Los Mustang ye un grupu musical de rock español (barcelonés) de la década de los 60 formáu por Santi Carulla (voz), Marco Rossi (guitarra solista), Antonio Mercadé (guitarra rítmica), Miguel Navarro (baxu) y Tony Mier (batería) na so formación inicial.

Los Mustang
Orixe España
Miembros
Miguel Navarro Molina (es) Traducir
Discogs 664572
[editar datos en Wikidata]

Biografía editar

Los entamos editar

Los entamos de Los Mustang hai qu'atopalos nel Club San Carlos, onde s'axuntaben los mozos músicos inspiraos pola nuova fola musical. Trés de los componentes del grupu procedentes del Pueblu Secu (Marco Rossi, Miguel Navarro y Antonio Mercadé) supunxeron l'embrión del grupu. Nos sos entamos, Los Mustang yera un grupu instrumental inspiráu nel estilu de The Shadows. Cola entrada de Santi Carulla (procedente de Los Sírex) non solo dotó al grupu d'un cantante sinón que'l grupu empezó a tomar una notoriedá na ciudá, y quien más tarde se convertiría nel centru del quintetu por cuenta de la imaxe y profesionalidá.

Los primeros discos editar

Nel mes d'ochobre de 1962, Los Mustang graben el so primer discu pa EMI-Odeón con versiones de cantares estranxeros como 500 milles de Peter, Paul and Mary, Madison twist de Johnny Hallyday más He de saber y Nun lo ves. Los Mustang empezaben a esplotar esi filón de la escoyeta d'eses temes estranxeres qu'ellos traducíen al español, inclusive antes del apuerto a España del orixinal, cosa que'l públicu deseyaba por desconocimientu d'otros idiomes. Ello ye qu'en casi 40 años de trabayu, tan solo publicaron 16 temes propies.

En 1963 llanzaron cuatro discos onde destacó Telestar, una presea apinada d'efectos sonoros, daqué avanzáu pa la dómina qu'interpretaben The Tornaos. Amás, realizaron versiones de Capri acabóse (Hervé Vilard), La mio Vida (Alain Barrière), El Mundo (Jimmy Fontana) y sobremanera, de The Beatles. Y ye qu'en 1964, realizaron les versiones de cantares del cuartetu de Liverpool: Please Please Me, Conocete Meyor, Naide Respondió o Un Billete Merco. Pero, sobremanera, la so versión más conocida sería la del Submarín Mariellu onde vendería 130.000 copies solo n'España.

En 1966 nun festival d'ídolos onde se presentaron al pie de grupos como Los Bravos, Los Brincos y Los Sírex, ellos llevaron el troféu de los más populares.

Los años 70 editar

Los Mustang siguieron el so camín d'igual forma que la empecipiaren, atropando versiones. Pero na década de los 70, Los Mustang apuesten fuerte con temes inédites y dientro de la llinia sicodélica, equí apaeció Mustang, Reinu Prohibíu Del Himalaya (partes I y II), estes son cantares conceptuales, onde falen de civilizaciones avanzaes y anteriores a la nuesa, basándose nes teoríes de Horbiger (autor del disparate del universu cóncavu y xeláu", cosmógrafu y cosmólogu de Hitler) y Michael Peissel. A principios de 1970, Los Mustang visiten Cuba, onde tocaron na ciudá de Varaderu.

En 1973 expira el contratu cola discográfica EMI y sumen.

El revival a partir de los 80 editar

Tres años de silenciu, na década de los 80 remanecen tres el revival del pop y graben un nuevu álbum onde incluyeron una vegada más el so estilu, versiones de oldies y asina se caltuvieron realizando presentaciones como la de 1998 al pie de les sos archirrivales Los Sírex. En 2000, publiquen un discu pa celebrar los 40 años de la so historia de la banda y onde collaboren artistes de la talla Luis Eduardo Aute, Dyango, Cliff Richard, El Dúo Dinámico o Jimmy Fontana.

Referencies editar

Enllaces esternos editar