Hermes da Fonseca

políticu brasilanu (1855–1923)
(Redirixío dende Hermes Rodrigues da Fonseca)

Hermes Rodrigues da Fonseca (12 de mayu de 1855São Gabriel – 9 de setiembre de 1923Petrópolis (es) Traducir) foi un políticu y militar brasilanu. Yera sobrín de Deodoro da Fonseca, el primer Presidente de Brasil. Ocupó'l puestu de Ministru de Guerra en 1906 y, en 1910, foi escoyíu Presidente constitucional de Brasil, ocupando'l cargu hasta 1914. Rodrigues atopar de visita en Portugal cuando asocedió la Revolución del 5 d'ochobre de 1910, que punxo fin a la monarquía portuguesa.

Hermes da Fonseca
Presidente de Brasil

15 payares 1910 - 15 payares 1914
Nilo Peçanha - Venceslau Brás
senador de Brasil

Vida
Nacimientu São Gabriel12 de mayu de 1855[1]
Nacionalidá Bandera de Brasil Brasil
Llingua materna portugués
Muerte Petrópolis (es) Traducir9 de setiembre de 1923[2] (68 años)
Familia
Padre Hermes Ernesto da Fonseca
Casáu con Nair de Tefé
Fíos/es 5
Estudios
Estudios Academia Militar das Agulhas Negras (es) Traducir
Llingües falaes portugués
Oficiu políticumilitar
Serviciu militar
Graduación Mariscal
Lluchó en Revolta da Armada (en) Traducir
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Partíu políticu Partido Republicano Conservador (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

El so padre yera d'Alagoas y sirvió coles Fuercies Armaes de Brasil. Como parte del so serviciu, foi treslladáu a São Gabriel. Hermes nació ellí en 1855. Cuando'l so padre foi unviáu a la Guerra de la Triple Alianza, la familia tornó a Rio de Janeiro.

Carrera militar editar

En 1871, a los 16 años, Rodrigues llogró un bachilleratu en ciencies y lletres y matriculóse na Academia Militar, onde estudió baxu tutelar de Benjamin Constant. Constant fuera unu de los primeros qu'introdució les idees d'Auguste Comte. Cuando se graduó, sirvió como asistente de Gastón d'Orleans, Conde de Eu.

Rodrigues sofitó la república proclamada pol so tíu Deodoro da Fonseca, quien darréu lo nomó asistente y secretariu militar. Mientres la Revolta da Armada en 1893, defendió'l gobiernu de Floriano Vieira Peixoto. Ente 1899 y 1904, lideró la Brigada Policial de Rio de Janeiro y tamién asumió la direición de l'Academia Militar de Realengu.

Como comandante de l'Academia, lluchó contra la Revolta da Vacina en 1904. Darréu, foi xubíu a mariscal. Mientres el gobiernu de Manuel Ferraz de Campos Sales, foi nomáu Ministru de Guerra. Rodrigues caltuvo'l cargu mientres el mandáu del próximu presidente, Afonso Augusto Moreira Pena. Como parte del so llabor, reformó l'exércitu y el ministeriu. Una de les innovaciones más importantes que realizó foi la instauración del serviciu militar obligatoriu. Sicasí, arrenunció al so puestu cuando'l Congresu empezó a criticar la participación de los militares na política. Darréu, sirvió como ministru del Supremu Tribunal Federal de Brasil.

Eleiciones de 1910 editar

En payares de 1908, Rodrigues foi designáu como candidatu pa la presidencia, cuntando col sofitu del presidente Nilo Peçanha y de la mayoría de los estaos. Los civilistes realizaron campaña per primer vegada, oponiéndose a la eleición de Rodrigues.

Presidencia constitucional de la República editar

Dempués de ganar les eleiciones, Rodrigues viaxó a Portugal, onde guardó la Revolución del 5 d'ochobre de 1910, que punxo fin a la monarquía portuguesa. Mientres la so presidencia, tuvo que faer frente a la Revolta da Chibata (1910) y a la Guerra do Contestáu (1912-1916).

Últimos años editar

Depués de dexar la presidencia en payares de 1914, Rodrigues postular pa un puestu nel Senáu pol estáu de Rio Grande do Sul. Sicasí, refugó asumir el cargu debíu al asesinatu de Pinheiro Machado en setiembre de 1915. Rodrigues viaxó a Europa, onde moró en Suiza y nun tornó a Brasil hasta 6 años más tarde, cuando una nueva campaña presidencial empezara. Al so regresu, ocupó'l cargu de presidente del Club Militar en 1921. Mientres el so mandáu, tuvo que trepar cola Revolución del Fuerte de Copacabana en 1922. Rodrigues morrió en Petrópolis en 1923, a los 68 años.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Roglo. Identificador Roglo: p=hermes;n=rodrigues+da+fonseca. Apaez como: Hermes Rodrigues da Fonseca.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 117742899. Data de consulta: 13 agostu 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Nilo Peçanha
Presidente de Brasil
1910 – 1914
Socesor:
Venceslau Brás