ECOSAM

asociación del comerciu de Samartín del Rei Aurelio

ECOSAM (Empresarios y Comerciantes de Samartín del Rei Aurelio) ye una asociación del sector del comerciu a la que se foron incorporando establecimientos del sector servicios y hostelería del conceyu.

ECOSAM
asociación (es) Traducir
Llocalización
Sede Samartín del Rei Aurelio
Direición España
Cambiar los datos en Wikidata

Implantación editar

Intégrense n'ECOSAM establecimientos del comerciu, profesionales que presten servicios y llocales d'hostelería de los distritos de Sotrondio, Blimea y L'Entregu.

La sede de l'asociación ta asitiada nel Edificiu de Servicios Municipales dientro del Parque de La Laguna, na población de L'Entregu.

Funciones editar

Amás de defender los intereses de los asociaos, ECOSAM pretende ser un axente dinamizador social y económicu. Pa ello ta implantando'l Plan Estratéxicu de Comerciu de Samartín del Rei Aurelio dende l'añu 2008, col que busca algamar la dinamización, meyora y modernización del comerciu, ociu y servicios del conceyu.

Pa llevar a cabu esti trabayu ECOSAM profesionalizó la xestión de l'asociación y de forma continua lleva a cabu aiciones y campañes pa dinamizar les ventes en varios momentos del añu, fai que los socios se promocionen de forma conxunta, mantiénlos informaos sobre ayudes y normativa y ufiérta-yos asesoramientu en redes sociales. Amás, tien firmaos alcuerdos con empreses suministradores de servicios fixos col envís d'abaratar costes a los socios.

Oxetivos editar

Col cambiu esperimentáu pola clientela del pequeñu comerciu nos últimos años ECOSAM tien como oxetivos la meyora y modernización del pequeñu comerciu, aplicando los nuevos sistemes comerciales y de xestión más eficientes, les nueves canales de promoción y ventes, el marketing, etc.

El trabayu pa xunir los estremaos sectores de comerciu, servicios y entretenimientu ye otru de los oxetivos marcaos.

Emplegu de la llingua asturiana editar

ECOSAM ta convirtiéndose nuna de les poques organizaciones empresariales qu'emplega la llingua asturiana en dalgunes de les sos actividaes, principalmente venceyaes al sector hosteleru. Samartín del Pinchu y Samartín de les Tortielles son dalgunos d'esos exemplos de normalización llingüística y qu'amás son productos d'ésitu de ventes y aceutación por parte de la ciudadanía.

Referencies editar

Enllaces esternos editar