Glodesindis (Glodesind, Glodesinda, Chlodesendis, Clodesinda, Glodsendis, Glossine, Glodesinde, Godesludis) (580 (greg.) – 608) foi una abadesa franca de la zona de Metz.[1] Ye considerada santa pola Ilesia católica y ortodoxa[2] y la so festividá ye'l 25 de xunetu.

Glodesindis
Vida
Nacimientu 580 (greg.)
Muerte 608 (27/28 años)
Familia
Padre Wintrio
Oficiu monxa
Santoral
25 de xunetu
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Acordies cola Vita nació mientres el reináu Childerico I y supónse que'l so padre yera Wintron Dux, un noble de la corte d'Austrasia (y pue que el mesmu que tuvo rellacionada nel asesinatu de la reina Brunilda en 598), y la so madre yera Gudila.

Cuando creció, los sos padres teníen pensáu casala con Obolenus, pero ella negóse pol so firme intención de destinar la so vida a la devoción relixosa. De toes formes, los sos padres consiguieron convencela pa casase, anque poco primero de la consumación del matrimoniu, Obolenus foi ejectuado a ser degolláu por motivos que nun tán bien claros. El so padre intentó persuadila pa tomar un segundu home pero ella fuxó a Metz. Ellí construyiría un monesteriu con cabida pa más d'un centenar de monxes. Morrió nel 608 (según Lechner nel 610), a la edá de 30 años.

Veneración editar

La figura de la santa foi venerada nel intre pola so obres y milagros. Pero nun hai una evidencia fechada hasta'l 830, dende dátase una recueya de reliquies. En 1791, les monxes del monesteriu defendieron les reliquies de la santa ante la posible profanación de la revolución y fueron treslladaos a Kapellt pa rindi-yos cultu nuna ilesia que lleva'l so nome.

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar