Los Once Supernovas

Los Once Supernovas (11人の超新星 Jūichinin non chōshinsei?) ye un grupu de la manga y anime One Piece d'Eiichirō Oda, formáu por once pirates novatos que llegaron al Archipiélagu Sabaody.[1]

Toos ellos son pirates de sonadía que les sos pagos individuales entepasen los 100,000,000 de berries. Casi tolos Supernova, sacante Zoro y Killer (y quiciabes Urouge), son usuarios de dalgún tipu de Fruta del Diañu. D'alcuerdu a Shakky, unu de los Supernovas va ser quién inspire a futures xeneraciones de pirates. Cola esceición de los Pirates del Sombreru de Paya, toles demás bandes pirata refugaron y respetaron a los Nobles Mundiales.

Los supernovas editar

Nome !Llamatu !Pagu inical
en Sabaody
Pagu
actual
Llugar de
orixe !Banda pirata y

posición

Eustass Kidd "Capitán Kidd"  315,000,000  470,000,000 South Blue Capitán de los Pirates de Kidd
Monkey D. Luffy "Sombreru de Paya"  300,000,000  1'500,000,000 East Blue Capitán de los Pirates del Sombreru de Paya
Basil Hawkins "El Magu"  249,000,000  320,000,000 North Blue Capitán de los Pirates de Hawkins
X Drake "Bandera Colorada"  222,000,000 North

Blue

Capitán de los Pirates de Drake
Trafalgar Law "El Ciruxanu de la Muerte"  200,000,000  500,000,000 North Blue Capitán de los Pirates Heart
Scratchmen Apoo "El Ruxíu del Mar"  198,000,000  350,000,000 Grand Line Capitán de los Pirates On

Air

"El Guerreru Masacre"  162,000,000  200,000,000 South Blue Guerrero de los Pirates de Kid
Jewelry Bonney "La Famiona"  140,000,000 South

Blue

Capitana de los Pirates de Bonney
Capone Bege "Gang"  138,000,000  300,000,000 West Blue Capitán de los Pirates Firetank
Roronoa Zoro "El Cazador de Pirates"  120,000,000  320,000,000 East Blue Espadachín de los Pirates del Sombreru de Paya
Urouge "Monxu Misteriosu"  108,000,000 Skypiea Capitán de los Pirates Fallen Monk

Historia editar

Llegada a Sabaody editar

Los Supernovas son los meyores pirates novatos de nueve distintos tripulaciones que percorrieron dalguna de los siete rutes del Log Pose nel Grand Line. Provienen de tolos mares del mundu de One Piece; East Blue, West Blue, South Blue, North Blue, lo mesmo que de la isla del Cielu y del Grand Line. Llegaron apocayá al Archipiélagu Sabaody, en más o menos les mesmes feches.

Tienen de mancomún el captar l'atención del Gobiernu Mundial y sobrevivieron a tola travesía pola primer metá del Grand Line, amás de que nel so camín ganaron a otros pirates o marinos. Anque tán relativamente permediaos tocantes al so nivel d'amenaza pal Gobiernu (y polo tanto nos sos pagos), cada tripulación representa una distinta manera de concebir la piratería. A la fecha, les sos travesíes a lo llargo del Grand Line son desconocíes (quitando la de los Pirates de Luffy); anque se sabe un pocu de les aiciones d'otres tripulaciones, como la de los Pirates de Kidd, de la que se conoz que mató a munchos civiles nel so camín (razón pola que los sos pagos son tan elevaes).

Guerra de Marineford editar

Solu Monkey D. Luffy y Trafalgar Law tuvieron participación activa na Guerra de Marineford llevada a cabu ente los Pirates de Barbablanca y el Cuartel Xeneral de la Marina, el restu de les Supernovas solo permaneció a la mira viendo de cerca la batalla. Tamién son estos dos capitanes los únicos que nun s'enfusaron al Nuevu Mundu decidiendo esperar un ralu de tiempo antes de faelo, irónicamente dempués de dos años son los que tienen un mayor pagu pela so cabeza, según dixo Trafalgar Law ye meyor esperar a que se maten los demás ente ellos estenando asina'l camín yá que el One Piece nun se diba mover. Mientres, los otros Supernovas llegaron al Nuevu Mundu: Kid y Killer llegaron a una isla selvática; Hawkins llegó a l'antigua isla de Barbablanca y enfrentóse a Barbamarrón; X. Drake enfrentar a un ayudante del Yonko Kaido; Apoo y la so tripulación fuxíen d'unos xabalinos nuna isla onde puede caminase pel aire; Capone Bege foi absorbíu por una isla flotante; Urouge llegó a una isla onde llovíen rayos; y Jewelry Bonney, sicasí, foi prindada pola Marina.

Dos años dempués editar

Tres el saltu del tiempu, Luffy atopar con Trafalgar Law en Punk Hazard, y este propón-y aliase pa vencer xuntos a un Yonkou, que revélase dempués como Kaidou, que caltién una alianza con Donquixote Doflamingo ("Joker"), sabiéndose que Law guardar un especial rensía al shichibukai. Tamién se sabe que Kid, Hawkins y Apoo decidieron formar una alianza ente los sos trés tripulaciones. Bonney foi vista en llibertá nun paradoriu desconocíu, lleendo'l periódicu sobre l'arrenunciu de Doflamingo y les aliances de los sos ex-compañeros supernovas, X Drake formó una alianza con kaido (suponer por proteición nel nuevu mundu). Capone Bege xunir a la tripulación de la Yonkou Big Mom col fin d'esperar una ocasión pa traicionala. Urouge ver por última vegada nuna isla del cielu, recuperándose de graves mancaes en tol so cuerpu.

Habilidaes editar

Monkey D. Luffy: Fruta Gomu Gomu non La mio, tipu Paramecia. Apodera los 3 tipos de Haki.

  • Eustass Kid: Fruta del Diañu, tipu Paramecia. Tien poderes magnéticos.
  • Basil Hawkins: Habilidaes premonitories y d'aldovinación, amás de téuniques de vudú. Fruta del Diañu que-y dexa tresformar se nun espantuxu. Tipu paramecia. Tamién, al traviés d'un tresformamientu, puede xenerar muñeco vudú.
  • X Drake: Fruta del Diablu tipu Zoan Prehistorica, modelu T-Rex.
  • Trafalgar Law: Fruta Ope Ope non La mio. Déxa-y crear un aura alredor d'él, dientro de la cual puede cortar a los sos enemigos en cachos ensin que sufran nengún dañu ya intercambiar la posición de los oxetos dientro d'esa área.
  • Scratchmen Apoo: Fruta del Diañu que-y dexa manipoliar el soníu entemeciéndolo con onomatopeyes xaponeses qu'espresen música tresformando'l so propiu cuerpu en preseos musicales. Al sonar una nota estes na so equivalente onomatopeya, repercute en forma d'ataque sobre los sos enemigos.
  • Killer: Guerrero. Remana dos armes con forma de focete.
  • Jewelry Bonney: Fruta del Diañu que-y dexa camudar y manipoliar la edá de cualquier persona, incluyida ella.
  • Capone Bege: Fruta del Diañu que-y da la capacidá de ser una fortaleza viviente, con múltiples soldaos y armes en miniatura dientro del so cuerpu. En alloñándose una cierta distancia del so cuerpu adquieren un tamañu normal.
  • Roronoa Zoro: Espadachín espertu en Santoryū. Tamién apodera'l Haki como proteición
  • Urouge: Aumenta'l so tamañu y masa muscular probablemente gracies a una Fruta del Diañu.

Intereses editar

  • Los miembros del grupu que tienen Frutes del Diañu son del tipu Paramecia, sacante X Drake que tien una fruta tipu Zoan.
  • Roronoa Zoro y Killer tienen de mancomún en que son los únicos del grupu que nun son capitanes, amás de nun tener nengunu poderes d'una Fruta del Diañu.
  • Antes del saltu temporal, los pagos de los Once Supernovas equival a  2,152,000,000, la mayor cantidá combinada de cualesquier otru grupu conocíu de One Piece. La recompentsa total tres el saltu del tiempu ye desconocida, yá que entá nun se saben los pagos de tolos miembros.
  • Amás de Killer y Luffy, los nomes de los demás Supernovas fueron inspiraos en pirates o corsarios de la vida real.
  • Barbamarrón menta que los Once Supernovas y Barbanegra formen la peor xeneración de pirates de la hestoria.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. One Piece Manga - Capítulu 498 - Los Once Supernovas revelaes