Ross Alexander (27 de xunetu de 1907Brooklyn – 2 de xineru de 1937Los Angeles) foi un actor de teatru, actor de cine y actor d'Estaos Xuníos.

Ross Alexander
Vida
Nacimientu Brooklyn27 de xunetu de 1907[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Los Angeles2 de xineru de 1937[1] (29 años)
Sepultura Forest Lawn Memorial Park
Causa de la muerte mancada por arma de fueu
Familia
Casáu con Aleta Freel (1934 – 1935)
Anne Nagel (1936 – 1937)
Estudios
Estudios Erasmus Hall High School (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actor de teatru, actor de cineactor
IMDb nm0018717
Cambiar los datos en Wikidata

Na so dómina escolar practicó'l atletismu y les artes dramátiques. Empezó nel teatru en Broadway, n'obres como The Ladder (1926) y Let Us Be Gay (1929), que lu sirviríen de trampolín pa estrenase nel cine en 1932 con The Wiser Sex, con Paramount Pictures. Sicasí, nun llogró más papeles na pantalla grande, polo que retornó al teatru. Foi la Warner la que se decató del talentu de Ross. Por cuenta de la so apariencia xuvenil y indócil, participó en musicales y películes de temes colexales, ente elles La generalita (1934) y Maybe It´s Love (1935). En roles dramáticos actuó, esi mesmu añu, con A Midsummer Night's Dream (como Demetrius) y Captain Blood (Jeremy Pitt).

De llombu de la so carrera Alexander yera homosexual, y pa la compañía foi dificultosu caltenelo ocultu al pie del so estatus d'estrella del cine. Contraxo un aparente matrimoniu de conveniencia con Aleta Friele, que terminó trágicamente col suicidiu de la moza. Nuevamente casóse, esta vegada con Anne Nagel. Sía comoquier los estudios nun teníen l'abonda paciencia pa prevenir un escándalu por cuenta del enclín sexual del actor y la so carrera empezó a taramellar. Amestáu a esto, Alexander taba desapaecíu en deldes económiques. A cinco meses del so segundu matrimoniu, a los 29 años, l'actor matar con una pistola. El filme Ready, Willing and Able (1937), nel que fizo la so última actuación, foi estrenáu dempués del so fallecimientu.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.