Kenwood Corporation

Kenwood Corporation (en xaponés: 株式会社 ケンウッド, Kabushiki-gaisha Ken'uddo) (TYO: 6765) ye un fabricante xaponés d'equipos pa radioaficionaos, según Hi-Fi y equipos d'audiu portátil.

Kenwood Corporation
empresa
Llocalización
Sede Hachiōji
Direición Xapón
Forma xurídica empresa de capital abiertu
Historia
Fundación21 avientu 1946
Disolución 1r agostu 2011
Organigrama
Dueñu JVCKenwood (es) Traducir
Sector
Industria Electrónica
industria eléctrica (es) Traducir
Productos destacaos electrónica de consumo (es) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz JVCKenwood (es) Traducir
Datos económicos
Emplegaos 4424 (2006)
Ingresos totales 1 680 000 000 $ (2006)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata


Historia editar

La compañía empezó en 1946 col nome de "Kasuga Radio Co. Ltd". Na ciudá de Komagane, na prefeutura de Nagano, Xapón. En 1960 la empresa pasó a llamase "Tríu Corporation".En 1963 fundó la primer oficina internacional de Tríu, en Los Angeles, California, EE.UU.[1]

Na década de 1960, la Compañía de Radiu LaFayette, vendió productos Trio, lamentablemente centrar n'equipos de CB Banda Ciudadana de 23 canales.

Los sos equipos d'alta fidelidá remontar a la dómina de les válvules, col so receptor estéreo y amplificadores de frecuencia que tienen 2 diales d'axuste y 2 sintonizadores separaos, dalgunos de los cualos sintonizan un portador de múltiples emisiones de radiu en AM.

La innovación na empresa foi bien importante mientres esti periodu. Osciloscopios Trio construyíos, como'l popular 10 MHz CS-1562A.

Un grupu de xaponeses amantes de EE.UU, compuestu por Bill Kasuga, Yoichi Nakase y George Aratani, quien tamién fundó Mikasa & Company, empecipiaron una empresa d'importación en 1961, pa satisfaer el so deséu d'un equipu d'audiu d'alta calidá de grabación. Llegaron al traviés de Trio, y empezaron a importar los sos productos electrónicos a Tokiu. Mientres esi periodu los bienes manufacturados xaponeses considerar de baxa calidá, pero Kasuga tenía fe nos productos de Trio y decidió crear un nome que sonara bien n'América. Él describió l'orixe de Kenwood por ser una alteración de Kenmore White, "Ken" significaba "ser" en xaponés y occidental, y "Wood" (Madera), esto escontra referencia a la sustancia duradero, según Hollywood.[2]

La reconocencia de la marca de Kenwood sería mayor que la de Tríu, y en 1981, Tríu camudó'l so nome por Kenwood Corporation en 1986.

Kenwood presentó'l primera sintonizador de FM de Xapón y el primer amplificador d'estáu sólidu. La compañía presentó un amplificador de señal d'audiu y videu integráu de conmutación en 1981. Esti productu ye vistu como un precursor de los sistemes de cine de güei en casa.

 
XX880SR.

En 1984, Kenwood diseñó y fabricó el primer autoestéreo anti-robu.

Kenwood presenta la so llinia "Sovereign" en 2001. Esta llinia d'alta gama compite con marques de prestíu d'otros fabricantes como Pioneer, Sony y los Technics de Matsushita. Nel mercáu d'audiu del coche, el "eXcelon" llinia similar compite contra Pioneer y Sony Mobile.

En 2008, la empresa electrónica xaponesa Kenwood compra JVC y formen JVC Kenwood Holdings.

Tresmisores y receptores de radioaficionáu editar

Kenwood ufiertó llinies distintes de HF, VHF / UHF, los modelos portátiles de radioaficionaos.

Ente les llinies de productos, el "TS" (serie de transceptores de HF) puede dicise qu'ente los principales productos de Kenwood. Estes radios cubren la HF (Alta Frecuencia), dende 1,8 hasta 30 MHz, y puede dexa-y al usuariu comunicase con tol mundu, al traviés de la voz, CW (Morse), RTTY, PSK31 o (medios dixitales de comunicación), con una potencia d'alredor de 50 a 100 Watts. Estos incluyíen:

  • TS-800: Esta serie de la década de 1970, el TS-820 foi unu de los primeros transceptores de Kenwood en llograr l'aceptación xeneralizada na comunidá de radioaficionaos. El modelu orixinal incluyía un únicu VFO (oscilador de frecuencia variable), anque un segundu VFO pue ser mercáu como una opción independiente, el R-820, tamién taba disponible, que dexa estremar la operaciones de frecuencies. Una pantalla dixital ye otra opción, que taba disponible pa l'adaptación del dispositivu orixinal. Cola pantalla dixital instalada, un TS-820 pue ser llamáu TS-820S". Tolos futuros transceptores Kenwood HF utilizaron la "S" pa indicar la presencia d'una pantalla dixital, anque la función convirtióse dende va tiempu nel equipu estándar.
  • TS-900: Esta serie salió a mediaos de la década de los 80`, el TS-930 en mayor midida, el TS-940S representa un pasu nes carauterístiques, tamañu y costu de los 800 dólares de los modelos de la serie. Introducíu alredor de 1986, el TS-940S foi consideráu un clásicu de la dómina, que foi asocedíu pol TS-950. Foi'l primer modelu de Kenwood en dexar que'l transceptor de HF fuera totalmente controláu por un ordenador personal (al traviés de cable RS-232 y una interfaz de mercáu d'accesorios, el SI-232). N'años posteriores, esto convirtióse n'equipu estándar en casi toles radios de HF, y en delles radios amenorgaría les carauterístiques de interfaz humana por completu, siendo controlada na so totalidá por un equipu remotu. El TS-950SDX foi'l postreru d'esta serie, y el so receptor sigue teniendo un bon desempeñu, inclusive en comparanza coles radios cares, muncho más nueves.
  • TS-400 series: Estos modelos qu'inclúin el TS-430S, TS-440S, TS-450 y TS-480, estes unidaes presentaron un tamañu más pequeñu, fueron operaos con 12v, les bateríes que significa que podríen ser utilizaes, yeren afeches pal usu d'una estación portátil, como por casu mientres Amateur Radio Field Day. El TS-420 foi unu de los primeros compautos qu'ufierten les plataformes de HF "cobertoria total", lliteralmente, a 1-30Mhz. El TS-440S añade la entrada de tecláu direuta y nel so interior un Autu-sintonizador d'antena. Tou por un preciu bien curiosu que nun se ve colos principales competidores de la dómina.
  • TS-600: Estos modelos son fundamentalmente idénticos a los sos homólogos de la serie 400, pero ufiertó la banda de 6 metros como una adición. Por casu, el TS-450S y el TS-690 tienen el mesmu esterior y na so mayoría les mesmes especificaciones, pero añadiendo la banda de 6 metros.

Otres series inclúin los 100, 500, y la nueva serie 2000. El TS-2000 ye cimeru a tolos modelos vieyos de la llinia Kenwood. Inclúi toles operación de manera en HF, 6 metros, 2 metros, 70 centímetros (420 - 450 MHz), y la versión TS-2000X,tien la banda de 23 centímetros (1,24 a 1,30 GHz). Kenwood tamién ufierta'l TS-2000B,este ye un modelu que ye un transceptor ensin pantalla y los controles tán totalmente controlaos por un ordenador remotu o una unidá de control independiente. Esto dexa utilizalo como un transceptor móvil, onde la unidá principal atopar nel tueru o nun área qu'aprove espaciu abondu p'allugar, posiblemente más cerca de l'antena, y una unidá de control na parte delantera del coche. Una instalación como esta dexa que la unidá de control pueda ponese más cerca del conductor y el receptor cerca de l'antena colo que s'encurtia'l cable y amenórguense les posibles interferencies.

Kenwood nun entró na "caxa grande" de gama alta del mercáu de HF, convirtióse nel terrén eleváu nel mercáu de radioaficionaos. Ente que el TS-2000 ufierta un sólidu rendimientu nun paquete bien compactu, eso que falten les carauterístiques clave que s'atopen na ufierta de gama alta de ICOM y YAESU.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar