Diferencies ente revisiones de «Usuariu:Omarete/Archivu/Ochobre2017»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 167:
==Aldees, caseríes y llugares==
Bones Rsg, veo que cuando faes artículos sobre dalguna d'estes entidaes de población, inxertesles na categoría del conceyu... Yo lo que toi faciendo ye xebrales por tipu de población; ex: "Aldees d'Ayer". Agradeceríate que siguieres el mesmu criteriu. Un saludu [l'artículu 15.000 ta ehí, por cieru ;)]. --[[Usuariu:VityUvieu|VityUvieu]] 10:39, 15 xunu 2011 (UTC)
 
== Vandalismo ==
 
Apreciado amigo. Hoy el usuario http://ast.wikipedia.org/wiki/Usuariu:MoiraMoira ha realizado un acto vandálico: destruir un artículo de esta wikipedia. El artículo en cuestión es sobre el escritor español Artur Balder: http://en.wikipedia.org/wiki/Artur_Balder
 
Este artículo está más que aceptado en español y en inglés, debido a sus referencias. Además, el artículo ha sido traducido por nativos de otras lenguas a otras wikipedias. EL usuario http://ast.wikipedia.org/wiki/Usuariu:MoiraMoira está abusando de su condición para efectuar una "caza de brujas" contra el artículo, tildándolo de "spam inter wiki". El artículo en asturiano estaba perfectamente traducido a esta lengua, y contaba con todas las referencias. Pido abrir una investigación y que además se bloquee al usuario http://ast.wikipedia.org/wiki/Usuariu:MoiraMoira permanentemente.
 
--[[Usuariu:Lolox76|Lolox76]] 19:34, 25 xunetu 2011 (UTC)