodyear y nun 25% a Sumitomo Rubber Industries.

Dunlop Tyres
fabricante de neumáticos (es) Traducir
Llocalización
Sede Hanau
Direición Estaos Xuníos
Reinu Xuníu
Alemaña
Forma xurídica Gesellschaft mit beschränkter Haftung
Historia
Fundación1985
Disolución 1985
Fundador John Boyd Dunlop
Organigrama
Dueñu Goodyear
Sector
Industria industria del automóvil
Participación empresarial
Organización matriz Goodyear
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Tamién ye una marca de raquetes de tenis y de pádel.

Historia editar

L'inventor escocés John Boyd Dunlop fundó la Dunlop Pneumatic Tyre Company en 1888. La empresa desenvolvía los diseños de neumáticos de bicicleta, que la so producción derivaba a otres empreses. En 1902 fundóse la empresa Dunlop Rubber que se dedicaría a la fabricación de neumáticos, coles mesmes qu'empezó a diversificar la so producción col surdimientu de los primeres automóviles y aviones. A lo llargo de la década de 1920, los descubrimientos de la espluma de látex llevaron a Dunlop a producir dende pelotes de golf a raquetes de tenis.

En recibiendo acusaciones de práutiques monopólicas dempués de la Segunda Guerra Mundial y d'esperimentar una fusión cola empresa italiana Pirelli na década de 1970, Dunlop sufrió problemes financieros y BTR mercar en 1985. A mediaos de la década de 1990, les distintes divisiones de Dunlop vender a otros conglomeraos empresariales.

Sumitomo Rubber Industries ye una empresa xaponesa del Grupu Sumitomo, que collaborara con Dunlop nel mercáu llocal dende l'añu 1909 y mercáu la división xaponesa de Dunlop en 1963. Dempués de la bancarrota de Dunlop, Sumitomo mercó los derechos de la marca de neumáticos. En camudando'l nome de la división a Dunlop Tyres en 1997, formó una joint venture cola norteamericana Goodyear dos años más tarde, que caltiénse na actualidá. Por tanto, Sumitomo comercializa neumáticos cola marca Dunlop n'Asia, África y Suramérica, ente que Goodyear utiliza la marca en Norteamérica, Europa y Australia.

Dunlop tien una de les sos fábriques mas importantes na llocalidá bonaerense de Bella Vista, nel Partíu de San Miguel, mui cerca de la Estación de Bella Vista.

Dunlop n'automovilismu editar

Dunlop foi provisor de neumáticos de la Fórmula 1 ente los años 1950 y 1970, y depués nes temporaes 1976 y 1977. La marca lleva rexistraes 83 victories, ocho títulos de pilotos y nueve títulos de constructores. Los neumáticos Dunlop tamién s'utiliza en carreres de resistencia, turismo y motociclismu de velocidá.


Referencies editar

Enllaces esternos editar