Geospiza magnirostris

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Geospiza magnirostris
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Thraupidae
Xéneru: Geospiza
Especie: G. magnirostris
Gould, 1837
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Geospiza magnirostris ye una especie d'ave de la familia Thraupidae carauterizada por ser comedores de granes, el so fuerte picu déxa-yos alimentase de granes grandes y dures. Siendo del grupu de los pinzones y posesores d'un negru plumaxe, tienen un vuelu carauterizáu por aletéu alternu y planiamientu con ales zarraes. La mayoría canta bien y el so tamañu va de pequeñu a moderadamente llargu.

Estes aves son endémiques de les Islles Galápagos, nes islles de Santa Cruz y Xenovesa. Prefier habitats de vexetación consistente en grebes carbes de tierres baxes y montes tropicales caducifolios menores de 500 metros d'altor.

Distribución editar

Ye nativu de la mayoría l'archipiélagu de Galápagos, salvu la islla Española, pero escastóse nes isles más meridionales y orientales, San Cristóbal y Floreana. Prefier hábitats de vexetación consistente en carbes grebes y montes tropicales caducifolios per debaxo de quinientos metros d'altor. [1] [2]

Referencies editar

  1. [1] Pinzón Tierrero Grande, Geospiza magnirostris, páxaros d'Ecuador.
  2. [2] Pinzón de Darwin, picogordo, Geospiza magnirostris.

Enllaces esternos editar