Ethelfleda de Wessex

Ethelfleda de Wessex (circa 870 – 12 de xunu de 918Tamworth) foi la fía mayor de Alfredo'l Grande y de la so esposa Ethelswitha. Casóse con Ethelred II de Mercia, a que la so muerte, gobernó'l reinu. La Crónica anglosaxona denominar Señora de los mercios.

Ethelfleda de Wessex
reina

Vida
Nacimientu circa 870
Nacionalidá Reinu de Wessex
Reinu de Mercia
Muerte Tamworth12 de xunu de 918[1] (47/48 años)
Sepultura Priorato de San Oswald (Gloucester) (es) Traducir
Familia
Padre Alfredo'l Grande
Madre Ethelswitha Mucel
Casada con Etelredo II de Mercia (es) Traducir (886 (Gregorianu) – )[2]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Casa de Wessex (es) Traducir
Oficiu soberana
Cambiar los datos en Wikidata

Mercia y los viquingos editar

Los viquingos daneses invadieron la mayoría de los reinos ingleses mientres el sieglu IX. Alfredo'l Grande y los sos descendientes reconquistaron los territorios pa Wessex a finales del sieglu y empiezos del sieglu X.

Como reconocencia a l'ayuda de Mercia, Alfredo prefirió casar a la so fía Ethelfleda con Ethelred II, en cuenta de exercer un dominiu direutu con una conquista. Col matrimoniu, Ethelred II recibió'l títulu de ealdorman o conde de Mercia, amás d'una cierta autonomía.

Puesto que l'oeste de Mercia nunca tuvo baxu control de los daneses, tratar d'una midida prudente que dio los sos frutos.

Gobiernu de Mercia editar

A la muerte del so home, Ethelfleda gobernó dende 911 hasta 918, añu en que morrió, construyendo fortificaciones y entamando espediciones militares. Foi soterrada na ilesia de san Pedro (agora, conventu de san Osvaldo),de Gloucester, ciudá que reconstruyera a partir de les ruines romanes.

La heredera foi la so fía Aelfwynn, pero por cuenta de la correlación de fuercies, viose obligada a sometese al so hermanu, el rei Eduardo'l Viejo de Wessex, que los sos socesores completaron la unión de Mercia a Wessex, lo que resultó ser el principiu de la Inglaterra unificada.

Bibliografía editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: FemBio database. Identificador FemBio: 261. Apaez como: Lady of Mercians Aethelflaed. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: alemán.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Afirmao en: Kindred Britain.
  3. Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.

Enllaces esternos editar