Euphonia gouldi

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Euphonia gouldi
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Fringillidae
Xéneru: Euphonia
Especie: Y. gouldi
(Sclater, 1857)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Euphonia gouldi, Eufonia olivácea, ye una ave paseriforme tropical de Méxicu y Centroamérica. Pertenez a la familia Fringillidae; enantes clasificábase dientro de la familia Thraupidae.

Descripción editar

 
Una fema.

Ye una ave pequeña asemeyada a un frinxílidu, de cola curtia. Mide unos 9 cm. Anque esiste dimorfismu sexual, nun ye tan evidente como n'otres especies de eufonias. Dambos sexos son color verde oliva, más amarellentáu en pechu y banduyu. El machu estremase por una mancha mariella brillosu na frente, y por tener el banduyu y les plumes cobertoras inferiores de la cola color canela. La fema tamién tien acolorataes les cobertoras inferiores de la cola, pero non el banduyu; tien más mariellu en gargüelu y pechu. El picu y les pates son escuros pa dambos sexos.

Distribución y hábitat editar

Vive en montes tropicales húmedos. En Méxicu, distribúise dende l'aguada sureña del Golfu de Méxicu y l'oriente de la península de Yucatán. Estender a lo llargo de les tierres baxes d'América Central hasta'l noroeste de Panamá.

Alimentación editar

Aliméntase de frutos nidios, en pareya o en colonies con otres especies.

Reproducción editar

Constrúin un nial globular con entrada llateral, a lo cimero de los árboles ente mofos y otres epífitas. La fema pon 3 güevos blancos opacos con manches pardes.

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar