Indicador de Trayeutoria d'Aproximamientu de Precisión

L'Indicador de Trayeutoria d'Aproximamientu de Precisión (más conocíu como PAPI poles sigles del términu n'inglés, Precision Approach Path Indicator) ye un sistema de lluces que s'asitien a les bandes de la pista d'aterrizaxe/desapiegue. Consiste en caxes de lluces qu'ufierten una indicación visual de la posición d'un avión sobre la trayeutoria d'aproximamientu acomuñáu a una pista d'aterrizaxe/desapiegue en particular.

Vista de la pista dende la cabina. El PAPI puede trate a la derecha de la pista.
PAPI indicator

L'estándar pal PAPI de l'Alministración Federal d'Aviación ye'l mesmu que correspuende al VASI (Visual Approach Slope Indicators o Indicadores de Rimada d'Aproximamientu Visual) del OACI.

L'Indicador de Trayeutoria d'Aproximamientu de Precisión ye asitiáu xeneralmente del llau esquierdu de la pista d'aterrizaxe/desapiegue y puede ser vistu dende una distancia máxima de 8 km (5 milles) mientres el día y a una distancia máxima de 32 km (20 milles) de nueche. Tien dos o cuatro caja de lluces asitiaes nuna única fila, lo que lo estrema del VASI que tien dos files: una más próxima y otra más alloñada.

Cada caxa de lluces ta fornida con un mecanismu ópticu qu'estrema la lluz emitida en dos segmentos, colloráu y blancu. Dependiendo del ángulu d'aproximamientu, les lluces van vese o coloraes o blanques dende la posición del piloto. Lo ideal sería que les lluces visibles mover ente'l rangu de toes blanques y de la metá coloraes, camudando a colloráu socesivamente de derecha a esquierda.

El pilotu algama la normal trayeutoria d'aproximamientu (xeneralmente de 3 graos) cuando la metá de les lluces sían coloraes y la otra metá blanques. Si ta per debaxo de la trayeutoria d'aproximamientu, les lluces coloraes van devasar en cantidá a les blanques; si ta percima, va reparar más lluces blanques.

L'Indicador de Trayeutoria d'Aproximamientu de Precisión basar nel principiu de la Lente de Fresnel.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar