Medal of Honor: Frontline

Medal of Honor: Frontline ye'l cuartu títulu del video xuegu de la serie Medal of Honor, publicáu por Electronic Arts en payares de 2002 y la segunda, onde'l xugador asume'l papel del Teniente Jammes Patterson. La música ye del compositor norteamericanu Michael Giacchino.

Medal of Honor: Frontline
Desendolcador EA Los Angeles (es) Traducir
Distribuidora Electronic Arts
Compositor Michael Giacchino
Plataforma Xbox, PlayStation 2, PlayStation Portable y Nintendo GameCube
Publicación 28 mayu 2002
Serie Medal of Honor
Xéneru disparos en primer persona
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada mandu de videoxuegos
Clasificaciones
PEGI PEGI 12 (es) Traducir
USK USK 18 y USK 18
Más información
Medal of Honor: Allied Assault (es) Traducir Medal of Honor: Frontline '
Cambiar los datos en Wikidata

Al igual que los sos predecesores, el xuegu desenvolver n'Europa y el principal propósitu ye lluchar contra les fuercies del Tercer Reich al traviés de misiones de sabotaxe y espionaxe. Dellos niveles del xuegu establecer mientres les campañes de los principales aliaos de la Segunda Guerra Mundial como'l desembarcu de Normandía y la Operación Market Garden.

En 2010, el xuegu foi remasterizado en HD y puede consiguise nel mesmu discu de Medal of Honor (videoxuegu de 2010) pa la PS3, tamién conocíu Medal of Honor limited edition.

Sinopsis editar

Participar nel desembarcu de Normandía del 6 de xunu de 1944, el teniente James Patterson ye reclutado pola OSS (Office Strategy States) y comisionado pa llevar a cabu delles misiones d'espionaxe y sabotaxe. La primera consiste en infiltrarse nun sistema de fabricación de Submarinos na Francia ocupada pa tratar de dar un golpe importante a les llinies de producción de submarinos qu'amenacia a la flota aliada del Atlánticu. Darréu Patterson ye unviáu a Holanda na viéspora de la operación Market Garden p'axuntase con dellos miembros de la resistencia local y rescatar a Franz Gerritt, un guerrilleru que ta al tantu de dalguna información alrodiu de un nuevu caza alemán que sería oxetu d'estudiu.

Cola información axenciada, el Teniente James Patterson esta tres los pasos del Coronel Rudolf Ulbrich von Sturmgeist, xefe de proyeutu d'esti modelu d'avión nuevu llamáu Horten Ho IX, qu'utiliza teunoloxía avanzada en comparanza a la de los jet de combates de los aliaos. Patterson va camín de la ciudá holandesa d'Arnhem p'axuntase con Franz Gerritt que ye capaz de llevalo pel camín de Sturmgeist, el Teniente Patterson va abarruntar de que paez que s'atopa cerca de Gotha, antes d'eso Patterson ta arreyáu na remoción de mines na ponte Nijmegen y llevar suministros a les tropes britániques en Arnhem. Depués Franz Gerritt lleva a Patterson a la ciudá d'Emmerich (Alemaña), onde'l Coronel Sturmgeist atópase ellí y ta a puntu de salir de la so base al empar y polo que la nueche ente'l 22 y 23 de setiembre de 1944 Patterson se infiltra a bordu del tren blindáu, cola xera d'escorrer y esaniciar a Sturmgeist, pero finalmente nun pudo por cuenta de que'l coronel llogra escapar, atayando pel momento la xera de Patterson de llegar hasta Sturmgeist, esanicialo y fuxir col prototipu del nuevu caza alemán primero que l'aviación aliada bombardeó la base.

Misiones editar

D-Day (Día D) editar

A bordu del buque de guerra USS Thomas Jefferson, el Teniente James Patterson ye asignáu a la compañía de la 116 ª División d'Infantería d'EE.XX. de la 2°compañía de Rangers y la so primer misión ye participar nel desembarcu de Normandía na sablera de Omaha. Al averase a la sablera Patterson ye llanzáu a l'agua dempués de que'l so bote de desembarcu fuera alcanzáu por fueu d'artillería del enemigu, anque llogró llegar con seguridá a la vera xusto detrás de la carcasa d'un bote destruyíu nel mediu de la mariña. Ellí atópase al capitán, que lu ordenar qu'ayude a dalgunos de los sos homes pa llegar a la cabeza de sablera, apurriendo fueu de cobertoria. Ensin saltar l'alambre d'escayos nel terremplén, una vegada realizáu esto Patterson crucia na cabeza de sablera hasta'l pie del búnker qu'apunta coles sos ametralladores a la sablera. Nesti puntu, Patterson va faese cargu del búnker de la esquierda.

Nel segundu nivel de la misión Patterson encargar de la destrucción de niales d'ametralladores, esaniciar a los enemigos dientro del búnker y la destrucción del búnker na paré del la sablera pa dexar que la siguiente folada desembarque ensin el fueu enemigo. James y el so capitán sobreviven el día D.

los sos niveles:

Your Finest Hour (La to hora decisiva)
Into The Breach (Na fienda)

A Storm In the Port (Nube nel puertu) editar

La próxima misión, ye infiltrarse na producción y arreglu nel puertu de Lorient (Francia) del nuevu submarín O-4902, el so deber ye sabotaerlo y solmenar un fuerte golpe a la Marina de Guerra del Reich. Pa ello la OSS entra en contautu con Patterson. Dicen qu'un nuevu Submarín ta saleando peles agües alredor de la Francia ocupada pola Alemaña nazi.

Pa llegar a Lorient Patterson ye unviáu a l'aldega de St. Mathies onde s'atopa con miembros de la 101a división aerotresportada que ta en plena llucha contra l'exércitu alemán apostáu nel pueblu onde'l submarín O-4902 va faer una parada especial pa cargar materiales; dempués de cruciar l'aldega onde la batalla foi más enllargada . Entós, despintar en caxes que tán a la espera de ser cargaes nel submarín. Una vegada a bordu James tien d'esperar que'l submarín sía amarráu nel puertu de Lorient p'asitiar los esplosivos na sala de máquines y nes sales de torpedos pa faelo esplotar. Una vegada fuera del submarín el so trabayu ye destruyir el mayor númberu posible de coses y vehículos (camiones de suministros, Submarinos, depósitos de combustible) y robar tola información tanto como sía posible. En Lorient, James causa una enorme cantidá de dañu a les flotes y a los materiales que tán nos almacenes, incluyendo a dellos de ortos Submarinos. Nel puertu atópase fugazmente con un oficial nazi, el Coronel Rudolph Ulbricht Von Sturmgeist. Quien va ser el so rival más palantre nel xuegu.

los sos niveles:

Seaside Stowaway (Polizón costeru)
Special Cargu (Cargamentu especial)
Eye Of The Storm (Güeyu de la nube)
A Chance Meeting (Un alcuentru casual)

Needle In A Haystack (Aguya nun payar) editar

Un miembru de la resistencia holandesa llamáu Franz Gerritt entra en contautu cola OSS y demanda tener información d'intelixencia secreta robada a los alemanes que taba en posesión d'información. Primero que pueda ser atopáu pola OSS, les fuercies alemán príndenlo y facer prisioneru pa ser entrugáu, Dada la importancia de la información en posesión de Gerrit, la OSS unvia a Patterson a rescatalo y nel so camín na viéspora de la operación Market Garden, p'atopalo onde s'atopa arrestáu Gerritt y tien de rescatalo d'ellí.

Patterson llanzar en paracaíes nel campu (dalguna parte d'Holanda) onde él s'axunta col cabu Mike Barnes, el soldáu Timothy Connor y el soldáu de 1ª clase Jerry Langteau. cerca de la ciudá holandesa de Kleveburg pero, antes de llegar a la puerta de la ciudá Patterson, Barnes y Connor tienen de destruyir tolos tanques alemanes en xunto pa evitar que compensen la meyora aliada a otru día. Depués de Llegar a les puertes de Kleveburg, Patterson ye capaz d'entrar na ciudá por aciu la creación d'una esviadura y escuéndese hasta la llegada de la nueche. Pa ello lluchen na entrada de la ciudá de Kleveburg.

Pela nueche, Patterson sale pa dir na busquedad con otru axente de la resistencia holandesa quien la lleva en vehículu pelos camín de la ciudá; Patterson ye responsable d'esaniciar a los enemigos y de sabotear tolos vehículos qu'atope pa evitar que los alemanes puedan siguilo nel mesmu ya inclusive roba un uniforme d'un oficial alemán pa poder entrar a la posada del Llión Doráu ensin ser fadiáu onde puede atopar a un informante de la resistencia que pudiera tener información sobre'l paradoriu de Gerritt, pa ello James una vegada na posada provoca un incidente ente 2 oficiales alemanes que lleguen engarrase a golpes mientres eso asocede Patterson atopa al informante que ta nel chigre trabayando como mesoneru y llevar de contrabandu hasta la casona de Dorne, onde ta arrestáu Gerritt y ta a la espera de ser tresferíos a otru llugar. Afortunadamente, Gerrit ye capaz de despintar documentos relativos a los miembros de la resistencia ente los siervientes de la casa y tócalu a Patterson de que nun caya en manes enemigues.

Pa esa nueche ta prevista una fiesta na casona polo que Patterson pue infiltrarse vistíu como sirviente y toma contautu colos partisanos al llegar a la casa, sicasí, ten de ser amazcaráu una vegada dientro hasta atopar y rescatar a Gerrit, onde depués d'esaniciar a los enemigos y atopar los documentos despintaos por Gerritt na casona; disponer a salir de la casona onde atopen abellugu na casa de dalgún miembru de la resistencia d'onde se despinta la célula echa por Gerrit que-y les iguar pa lliberar y dexar a Patterson nun sitiu seguru.

los sos niveles:

Rough Landing (Aterrizaxe forzosu)
The Golden Lion (El Llión Doráu)
Operation Repunzel (Operación Repunzel)

Several Bridges Too Far (Delles pontes más allá) editar

La resistencia holandesa taba no cierto, la información de Gerrit yera de primordial importancia y esmolición pa les fuercies aliaes; nuna base secreta cerca de Gotha (Alemaña) la Luftwaffe diseña un prototipu d'una nueva aeronave que ta siendo probada. Esti avión ye'l Horten Ho IX, un avión modernu qu'utiliza teunoloxía avanzada que'l so diseñu podía dar vuelta a la guerra de nuevu. A pesar d'ello, los aliaos nun son nun ye capaces de determinar l'allugamientu exactu d'esta base, pero presumen que pueda tar nuna de les mines qu'arrodien la ciudá ocupada polos Alemanes. Sicasí, saben que la cabeza d'esti proyeutu ye'l coronel de la SS Rudolf von Ulbricht Sturmgeist que Patterson axuntárase por casualidá y escapóse mientres la so misión en Lorient.

Patterson permanez en Arnhem onde hai un axente de la OSS de nome Jigs, un home que ye capaz de llevalo a Sturmgeist. Pero Patterson nun puede salir direutamente en Arnhem porque l'aviación ta totalmente comprometida na Operación Market Garden y depués tendría que llegar a cuerpu. La primer etapa del so viaxe ye la ponte Nijmegen onde s'atopa col Capitán Tarver miembru de la 82° aerotresportada y este ordenar a James que s'ocupe de desactivar les mines esplosives plantada polos alemanes p'asina dexar la meyora aliada sobre la ponte. Atopar con un cañón el cual destrúi'l fueu antiaéreo y toma posesión d'un cargamentu de suministros, pa ser apurríu a les tropes britániques que lluchen en Arnhem mientres tres díes ensin recargar. L'exércitu aliáu crucia con pocu o nengún esfuerciu la mañana siguiente. Patterson lleva un carru de suministros médicos lloñe de la ponte a Arnhem. Un paracaidista británicu toma'l carru y James escoltar al traviés de la ciudá y bombardea dellos puntos de control alemanes. Equí él atópase al sarxentu principal Kelso y lluchen xuntos nos combates nel centru pa llegar a les oficines d'aduanes onde Patterson alcuentra a Jigs miembru de la resistencia holandesa.

los sos niveles:

Nijmegen Bridge (Ponte Nijmegen)
Yard by Yard (Yarda a yarda)
Arnhem Knights (Caballeros de Arnhem)

Rolling Thunder (Truenu arrollador) editar

Acordies con Jigs, Sturmgeist llega a la base de Gotha dempués d'un viaxe d'inspección d'otres plantes industriales. La so postrera parada antes de llegar a la ciudá de Gotha ye Emmerich a veres del Rin (Alemaña) onde s'espera un tren blindáu que lu llevara hasta la base secreta. Patterson, que de toes toes adquier l'uniforme d'un oficial de la Gestapo pa llegar nel tren amarutáu d'oficial alemán pero ye afayáu polos alemanes, ensin más se dispón a combatir contra ellos hasta llograr infiltrarse nel tren. Una vegada nel tren, dispónse esaniciar a tolos enemigos ellí y n'especial a Sturmgeist pa robar los documentos avera del diseñu del nuevu jet de combate.

Una vegada nel tren Sturmgeist, Patterson nun puede esaniciar al coronel, yá que pueden dixebrar la llocomotora del restu del tren que se detién nes víes. Afortunadamente nel casu de Sturmgeist atópase l'allugamientu exactu de la base secreta onde esta'l jet IX 'Ho, que s'atopa a la fin de la llinia de ferrocarril en que s'atopa Patterson. Pa ser precisos, ye en realidá una fábrica d'aviones y un centru d'investigación de la Luftwaffe, que tamién inclúi'l montaxe y ensamblaxe d'aviones de combate.

Antes de llegar a Gotha, Patterson tien de pasar pol aeropuertu industrial de Friedrichsroda que recarga a la base de la Luftwaffe. James entós aprovechó la oportunidá p'atayar el comerciu y faer españar los depósitos de combustible cola esperanza de frenar la producción d'aviones.

los sos niveles:

On Track (A bordu)
Riding Out the Storm (Tornando'l temporal)
Derailed! (¡Descarrilado!)

The Horten's Nest (El nial de Hortens) editar

Patterson consigue finalmente llegar a Gotha y a la so base secreta. Antes de tratar de llegar a Sturmgeist y al jet de combate IX Ho, tien la oportunidá de fotografiar los proyeutos de los enemigos y sabotear la planta de fabricación d'aviones, Sicasí, tien de dase priesa porque Sturmgeist ordenó treslladase a otra base por razones de seguridá. La información necesaria recoyer Patterson, y él ye responsable d'unviar per radio les coordenaes de la mina por que la fuercia aérea aliada pueda bombardear la planta, pa ello antes tien de destruyir tamién les instalaciones del radar por que el enemigu nun pueda detectar fácilmente l'ataque aliáu. Patterson iguar pa llegar al hangar onde s'atopa l'IX Ho. Dempués de lluchar duramente gana a les tropes alemanes y da en esaniciar a Sturmgeist tres un feroz combate, onde roba'l jet de combate, y poco primero de desapegar a bordu del Horten IX H, llega l'ataque aereu aliáu qu'empieza a bombardear l'hangar con total facilidá.

los sos niveles:

Clipping Their Wings (Corta-yos les ales)
Enemy Mine (Mina enemiga)
Under the Radar (Sol radar)
Stealing the Show (Llevase tolos aplausos)

Xuegu editar

Al igual que los sos predecesores, el xugador introducir nel papel d'un axente de la OSS mientres la Segunda Guerra Mundial. En primer llinia, hai seis misiones, caúna estremáu en dellos niveles. De primeres de cada misión hai una xunta informativa con una película qu'informa al xugador de los oxetivos asignaos y el desenvolvimientu de la trama xunto col contestu históricu. A principios de los niveles hai una información adicional por escritu que prepara al xugador pa la misión en particular, y estos niveles basar na trayeutoria llinial col xugador mientres se mueve por paisaxes rurales y urbanos pa ganar a los enemigos y completar los oxetivos.

A la fin de cada nivel asígnase-y una puntuación (oru, plata o bronce) en función del rendimientu. Si a la fin d'una misión que'l xugador recoyó tol oru ye premiáu con una medaya, que ponse a disposición de conteníos especiales.

Personaxes editar

Teniente James Steven Patterson 'Jimmy'

Llexendariu personaxe y el protagonista de la serie, ye un funcionariu capacitáu de la Office of Strategic Services (OSS). Nacíu en Carthage, Missouri, en 1919, estudió na Universidá de Michigan, onde se destacar en toles asignatures, ente la que destaca l'idioma alemán. Dempués de la so graduación, la so familia espera velo na Universidá de Harvard, pero decidió dir a West Point, onde foi terceru de la so clase. Equí, tamién, amosó toles sos habilidaes que garantizó un encamientu pa entrar nel exércitu como teniente. En 1942 foi escoyíu pola OSS dempués de la estracción de los meyores oficiales de la USAAF. La so primer xera foi recuperar l'axente de la Resistencia francesa Manon Batisti en Tobruk dempués de la operación de sabotaxe nel norte d'África. Hasta 1944 caltener en contautu con Manon p'asina apurri-y documentos y confia-y misiones delicaes en nome de la OSS. En 1944, foi designáu pol mandu aliáu pa llevar a cabu una misión de tresporte de tropes nun avión de tresporte C-47 mientres el desembarcu de Normandía pa cayer xunto a los homes de la 101 División. Cumplida la misión, sicasí, Patterson viose afeutáu pol fueu antiaéreo de los alemanes, y armáu namái con una pistola y delles granaes tuvo que lansarse en paracaíes 'del so' avión. Una vegada en tierra, Jimmy cayó na mariña, equí vese envueltu na eliminación de dellos puestu de control a lo llargo de la campaña alemana de Normandía. Llegaron cerca del pueblu de Quienville, Jimmy foi rescatáu polos partisanos franceses, que fixo'l teniente a bordu d'un barcu y unos cuantos más, lo que los llevó a la blindaos Jefferson. El teniente de la nave foi puesta sol mandu del Capitán Blanco dirixó un pelotón de 116° División d'Infantería na sablera de Omaha. Dempués d'aterrizar, Jimmy participó en numberoses otres misiones mientres la guerra O-4901 como'l robu de destrucción y recuperación de la pistola de Greta H. IX.

Coronel Stanley Hargrove

Stanley Hargrove (1900-1950) ye'l "oficial" de la llinia de direutor de Jimmy OSS. Hargrove asigna munches misiones de sabotaxe, los detalles más precisos a les situaciones de combate cuerpu a cuerpu, gracies a les cartes de guerrilleros franceses y Manon Batisti.

Cabu Barnes

Cabu Barnes ye un soldáu de la 82ª División Aerotresportada en Medal of Honor: Frontline. Apaez na misión 'Rough Landing (aterrizaxe forzosu)'. Mientres la operación Market Garden, el Teniente Jimmy Patterson ye asignáu pa protexelo yá que lleva cargues de baltadera pa destruyir tanques Panzer IV alredor de la ciudá de Kleveburg, Holanda. Él y Patterson son collacios, A la fin de la misión, cerca de la puerta real a Kleveburg, Barnes diz Jimmy qu'él y Terry Langteau tienen qu'axuntase con un contautu de la resistencia holandesa nun área distinta. Dicen adiós y nunca ye mentáu o vistu nuevamente.

Soldáu Terry Langteau

El soldáu de primer clase Timothy Connor ye un personaxe menor en Medal of Honor: Frontline. Ver na misión 'Rough Landing (aterrizaxe forzosu)'. perteneciente de la 82ª División Aerotresportada. Mientres la operación Market Garden, él dixebróse del so escuadrón orixinal mientres una escaramuza y viose obligáu a atopar el so camín de regresu a ellos, pero acabó diendo na direición equivocada. Dos milles al oeste d'ellos, foi atopáu pol Cabu Barnes y Jimmy Patterson, dos soldaos tamién actúa na 82ª Aerotresportada nuna misión especial. Langteau engarradielles xunto a ellos a lo llargo de la misión nel so camín escontra Kleveburg, apurriendo cobertoria de fueu a Barnes y Jimmy ente que destrúin tanques. Cuando llegaron a les puertes de Kleveburg, él y Barnes dixebrar con Patterson p'atopase con miembros de la resistencia holandesa na zona. Él taba armáu con una ametralladora Thompson.

Franz Gerrit

Franz Gerrit (1910-1970) ye un partidariu espertu holandés, que esdescubiertos polos oficiales de les unidaes alemanes de les SS nos Países Baxos, al afayar el desenvolvimientu d'un nuevu prototipu d'un combatiente revolucionariu, va ser arrestáu y deteníu na Casona de Dorne, nel que James se infiltra amarutáu de camareru. Afortunadamente, Patterson salvarálu xusto a tiempu polos alemanes yá que sería treslladáu a un campu de concentración nazi.

Ralph Jigs

Ralph Jigs (1918-1945) ye l'axente secretu holandés nuevu pero espertu, apurre a James la información necesaria p'atopar Sturmgeist, yá que ye consciente de los movimientos del coronel. Jigs tamién suministra puntualmente documentos falsos y uniformes d'oficial alemán a Jimmy que-y ye útil pa cruciar les llinies enemigues ensin faer un solu disparu.

Barón Rudolf Ulbricht von Sturmgeist

Barón Rudolf Ulbricht von Sturmgeist (1894-1944) ye'l rival clave de James. Sturmgeist que sacrificó tola so vida a la so carrera militar, llogrando, amás del rangu de coronel, una estimación y almiración compartida por oficiales de les SS bien pocos. Anque vieyu ye un home d'una axilidá de vela y l'impresionante por dicir lo menos, bien fuerte y inexpugnable totalmente, ello ye que capaz de cualquier peligru de sumir pa siempres ensin dexar el menor rastru d'escape. Gústa-y enforma'l respetu y l'enfotu nos güeyos del Führer, que-y confió la xera d'inspeccionar les instalaciones de la constructora alemana d'armes, incluyendo la supervisión del proyeutu H-IX. La mentira, nel viaxe a Gotha, de frente con Jimmy, vienen na base aérea secreta nel mediu d'un bombardéu, la llucha contra James hasta que ye muertu dempués d'una batalla difícil de llevar.

Capitán Scharff

Capitán Scharff ye'l capitán del submarín O-4902, La so única apaición foi nel nivel 'Special Cargu (Carga Especial)', mientres l'acoplamientu d'O-4902 nel puertu de Lorient, foi asesináu por James Patterson. Viste una camisa mariella mostaza y lleva una gorra d'oficial.

Armes editar

Les armes nel xuegu son les siguientes:

Armes fixes

Crítica editar

Dende la so publicación, Medal of Honor: Frontline recibió crítiques bien favorables. El sitiu web Metacritic asignó una calificación de 88/100 de la versión pa PlayStation 2, 81/100 versión pa la Xbox la versión, y 80/100 pa la Gamecube. El sitiu IGN [4] calculó una puntuación total de 8 / 10. Inclusive Gamespot (09/10) y la revista Play Magacín (10/10) evaluaron de manera bien positiva a xulgar unu de los meyores xuegos de la dómina.

Los méritos del xuegu atopar nuna escelente combinación de gráficos, xugabilidá y banda sonora. La músicasobremanera, ye considerada una de los meyores de la historia escrita pa un xuegu de video, en cualquier plataforma, que combina la escelente calidá de soníu. Otra ventaya del xuegu ye que nun dibes xugar como l'héroe que se va salvar al mundu, sinón más bien unu que ye namái un engranaje nuna máquina súperior.

Tamién llugares de valor, con atención al detalle, cola participación y capaz de tresmitir la sensación de tar alicando la guerra de primera mano. Tamién ye escelente, pero les misiones tienen la carga de dar en unxir a un itinerariu determináu ensin la posibilidá d'esviase.

Como se mentó unu de los méritos del xuegu son los gráficos: redolaes 3d bien fechos, los axentes climáticos convincentes, una cuidadosa atención a los detalles de los coches, les espresiones y efeutos visuales realistes. Polo xeneral, Medal of Honor: Frontline foi consideráu lo meyor que la PS2 tenía qu'ufiertar en términos de gráficos nesi momentu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Medal of Honor: Underground
Medal of Honor
III edición
Socesor:
Medal of Honor: Rising Sun

Referencies editar

[1] [2]