Les llingües fuyu o llingües buyeo son una familia de llingües propuesta, que rellaciona les llingües falaes nos antiguos reinos de Fuyu, Goguryeo, Baekje y les llingües xapóniques y asitiar como una caña de la familia de llingües altaiques. Acordies coles antigües fontes chines, les llingües de los reinos de Buyeo (Fuyu), Goguryeo, Dongye, Okjeo, Baekje (y posiblemente tamién Gojoseon) yeren similares. El ye-maek podría ser la llingua ancestral a toes elles.

Llingües fuyu
Distribución xeográfica Nordeste d'Asia
Países  Xapón
 Corea del Sur
 China
 Rusia
Filiación xenética Altaica (?) /
Aisllada (?)
Subdivisiones Coreanu
Japónico(?)Idioma buyeo, Idioma de Goguryeo, Idioma baekje, Idioma yemaek y Idioma okjeo (es) Traducir
Ver tamién
Idioma - Families - Clasificación de llingües
[editar datos en Wikidata]

Esisten evidencies sólides que rellacionen les llingües xapóniques cola llingua de Goguryeo, pero la rellación coles demás llingües ta basada principalmente en datos históricos ensin evidencies significatives a nivel llingüísticu. En concretu, los reinos de Goguryeo y de Baekje declarábense socesores del reinu de Fuyu y dambos taben emparentaos y calteníen estreches rellaciones colos yamato de Xapón, hasta que finalmente cayeron sol reinu de Silla.

La hipótesis llingüística de les llingües fuyu nun inclúi la llingua de Silla, considerada como l'ancestru del coreanu modernu. Sicasí, munchos de los defensores de la teoría altaica inclúin al coreanu dientro d'esta familia.

Dellos investigadores propunxeron la familia de llingües han, qu'incluyiría les llingües falaes en Byeonhan, Mahan y Jinhan, protoestados conocíos colectivamente como Samhan, predecesor del reinu de Silla, Baekje y Gaya en Corea del Sur. Según esta teoría, la llingua de Silla y l'estratu más baxu de Baekje seríen llingües han. La naturaleza de la rellación ente'l coreanu y les llingües xapóniques, por non dicir ente'l proto-fuyu y el proto-han, ye bien aldericada y suxeta a grandes alderiques y especulación.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar