International Football Association Board

La International Football Association Board (IFAB) ye una asociación internacional conformada poles cuatro asociaciones de fútbol del Reinu Xuníu y la FIFA. Ye la encargada de definir les regles del fútbol a nivel mundial y los sos futuros cambeos. Foi fundada en 1886 na ciudá de Londres, Inglaterra, Reinu Xuníu.

International Football Association Board
organización deportiva
Llocalización
Sede Zúrich
Historia
Fundación1882
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La gran unificación de los códigos del fútbol de 1863, cuando tamién se creó la Football Association d'Inglaterra, ye considerada como la fundación del fútbol modernu, pero diches regles fueron afeches al estilu de xuegu de los futbolistes y clubes ingleses, estremándose de los estilos de los demás países del Reinu Xuníu. El 6 d'avientu de 1882 en Mánchester los cuatro asociaciones rexonales del Reinu Xuníu llegaron a un alcuerdu pa definir regles del xuegu de mancomún.[1] La fundación de la IFAB y la so primer xunta oficial diose'l 2 de xunu de 1886 en Londres, Inglaterra, poles cuatro asociaciones: la Scottish Football Association (Escocia), la Football Association of Wales (Gales), la Football Association (Inglaterra) y la Irish Football Association (toa Irlanda hasta 1921 y solo Irlanda del Norte dende la división de la isla).[2] Los oxetivos de la xunta fueron el de crear un reglamentu de fútbol pa usase simultáneamente en tol Reinu Xuníu y darréu nel restu del mundu. Amás, la IFAB taría al cargu de dirixir la primer competición de seleiciones nacionales a nivel internacional: el British Home Championship, que s'apostó dende la temporada 1883-84 a la 1983-84.

En 1913 la IFAB aceptó como miembru a la Federación Internacional de Fútbol Asociación, órganu rector del fútbol a nivel mundial fundáu en 1904. En 1958 aprobóse una moción, que daba a la FIFA más poder dientro de l'asociación pa tomar les decisiones nos cambeos de regles.

En 1914 llevar a cabu la primer xunta de l'apocayá modificada IFAB. La mesma realizóse na ciudá de París. A partir de la segunda xunta de 1924 celebrar en forma añal. La postrera gran cambéu a les regles del fútbol fueron en 1997, onde'l documentu total foi aumentáu nun 30% con respectu al postreru gran cambéu de 1938.

Funcionamientu editar

La IFAB axúntase dos veces per añu, pero cuatro selmanes antes de la primer xunta los miembros de la FIFA tienen d'unviar una copia de los cambeos que proponen a l'asociación qu'entama la xunta. Depués la FIFA entama y camuda como quier el documentu resumiendo toles propuestes, que ye distribuyíu ente toles asociaciones.

La primer xunta realizar ente febreru y marzu. Recibe'l nome de Xunta Xeneral Añal, y nella alderiquen los cambeos al reglamentu del fútbol.

Ente setiembre y ochobre llevar a cabu la Xunta Añal de Negocios, onde se traten temes internes de la IFAB, pero nun ta dexada l'alteración de les regles del xuegu.

Cada tema tratada na IFAB poner a votación. Caúna de les asociaciones del Reinu Xuníu (Escocia, Gales, Inglaterra y Irlanda del Norte) tien un votu, ente que la FIFA tien 4 votos. Por que una moción seya aceptada, tien de tener a favor a lo menos los cuatro votos de la FIFA, y 2 de los 4 votos de les asociaciones del Reinu Xuníu. Cabo esclariar que los 4 votos de la FIFA son un mesmu sufraxu, y non pueden usase en forma separada.

Referencies editar

  1. «The History of Offside». Julian Carosi. Consultáu'l 17 de payares de 2007.
  2. «Minutes from the First Meeting». International Football Association Board. Archiváu dende l'orixinal, el 7 d'ochobre de 2007. Consultáu'l 17 de payares de 2007.

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar