Lacoste ye una compañía francesa fabricante de ropa, relós, arumes, zapato, petrines y maletes, ente munchos otros artículos. El so productu más famosu, ye la so camisa Polu, fecha de material piqué. La camisa Polu foi bien famosa nes décades de los 70 y de los 80 n'América y Europa. [ensin referencies]

Lacoste
negociu, empresa tradicional (es) Traducir, cadena de tiendas (es) Traducir y empresa
Llocalización
Sede París
Direición Francia
Forma xurídica société par actions simplifiée (es) Traducir
Historia
Fundación1933
Fundador René Lacoste
André Gillier
Orixe del nome René Lacoste
Organigrama
Dueñu Maus Frères (en) Traducir
Sector
Industria Minorista
activities of head offices (en) Traducir
Productos destacaos ropa
Calzáu
reló
Arume
eyewear (en) Traducir
Participación empresarial
Organización matriz Maus Frères (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El logotipu de la compañía ye'l reconocíu caimán gigi verde, tamién conocíu como cocodrilu charres, presente en casi la totalidá de los sos productos.

Desenvolvimientu editar

Fundir en 1923 pol francés René Lacoste, conocíu tenista francés, ganador col equipu Francés, al que llamaben popularmente como Los mosqueteros, de la Copa Davis. Esta fama sirviríalu pa entamar la empresa.

René Lacoste, moteyáu 'Crocodile', tomó'l so llamátigu desque s'apostó una bolsa fecha de cocodrilu anque nun la ganó. Más tarde fíxose bordar un cocodrilu na solapa de la so chaqueta, pos entós daquella entá yera infrecuente ver xugar a los tenistes en pantalón y camiseta curtia. Más palantre, cuando fundó la so propia marca de ropa púnxo-y el so apellíu a la marca y l'insinia del cocodrilu verde col colloráu del so focico abiertu.

 
Un polu de Lacoste

La prenda de ropa llamada polu, tomó'l so nome del xuegu del polu, bien popular n'Inglaterra, y diseñóse pa esi xuegu. Nun principiu tenía dos botones nes solapes, pa evitar que se moviera al acaballar, pero depués foi esportáu a otros deportes.

Dende 1943 Juankiedies fíu del fundador, presidió la compañía hasta la so muerte'l 21 de marzu de 2006, a los 74 años. Bernard impulsó la moda de los polos de colores bien vivos. Nel añu 2005, 50 millones de prendes en 110 países llevaben la marca. [ensin referencies]

Los productos Lacoste suelen ser usaos por sectores económicos altos, pos los sos precios son alzaos en comparanza a una prenda común.

El eslogan de la marca Lacoste “Un Peu d'Air sur Terre” (un pocu d'aire na Tierra) camuda a “Unconventional Chic”(Chic non convencionales) , informó FashionUnited el 14 d'avientu de 2010. Dempués de cinco años la marca decide invertir 50 millones d'euros pa promocionar la so nueva campaña publicidá global. La meta de tal estratexa ye p'atraer nuevos veceros y pa consiguilo, Lacoste escueye convertise nuna marca más moderna y atrevida. En "Uncoventional Chic" Lacoste arrenuncia a les celebridaes. La campaña ta integrada por cuatro fotografies de los modelos Jon Kortajarena, Anja Rubik, Liya Kebede y Noah Mills que posaron con un clásicu de la firma, el polu L.12.12 sobre traxes de coctel. A diferencia d'otres campañes de firmes de moda, "Unconventional Chic" ye una aición publicitaria sólida que va durar delles temporaes.[1]

Per segunda vegada consecutiva, Lacoste va vistir nos xuegos olímpicos de Rio de Janeiro al Comité Olímpicu Nacional de Francia, y el diseñador de la marca Felipe Oliveira Baptista dexó la so imaxinación volar escontra lo que pa él sería la olimpiada suañada nesta coleición de primavera/verano 2016, momentu nel que se van tar celebrando los xuegos en Brasil.[2]

Logotipu editar

El logotipu de la marca ye un cocodrilu verde (en delles ocasiones plateado calteniendo'l color coloráu del so focico abiertu) que se suel atópase na gran mayoría de los productos de la marca, siendo pionera n'asitiar el logotipu nel esterior de les prendes.[3] El so orixe creóse por cuenta de un partíu de tenis que ganó René Lacoste, a quien por ello se -y regaló un productu fechu con piel de cocodrilu. Polo cual dióse-y un nome al logotipu de la marca basándose nel apellíu d'un deportista profesional. D'ende, surdió la idea de la imaxe comercial distintiva de casar diseñadora, que, col pasu de los años modificóse. Esta marca ye de gran acoyida nel continente americanu.

Per otru llau, la prensa estauxunidense moteyó a Lacoste ¨El Cocodrilu¨ dempués d'un apueste col capitán de la Copa Davis en Francia, quien-y prometió una maleta de piel de cocodrilu si ganaba un partíu crucial pal so equipu. Foi'l so amigu Robert George quien tuvo la idea de bordar el cocodrilu na camiseta de tenis.:)

 
5th Avenue, NYC, 2013.

Referencies editar




Enllaces esternos editar