Mary Cannon

psiquiatra irlandesa

Mary Cannon (2 de xunu de 1965islla d'Irlanda) ye una siquiatra irlandesa y investigadora científica. Recibió  el premiu de doctores de psiquiatría de la Real Academia de Medicina d'Irlanda, y ta ente los científicos más citaos del mundu. Ye conocida sobremanera pol so estudiu de los factores de riesgu de enfermedá mental en moces.

Mary Cannon
Vida
Nacimientu islla d'Irlanda2 de xunu de 1965 (58 años)
Nacionalidá Bandera de Irlanda República d'Irlanda
Estudios
Estudios University College Dublin
Oficiu psiquiatra
Emplegadores Royal College of Surgeons in Ireland (en) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Educación editar

Estudió medicina nel University College de Dublín y fixo la residencia con Eadbhard O'Callaghan nel hospital San Juan de Dios en Dublín. Llogró una beca de formación avanzada del Wellcome Trust pa estudiar con Robin Murray nel Institutu de Psiquiatría de Londres.

Carrera editar

Cannon ye profesora acomuñada de psiquiatría nel Royal College de ciruxanos de Irlanda, y trabaya como siquiatra nel Beaumont Hospital, Dublín.

Cannon investiga factores de riesgu de psicosis y otres enfermedaes mentales en moces. Al pie de el so  equipu d'investigación  fixo descubrimientos importantes sobre la rellación ente los eventos traumáticos  na primer infancia, incluyendo les infeiciones prenatales y l'acoso escolar,  y los desordes psiquiátricos como la esquizofrenia n'adultos. Cannon estudia tamién la salú mental de la mocedá irlandesa. El so grupu afayó que mas d'un quintu de los irlandeses ente 11 y 13 años esperimentaron allucinaciones auditives lo que tuvo gran repercusión  mediática. Espresó'l deséu de que los sos descubrimientos amenorguen l'estigma de les allucinaciones auditives, y ayuden a cerrar la fienda ente los servicios ya investigaciones psiquiatricas  xuveniles y los d'adultos.

Reconocencia editar

En 2014 foi la única muyer citada d'ente once investigadores irlandeses como les mentes científiques más influyentes del mundu por Thomson Reuters. Nesti informe atopen los 3000 científicos mas citaos del mundu.

Publicaciones escoyíes editar

(n'alemán)

Referencies editar

Enllaces esternos editar