Frente Nacional Européu

Frente Nacional Européu (FNE) foi una alianza de diversos partíos políticos d'ultraderecha orixinarios de dellos estaos miembros de la Xunión Europea.

Frente Nacional Européu
Presidente Roberto Fiore
Fundación 23 d'ochobre de 2004
Disolución [[2009]]
Asocedíu por Alianza pola Paz y la Llibertá
Ideoloxía política Ultranacionalismu (oficial)
Anticomunismu
Antiglobalización
Antisionismu
Tercer posición
Posición nel espectru Estrema derecha
Cambiar los datos en Wikidata

L'alianza promueve la collaboración mutua cola meta de sentar les bases pa formar una coalición de cara a les Eleiciones Europees.

El so secretariu xeneral foi Roberto Fiore, políticu italianu.

Historia editar

La primer conferencia del Frente Nacional Européu celebró'l 23 y el 24 d'ochobre de 2004 en Polonia, na que'l Partíu Nacionaldemocrático d'Alemaña decidió nun participar.

Celebráronse diverses xuntes billaterales ente partíos neofascistes, nacionalistes y organizaciones d'asemeyada ideoloxía pa fundar el Frente Nacional Européu. El presidente del NPD, l'alemán Udo Voigt, robló un alcuerdu de cooperación col presidente de la Falanxe, José Fernando Cantalapiedra, el 20 de payares del 2004 nel marcu d'un viaxe realizáu a España con motivu del 29º aniversariu de la muerte del dictador Francisco Franco.

Unu de los oxetivos polos que foi creada esta plataforma foi la d'aliase con otros partíos políticos fascistes y nacionalistes d'Europa. La primer vegada que'l FNE apaeció nuna manifestación foi'l 18 de febreru del 2005, na manifestación pidía'l non al actual proyeutu de Constitución europea, na marcha tamién allegaron representantes del alemán NPD, del rumanu Nueva Derecha, del italianu Fuercia Nuevo y del Movimientu del Alba

Declaración de principios editar

Nuna Declaración de Principios el FNE declarar en contra de la "Europa de los fanáticos de la globalización, de los buscadores del beneficiu y del separatismu de destrucción". "Pa la proteición de la soberanía, la dignidá y l'independencia d'Europa y cada una de les sos naciones separaes". Espresamente declárense contra una presunta "globalización cultural, la inmigración masiva illegal y los socios d'Israel y Turquía na Xunión Europea" pa ser capaz de garantizar "la proteición de la nuesa cultura, les nueses tradiciones y los nuesos raigaños cristianos". "Pa la proteición de la vida y la familia tradicional" ellos declárense en contra del albuertu, el matrimoniu homosexual y contra les adopciones de neños por pareyes homosexuales.

Ellos piden "la construcción d'un sistema económicu que ta basáu na xusticia social" y en "un socialismu nacional". L'oxetivu ye "la construcción d'un nuevu sistema del mundu contra l'imperialismu americanu". La declaración terminar cola llamada: ¡" Xúne-y a les organizaciones nacionales d'Europa y llucha por una Europa independiente, solemne, cristiana, nacional y revolucionaria! "

Partíos miembros editar

País Partíu Líder
  Alemaña Partíu Nacionaldemócrata d'Alemaña Udo Voigt
  España FE-La Falanxe Manuel Andrino Llobu
  FRA Renovación Francesa Desconocíu
  GRE Amanecer Doráu Nikolaos Michaloliakos
  ITA Forza Nuova Roberto Fiore
  Polonia Restauración Nacional Polaca Adam Gmurczyk
  Rumanía Nueva Derecha Tudor Ionescu

Grupos afiliaos editar

País Partíu Líder
  Bulgaria Alianza Nacional Búlgara Desconocíu
  Portugal Partíu Nacional Renovador José Pinto Coelho

Antiguos miembros editar

País Partíu Motivu de salida
  Grecia Alianza Patriótica Disolución del partíu
  Países Baxos Alianza Nacional Disolución del partíu
  Ucraína Svoboda Pasar a l'Alianza Europea de Movimientos Nacionales como observador

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar

  • Web de FE/La Falanxe [1]