Heineken Pilsener, conocida a cencielles como Heineken, ye una cerveza con 5,0% alc. vol., ellaborada pola cervecería neerlandesa Heineken International.

Heineken
Cerveza Pilsener y marca de cerveza (es) Traducir
Historia
Fundación1874
Organigrama
Dueñu Heineken
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La cerveza Heineken foi ellaborada en 1873 por Gerard Adriaan Heineken. En 1886, el Dr. H. Elion afayó'l lleldu tipu "A", que-y da'l sabor carauterístico a esta cerveza.[1][2]

Producción editar

Dende 1975, la mayoría de les cerveces de la marca Heineken fueron ellaboraes na principal cervecera de Heineken, allugada en Zoeterwoude, Países Baxos.

En 2011, 2.740 millones de llitros de cerveza Heineken fueron producíos alredor del mundu, ente que'l total de producción de cerveza ellaborada pol Grupu Heineken foi de 16.460 millones de llitros.[3]

La cerveza Heineken Pilsener tien los siguientes ingredientes: agua purificao, cebada malteada, lúpulu y lleldu.[4]

La empresa Cuauhtémoc Moctezuma Heineken Méxicu presentó oficialmente la so nueva llinia de producción y enllenáu de velocidá de cerveza en llata, amás del so nuevu centru de distribución.

La inversión de la firma pa dambos proyeutos foi de 700 millones de pesos mexicanos (unos 37 millones de dólares), y una de les principales novedaes ye que la llinia de producción, que tien ocho mil 100 metros cuadraos de superficie, tien la capacidá d'enllenar dos mil llatas cada minutu o 820 millones de llates per añu.

El CEO de Cuauhtémoc Moctezuma Heineken Méxicu, Dolf Van den Brink, señaló qu'esta inversión ye parte del apueste que se tien per Méxicu y por Jalisco. La nueva llinia de producción ta asitiada nuna superficie de seis mil 200 metros cuadraos, y tien la más alta teunoloxía que dexa garantizar los estándares calidable de tolos productos, como Tecate, Tecate Light, Indiu, XX, Sol, Sol Clamato y Heineken, esta postrera, marca líder del denomináu grupu “premium”.

Esta teunoloxía va dexar que s'amenorgue en 30 % l'usu d'enerxía y l'usu d'agua en 15 %, lo qu'empata cola llinia de sustentabilidad de la empresa.

Pa la construcción del centru de distribución y llinia de enlatado contratáronse 650 emplegaos y 20 empreses provisores.

Pela so parte, el titular de la Secretaría de Desenvolvimientu Económicu, José Palacio Jiménez, añadió que la planta de Jalisco ye una de les más importantes de Méxicu.

Premios editar

Mientres los primeros años d'esistencia d'esta cerveza, esta foi reconocida con cuatro premios, que son mentaos en cada botella:

Referencies editar

  1. HeinekenInternational.com - Experience the process, consultáu'l 22 d'agostu de 2012. (Inglés).
  2. CuaMoc.com - Heineken, consultáu'l 22 d'agostu de 2012.
  3. AnnualReport.Heineken.com - Annual Report, consultáu'l 22 d'agostu de 2012. (Inglés).
  4. HeinekenInternational.com - Brewing Beer, consultáu'l 22 d'agostu de 2012. (Inglés).

Enllaces esternos editar